Spatula Skrevet 8. november 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 8. november 2009 Vi flytter inn på fredag Er ikke sikker på om vi får inn sengen eller får opp spisebordet.. Men det finnes de som har det værre enn oss... Å det er noe eget. Så vi kan fint holde ut der en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2009 #182 Del Skrevet 13. november 2009 Grattis med nytt bosted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. november 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 13. november 2009 Skal det aldri ta slutt... Så er vi mellom to hjem nok en gang.. Viste seg at leiligheten vi var og så på ikke var godkjent for utleie ihht brannvern og rømmningsveier.. Så da må vi bare fortsette og campe til svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2009 #184 Del Skrevet 13. november 2009 Ååh nei! Så kjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. november 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 13. november 2009 Tusen takk for trøsten, Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. november 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 24. november 2009 Klageinnlegg Ting går litt trått for tiden.. Det å bo hjemme hos svigermor er et mareritt, faktisk så ille at jeg de siste dagene har murt meg inne på min kjæres gutterom.. Jeg skulle ha lest til eksamen, men nei.. Jeg får det ikke til. Alt jeg ser frem til er å komme meg på jobb og ut av huset her... Tar til tårene lett, er fryktelig sliten og lei av "å være på besøk" Lei av svigermors merkelige samboer, som tydligvis har uærlige hensikter. Hva det konkret er klarer jeg ikke å sette fingeren på.. Men noe er det.. Kjære vet ikke helt hva han skal gjøre snart.. Det å ta det opp med moren kan ende galt, så det er best å trå forsiktig frem. Evt vente til vi har noe eget, noe som tar år og dag, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2009 #187 Del Skrevet 25. november 2009 Håper det ordner seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. november 2009 #188 Del Skrevet 27. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. november 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg er litt oppgitt Da jeg fikk dette vikariatet i september, fikk jeg klare signaler på at det skulle åpne seg en stilling (den samme jobben som jeg har nå, bare på en annen avdeling) Og det gjorde det.. Og jeg søkte.. Å fikk i dag slengt i trynet at jeg ikke var kvalifisert Da lurer jeg egentlig på om jeg er kvalifisert til å være vikar For i mine øyne er jeg da heller ikke kvalifisert til å være vikar. Når jeg ikke er kvalifisert til fast jobb.. Og ikke nok med det, hun jeg er vikar for har fått frist til torsdag til å bestemme seg om hun vil ha tilbake jobben sin eller ei.. dvs si at hvis hun takker nei, blir den stillingen jeg har bli utlyst, i og med at jeg tydligvis ikke er kvalifisert står jeg pr 01.01-2010 uten jobb Jeg visste at dette kunne bli kortvarig, men at ting skulle skje på denne måten det visste jeg ikke :cry: Har heller ikke arbeidskontrakt.. Noe jeg tok opp forrige uke - dette skulle ordnes i dag sa sjefen. Noe jeg egentlig sa at hun ikke trengte, siden jeg føler at jeg bare går å gresser til de finner noen de egentlig vil ha i jobben.. Så nå sitter jeg her, skikkelig lei meg.. Masse jobb som faller på meg fordi sykemeldingene tar snart overhånd. Og jeg føler meg brukt! Og kan egentlig gå på dagen, siden jeg ikke har kontrakt.. Men hva gjør jeg.. Joda.. er snill og stiller opp som en helt - gjennomfører foreldresamtaler etter å ha vært sammen med barna i seks uker, tar tak i personalkonflikter, bemmaningsituasjoner, organiserer ukeplaner, rapporter og diverse andre ting som jeg egentlig ikke er kvalifisert til tydligvis.. Når skal det skje positive ting snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. november 2009 #190 Del Skrevet 30. november 2009 Å nei, så trist!!! Nå er jeg ikke noen ekspert på arbeidsrett altså, men jeg trodde man hadde en slags fortrinnsrett til stillinger dersom man allerede hadde et vikariat?? :klø: At du ikke skal være kvalifisert høres jo bare tull ut, siden du allerede utfører samme arbeidet? Fikk du hvite hva konkret du mangler for å bli kvalifisert da? Håper du ikke blir arbeidsledig!! Det er ikke noe moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. november 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 30. november 2009 Det som er, er at jeg ikke har det som heter godkjent førskolelærerutdanning. Men fra