Gå til innhold

Veien videre som nygift..

Spatula

Anbefalte innlegg

Gratulerer med jobb! :klemmer: Så supert at det ordnet seg så fort. Dere finner nok en leilighet snart også. :) Skjønner at det kan være slitsomt å bo hos svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det offisielt,jobben er min :)

Jeg har handlet "barnehageklær" til meg selv fra stormberg..

Bukse, jakke og sko.. ble bare 1200 kr :jepp:

Bestilt nytt skattekort, endret skatteprosent.. Og kjørt bil for første gang alene etter ulykken.. Det gikk bra.. Det er ikke radio i bilen så jeg satt å sang for full hals.. I will survive med Gloria Gaynor.. Sikkert et syn, men men.. jeg koste meg faktisk :hoppe:

OOH HAPPY DAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er kjempenervøs og veldig spent - det skal bli veldig rart og plutselig være "sjefen" for noen som er eldre enn meg selv, og som har jobbet der en god stund.

Jeg begynner allerede på mandag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke deilig med den mestringsfølelsen når man har gjort noe man har grudd seg for? :)

Jeg bodde forresten hos svigers ett år jeg!!! Helt sykt å tenke på nå. Tror ikke jeg var så mye "hjemme" egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama: Tusen takk :hoppe:

Ja, den som bor hos sin svigermor over lengre tid, skulle ha hatt premie og diplom alle som en - for det er en bragd :jepp:

Jo, det var helt hærlig, å jeg var temmelig lettet da jeg parkerte på gårdsplassen her :enig::danser:

Men det blir nok bedre når vi har kjøpt vår egen.. Må bare finne en vi liker begge to :jepp:

I dag skal jeg og kjære på date.. Vi skal ut å spise middag..

Når kjære våkner.. Jeg føler meg til tider litt oversett... Så nå syns jeg han kan ta initiativ til å bestemme når vi skal dra.. Å nå ligger han og sover.. Jeg har bestemt meg for å ikke vekke han... :snurt:

Jeg fant tidenes med "kosete" soffa i dag.. Det var ikke jeg som koste meg på soffaen, det var rett å slett soffaen som koste med meg - den var herlig :rødme:

Ønsker meg en slik :jepp:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få lastet opp bilde.. Når telefon min får lyst til å overføre bildet, for jeg finner det ikke på nett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var så utrolig deilig den soffaen :hoppe:

Hehe.. Det ble ingen date.. Vi dro til et vennepar og skravlet og koste oss hele kvelden :jepp:

Daten skal vi ta igjen senere :hjerte:

....................

I går var vi på fest.. Vi lot babylaging, nye jobber og jakten på husvære være for en liten stund og koste oss masse :skaal:

Singstar, drinker, allsang og dans. Det gav mersmak :nigo:

I morgen er første dag på nyjobben. Det blir spennende å se, men jeg håper og tror at det ikke skal være noe problem. Skjønt jeg må bare være ydmyk og huske at de gamle er eldst som det heter. Og bare føle meg frem :jepp:

Heldigvis deler jeg på stillingen sammen med en annen, men det er jeg som har hovedansvaret. Så jeg ser for meg lange dager og sene kvelder med å prøve å få lest seg opp og få tilegnet seg mest mulig informasjon.

Enn om jeg bare kunne ha hatt klisterhjerne :sukk:

Jeg liker learning by doing bedre enn å lese i tjukke bøker, men det får bare så være :jepp:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt syk :sukk:

Jeg har visst fått innfluensa eller noe slik :forkjola:

Jeg savner allerede barna i BHG :sukk:

Satser på at jeg blir fort frisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det, det er ALLTID noen som er syke i barnehagen.. Man må bare tilapsse seg den "nye" bakteriefloraen- selv om jeg spriter hendene mine hele tiden for å unngå bakterier og slikt så ble jeg :forkjola:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se oppad og frem, snart får vi et nytt hjem :jepp:

Jeg lever i håpet.. Men blir av og til spist av det motløse monsteret... :sukk:

Vi går nå inn i vår tredje uke hjemme hos svigermor.. Føler det som om vi av og til bor her på nåde.. Pga svigermors nye samboer.. Som er litt merkelig.. Men det er en annen historie..

Uansett, ting går greit så lenge han ikke er hjemme..

Gleder meg til vi får vår egen bil, og det er det jo ikke mange dagene til :reise:

Jeg har funnet verdens deiligte soffa som jeg fortalte om tidligere, her er bilde :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...