Gå til innhold

Veien videre som nygift..

Spatula

Anbefalte innlegg

Wii er kjempemorsomt, tenker hvis formen er bra i morgen drar jeg ut å kjøper wii fit.. for 500 meter er så kjempelangt å gå lissom :filer:

Uansett.. i dag har vi vært på kino, så The Proposal, den var morsom :ler: Anbefales!

Nå har vi kost oss med hjemmelaget karrigryte nam nam :spise:

Så spiller vi wii... wii'er (fant opp et nytt ord) hele tiden :hoppe: Lastet ned Super Mario 3, i dag.. ble litt skuffet, men vi skal fikse Super Mario spill i følge min kjære.. Det er jo det som er morro ;)

Helgen har vært bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig har jeg klart å komme meg litt etter at legen gav meg en ganske hard "coctail" for å bli frisk. To svære sprøyter fyllt med kortison og bedøvelse.. Ja, jeg hadde nok betennelse - som hadde nærmest utviklet seg til å bli kronisk.. :tristbla:

Uansett legen sa på forhånd at det ville gjøre vondt som *#%*!! når han satte sprøytene så jeg forberedte meg på det værste.. værre var det når jeg fikk se sprøytene. Og jeg som har en vane for å slutte å puste når jeg de setter sprøyter, var intet unntak i dag.. Plutselig hører jeg legen står bak meg å roper "PUST "AGNETHE, PUST!!!!" Jeg hadde som gammel vane vond å vende stoppet å puste å holdt på å dette i gulvet, da ble det litt action, men etter litt hjelp til å puste meg gjennom sprøytene gikk det bra!

Jeg var litt neddopet, så det føltes ut som om jeg var på fylla, jeg var nummen helt ned til lårene og hadde trøbbel med løfte armene, samt at jeg sjanglet en liten smule :ler:

Det dumme var at jeg hadde mest lyst til å legge meg på fortauet for å sove, men det kunne vi ikke for vi var jo på min hjemplass, så vi var innom svigerfar. Der hvor jeg ble godt plantet i soffaen med et glass vann, ja etter å ha vært på fylla ble jeg uvel, men det gikk bra, så der satt jeg til vi tok båten hjem igjen.. Så utrolig godt det var å få sove..! Jeg duppet litt på båten og en litt lengre dupp når vi kom hjem.. :jepp:

Kortisonen kommer ikke til å virke før i morgen.

Så jeg har fått streng beskjed om å ta ting med knusende ro, minimalt med bruk av data og belastning av nakke og skuldre osv.

Det beste av alt var at jeg var og ordnet visa og førerkort i dag, veldig takknemmelig for at jeg gjort dette før jeg var hos legen, hvis ikke hadde det blitt noen interessante bilder på både visa og førerkortet :ler:

Og ja, jeg har to store Hello Kitty plastre i nakken etter sprøytene, da butikken vi var på ikke hadde noe annet plaster :ler:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide om å fortelle om det som har skjedd de siste dagene...

Vi har jo hele tiden sagt at vi skal flytte.. men at vi skulle vente til neste sommer..

Nå kan det vel se ut til at vi kanskje fremskynder disse planene...

Kjære har søkt på på jobb på sin hjemplass.. Og det har faktisk jeg gjort også - så nå blir det veldig spennende fremover :jepp:

Kryss og flett håret for oss :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi flytter ca 1 time og 30 minutter unna :jepp:

Der vi giftet oss faktisk, kjæres hjemplass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for all kryssingen :klemmer:

------------------------

I går ringte kjære til skolen på sin hjemplass, og lurte på om det åpnet seg en lærerstilling i løpet av kort tid. Og det gjorde det :jepp: Det var visst ei som skulle gå over i en annen jobb, så rektoren ble engasjert når kjære ringte (liten plass nesten alle kjenner alle) Og ville ha CV'n hans med en gang, og de lovte å ringe neste uke, vi krysser enda alt vi har og håper at det åpner seg en fulltidsstilling :)

Og er spente med tanke på neste uke.

Rektoren ble også veldig interessert med tanke på hvilken utdanning jeg hadde, og når kjære fortalte om at jeg snart hadde en bachelor, ble han ivirig og ville ha meg også på intervju hvis en stilling åpnet seg :hoppe:

Nå har jeg faktisk begynt å tenke på julegaver, og har faktisk kjøpt èn, hvem som skal få den vet jeg ikke enda, men det er alltid smart å ha. På ebay.. Det herlige nettstedet fant jeg slike pc'vesker som koster tett opp mot 500 kr her hjemme til under 100 lappen, så nå har jeg kjøpt en svart og en hvit med et kult print på. Kan være en fin vennegave, eller som del av en større julegave - nesten alle har jo laptop nå til dags ;)

Ja, også har jeg laget blåbærmuffins NAM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har sniklset litt i den koselige boka di og fant ut jeg måtte hilse på. :hallo:

Jeg blir glad av hvor positiv du er! Lykke til med alle planer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har sniklset litt i den koselige boka di og fant ut jeg måtte hilse på. :hallo:

Jeg blir glad av hvor positiv du er! Lykke til med alle planer!

:vinke:

Så hyggelig med en snikleser som melder seg :jepp:

:velkommen:

Eneste måten å komme seg igjennom alt på er å være positiv ;)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi gått til det drastiske skrittet og sagt opp leiligheten.. Og kjære har fått innkallelse til jobbintervju nå til helgen :hoppe:

Skummelt, men alikevell litt godt. Vi har jo tre måneder på evt å finne noe annet i barteby hvis det ikke klaffer med flytting til kjæres hjemplass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utover tror jeg blir mest korrekt :plystre:

Vi flytter ut til kysten :) Men jeg tror det blir omtalt som sørover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mannen ble storebror i dag... Til ei "lita" jente på 4 kg. Hun var så søt :rødme:

Kjente det rasslet litt i eggstokkene mine da jeg så henne, men vi har jo sluttet på pillen så det blir nok vår tur også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med flytting :hoppe: *krysser fingrene* for at alt går fint ;)

Så koselig med en ny liten i familien :jepp: Har du sluttet på pillene? Da blir det vel kanskje en liten en hos dere om ikke altfor lenge også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg knasket min siste pille på søndag :fnise:

Så det gjennstår å se hva som skjer og ikke minst når det skjer ;)

Lillejenta var så utrolig nydelig - god å rund :rødme:

---------------------------------

Nå har vi feiret å ha bodd sammen i to år, med en bedre middag. Biff med fløtegratinerte poteter og vin :spise: det var NAM :)

Har kjøpt Wii Active Sport personal trainer - det var morro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...