universitetet sin side - hvor jeg er utdannet er jeg kompetent og kvalifisert til å jobbe i den stillingen jeg har. Jeg vet ikke hva som skjer.. Akkurat nå er jeg trist og føler meg forbigått Å syns jeg gjør mye uten å få noen skryt eller velmente ord for slik jeg står på.. Det å gjøre jobben til to stykk er neimen ikke lett.. Jeg trodde det var slik som deg, men slik er det da alså ikke tydligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. november 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 30. november 2009 Synes rett og slett at verden er litt slem for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 30. november 2009 #193 Del Skrevet 30. november 2009 Håper det ordner seg! Kan du prøve å ta det opp igjen? Jeg tenker på det du skrier her: "Men fra universitetet sin side - hvor jeg er utdannet er jeg kompetent og kvalifisert til å jobbe i den stillingen jeg har." Kanskje hun ikke har fått det med seg? Og fiks kontrakt da! Kan hende du har flere rettigheter enn du vet om. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 1. desember 2009 Hun har nok fått det med seg for vi snakket om det den dagen da jeg vikariatet... Kontrakt får jeg nok.. Men jeg føler meg bare litt utafor.. Men i dag er en ny dag, med nye muligheter heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. desember 2009 #195 Del Skrevet 2. desember 2009 Så utrolig dårlig gjort med jobben. Håper det løser seg snart for dere, både med jobb og leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. desember 2009 #196 Del Skrevet 2. desember 2009 ARGH! Så utrolig teit av jobben din. Er ikke så lett å være deg for tida. Håper det ordner seg supersnart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er neimen ikke lett å være "Agnethe" for tiden Det hjelper ikke å få høre at man er eit "arbeidsjern, flink med barna, enestående person, tar ting på alvor, følger opp barna, gjør en god jobb" når man vet at fremtiden er så usikker som den er nå. Jeg visste at dette bare var et vikariat, men når sjefen gir meg falske forhåpninger ved å si at den ledige stillingen var tiltenkt meg. Og jeg får slengt i tryne at jeg ikke er kvalifisert. Da... I tillegg har jeg gått inn i eksamensmodus, neste uke blir det hardkjør. to eksamener 11 foreldresamtaler, og to lange dager på jobb. Regner med jeg er ganske kapputt når helga kommer, men da er det bare å brette opp armene å lese på ny eksamen.. Og i jula skal jeg jobbe, så det blir ikke så my tid til ferie og kos :dåne: Men ellers har jeg det bra... (måtte bare klemme inn noe som ikke var suttrete eller frustrerende) Tusen takk, Store My og Muffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 19. desember 2009 Kanskje det var på tide med en liten oppdatering... Ting har gått litt trått her i det siste.. Humørsvingninger, masse gråting. En kveld lå jeg tre timer i et strekk og klarte ikke å stoppe. Kjære prøvde å trøste så godt han kunne. Men det var ikke bare enkelt. Bosituasjon har tært veldig på meg. Har ikke vært alene siden september.Mangelen på privatliv er svært vanskelig, Det å ha ingen plass å trekke seg tilbake på gjør at det eneste jeg gleder meg til om dagen er å gå på jobb og komme hjem og legge meg.. Det er lite med steder for å leie.. Og ingenting å kjøpe... Svigermor kom i dag å sa at hun skjønte at jeg mistrivdes, for det vistes tjukt utenpå meg.. Jeg har nok nådd bunnen, i den grad man kan nå bunnen i en depresjon.. Klarer ikke å glede meg til noe, ikke til jul en gang.. Eneste ønsket jeg har i år er å få være alene med mannen.. Noe som ikke er mulig.. Først skal vi feire jul til mine foreldre, så er det tilbake hit. Julegaveønsket i år var et krypinn, noe annet er uvesentlig for tiden Er ikke så veldig aktiv på KG, men jeg leser andre sine bøker og prøver å oppdatere "vi venter på storken" - men tror jeg tar en liten pause derifra.. Kjenner det også tærer på litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. desember 2009 #199 Del Skrevet 19. desember 2009 Så trist å lese at det er så tungt å være deg for tida. Jeg skjønner godt at det må være tungt. Og jeg hadde så inderlig håpet at det hadde ordnet seg for lenge siden. Æsj altså. Alt jeg kan gjøre er å håpe enda litt hardere. Håper jula blir fin, selv om du ikke gleder deg akkurat nå. Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 19. desember 2009 #200 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Det blir bedre! Endret 19. desember 2009 av Jamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå