Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Hei! Jeg bare lurer på en ting.. Jeg mistenker at jeg har kjønnsvorter.. Det er noen nupper som klør litt (de har begynt å klø etter at jeg hadde UVI, selvom de har vært der lenger), og så kan det være litt blod fra de hvis jeg "presser" papiret mot de som er nærmest skjeden. MÅ man til gynekologisk undersøkelse, eller kan man bare si til legen at man har fått vorter? Og hvis man må til gynekologisk, må det da være fastlegen som gjør det..?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Noen ganger pensler legen på ett middel andre ganger får du det på resept for å så pensle det på selv. Men en lege bør se det, og bør heller ikke gi ut medisiner før det er konstantert at det virkelig er kjønsvorter. Det må ikke være fastlegen din, du kan be om en henvisning til en gynekolog av fastlegen din, eller du kan gå til en privat gynekolog, men det koster fort 800-1000 kr.
Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Noen ganger pensler legen på ett middel andre ganger får du det på resept for å så pensle det på selv. Men en lege bør se det, og bør heller ikke gi ut medisiner før det er konstantert at det virkelig er kjønsvorter. Det må ikke være fastlegen din, du kan be om en henvisning til en gynekolog av fastlegen din, eller du kan gå til en privat gynekolog, men det koster fort 800-1000 kr. Okei, takk Men hvis jeg ber om henvisning, så koster det "vanlig" pris, sant? Jeg er fornøyd sålenge det ikke er fastlegen min som må se på det
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Hvis du bor i nærheten av Oslo anbefaler jeg Olafia-klinikken! www.olafia.no (Gratis!)
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Okei, takk Men hvis jeg ber om henvisning, så koster det "vanlig" pris, sant? Jeg er fornøyd sålenge det ikke er fastlegen min som må se på det Ja det er riktig. Men det er gjerne litt ventetid da. Ring rundt og hør om priser og ventetider når du har fått henvisningen, så slipper du å få sjokk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå