Gjest Ansjoni Skrevet 19. august 2009 #41 Del Skrevet 19. august 2009 Whee, vi er naboer igjen Litt seint ute kanskje Men fra nå er jeg med Og bedre seint enn aldri, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. august 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 19. august 2009 Koslige naboer sier man aldri nei-takk til Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. august 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje man skal oppdatere her litt igjen.. Akkurat nå har jeg vasket badet fra gulv til tak, inkludert dusjen, skapene, vasken, toalettet osv osv... En ordentlig rundtvask.. er litt rusa på salmiakk og grønnsåpe nå, men det lukter så godt og det beste av alt det er rent og pent Nå holder vi på å funderer på tur, jeg skal ned til vår O'store hovedstad i oktober til en lege som er guru på ME. I den forbindelse tenkte vi å reise til London på shopping, så nå blir det sparing fremover Ellers kommer vi et skritt nærmere babyplanene for hver dag som går.. Kjenner jeg gleder meg mer og mer Men alikevell er det mye som skal klaffe Har så smått begynt med studiene.. men har ikke helt funnet styrken til å åpne bøkene enda.. Mulig det er viljen det står litt på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 #44 Del Skrevet 20. august 2009 Liker tankegangen din! "Når vi først er i Oslo kan vi likegjerne dra til London i samme slengen".. Så flink du har vært med husarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. august 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 20. august 2009 Er man først sørpå så kan man like gjerne stikke lengre sør Nå er det rent - skulle gjerne ha luftet sengetøyet litt før sovetid også, men naboene sitter ut har fest... så det passer seg ikke.. får vente til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 #46 Del Skrevet 20. august 2009 Prøving! Oslo! London! Rent bad! Masse å strix'e for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. august 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 20. august 2009 Her skjer det virkelig ting om dagen Å jeg gleder meg Lo så tårene trillet da jeg var innom boka de i sted, Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 #48 Del Skrevet 20. august 2009 Ja det var hysterisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. august 2009 #49 Del Skrevet 21. august 2009 Prøving! Oslo! London! Rent bad! Masse å strix'e for Igrunn veldig enig i det Dinedama skriver Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. august 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 21. august 2009 Tusen takk, MaiL --------------------------------------- I dag er en dårlig dag, våknet med en dundrende hodepine, noe som resulterte i et hovent kinn, og en vond kjeve... Nå noen smertestillende senere har det fremdeles ikke gitt seg og formen er alt annet enn god Det er 26 grader inne, men jeg ligger å fryser Håper legen har noe fornuftig å si på tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 #51 Del Skrevet 21. august 2009 Huff da God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. august 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 21. august 2009 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. august 2009 #53 Del Skrevet 21. august 2009 God bedring! Så fint innlegg du hadde skrevet i brudeparets alder-debatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. august 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 21. august 2009 God bedring! Så fint innlegg du hadde skrevet i brudeparets alder-debatten! Tusen takk Hehe, jeg bare venter på et bittert svar fra "gjest" om hvor umoden jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2009 #55 Del Skrevet 21. august 2009 God bedring og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. august 2009 #56 Del Skrevet 21. august 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. august 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 22. august 2009 Tusen takk, MaiL -------------------- Nå har vi kjøpt oss wii Jeg kjøpte den til mannen! er så morsomt å se at han koser seg slik Jeg er fremdeles syk.. har vondt vondt i øret også nå virker som om jeg har fått alt på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. august 2009 #58 Del Skrevet 23. august 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 #59 Del Skrevet 23. august 2009 Wii er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. august 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 23. august 2009 God bedring! Tusen takk, Muffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå