Kanutten Skrevet 3. august 2009 #21 Del Skrevet 3. august 2009 Klart du finner ut av det. Jeg har trua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. august 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 3. august 2009 Klart du finner ut av det. Jeg har trua. Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. august 2009 #23 Del Skrevet 4. august 2009 Huff, så håpløst. Men det ordner seg nok på et vis. Det virker jo hvertfall som du er ei jente som står på og ikke gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. august 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 4. august 2009 Huff, så håpløst. Men det ordner seg nok på et vis. Det virker jo hvertfall som du er ei jente som står på og ikke gir seg. Å gi opp ligger ikke i min natur Ja, ting er litt håpløst, men det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. august 2009 #25 Del Skrevet 5. august 2009 I'm with you!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. august 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 5. august 2009 I'm with you!! Hurra! Alltid koselig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 6. august 2009 #27 Del Skrevet 6. august 2009 Bare innom for å gratulere deg som nygift og skryte av bildene på FB! Hørtes ut som dere hadde en fantastisk dag til tross for en sørgelig melding dagen før. Livet fortsetter etter bryllupet også ser jeg og det er bra. Håper du finner en løsning på utdanning, jobb, familieforøkelse, helse og boplaner. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. august 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 6. august 2009 Tusen takk Ja,vi finner nok en løsning.. En dag vil jeg kaste p-pillene i søppla neste dag er jeg egoistisk å finner ut at jeg ikke vil ha barn enda.. Merkelige greier.... Går litt opp å ned.. Men det blir feil å sette et barn til verden på grunn av økonomiske fordeler syns jeg.. Så vi får se på saken.. --------------------------------------------- Nå har jeg tatt på meg storarbeid... Vi har et gammelt vitrineskap i stuen som var brunt og som stjal mye lys.. I går fikk jeg en brilljant idè om å male skapet hvitt!! Jeg dro til nærmeste fargehandel og handlet maling, vasket skap, maskerte glassene og satte i gang! nå fire!! strøk etter er jeg fremdeles ikke fornøyd.. Å kjære som skulle være "lille hjelper" Har gjort mer unytte enn nytte.. Jeg finner malingsklatter over alt på skapet, slik som har størknet.. så nå har jeg skrapet av og malt over.. Jeg tror det blir fint når det bli ferdig. Ellers sikler jeg på en ny sofa, har ikke bestemt meg for hvilken enda.. Ja, også har vi bestemt at vi tar bryllupsreisen til høsten/vinteren.. Og da blir det mest sannsynlig Italia.. Ellers sitter jeg med nervene tilstadighet i høyspenn.. Etter utrykkningen for noen uker siden har jeg helst angst å noia for alarmer.. Og når går de av i et sett.. Husalarm, brannalarm, bilalarmer og en alarm til som jeg ikke helt vet hva er.. Kanskje jeg blir imunn til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. august 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Dobbeltposting gitt... Endret 6. august 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. august 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 9. august 2009 Nå føler jeg meg egentlig som ei gammel husfrue fra 1950 årene.. Jeg har akkurat laget min egen oppskrift på fiskesuppe.. og til og med laget den!! Og det værste av alt den ble utrolig god... Ja til og med ostemuffins laget jeg for å ha til.. Her jeg svinser rundt i et rødt forkle.. Mangler egentlig bare de korte skjørtene og nyoppdagningen av nye husartikler.. Så er jeg som tatt ut av 50-åras husmorideal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. august 2009 #31 Del Skrevet 9. august 2009 Så flink du er da. Skikkelig husmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. august 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg elsker og lage mat og kokeboksamlingen blir stadig utvidet.. Kokebøker er like morro som å lese i dameblader Vi har bestemt oss for å flytte neste år.. Tilbake til kjæres hjemplass.. Hvis alt går i orden med jobb å slikt.. Jeg skal prøve å komme meg tilbake i jobb, hvis alt går etter planen da, kommer det en mini her også i løpet av 2010.. Skummelt.. Vi har handlet spisestue og jeg kan knapt vente på å ta den i bruk Men må nok vente til har flyttet.. Uansett så går vi en spennende og litt usikker tid i møte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. august 2009 #33 Del Skrevet 10. august 2009 send litt mat til meg i posten.. jeg liker ikke å lage mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. august 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kan starte med catering De ringer jeg bringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. august 2009 #35 Del Skrevet 10. august 2009 Spennende planer da. Mannen din er vel ikke akkurat lei seg for at du er en skikkelig husmor. Jeg er ikke den som tilbringer flest timer på kjøkkenet. Hvis kjære er der og vi lager noe sammen er det jo koselig, men alene syns jeg det er så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. august 2009 #36 Del Skrevet 11. august 2009 Skal si du er litt av en husmor ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. august 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 13. august 2009 Mannen er ikke lei seg over mine krumpspring på kjøkkenet nei Å i dag har jeg lyst til å prøve pannekaker i form ------------------------------------------------------- I dag har jeg bestilt to jakker fra stormberg. Fant en fønvindjakke og en softshelljakke, kan være gode å ha når høststormene suser og regnet pisker Venter også på den nye mobilen min som aldri kommer.. Men den hadde kommet til barteby nå da Regner med den ligger i postkassa i morgen HURRA!! denne! Jeg har den i lilla og hvit, den var tøffest Ellers er det vel opplest og vedtatt at vi starter med prøving i november/desember Litt som skal falle på plass før jeg tørs å sette i gang Dvs. at formen holder seg bra og at jeg får en liten jobb Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. august 2009 #38 Del Skrevet 15. august 2009 Så spennende at dere har bestemt når dere skal begynne prøvingen. :rødme: for shopping. Søt mobil. Pannekaker i form? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. august 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, det blir nesten som en omelett i konsistens.. Man lager røren litt fastere, så tar man bacon eller skinke og pakker i røren og steker det i ovnen, veldig godt Prøvingen tror jeg vi begynner med i november/desember.. om ikke før, alt står og faller på om jeg blir frisk nok til å jobbe Og det tror jeg nok jeg kommer til å bli takket være kinesiologi -------------------------------------------- Nettopp kommet hjem fra min kjæres hjemplass - der er det alltid godt å være finner roen og slikt Begynner vel så smått med studiene til uken, blir morsomt å komme i gang.. Skal til optiker å få ordnet synstest også. Må nok ha briller.. Men det syns jeg bare er kult. Jeg har jobbet i brillebutikk og vet at jeg i allefall skal ha et par røde briller Briller er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. august 2009 #40 Del Skrevet 18. august 2009 Så spennende tider dere går i møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå