Gå til innhold

Kjønnsvorter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sola_*
Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på en ting.. Jeg mistenker at jeg har kjønnsvorter..

Det er noen nupper som klør litt (de har begynt å klø etter at jeg hadde UVI, selvom de har vært der lenger), og så kan det være litt blod fra de hvis jeg "presser" papiret mot de som er nærmest skjeden.

MÅ man til gynekologisk undersøkelse, eller kan man bare si til legen at man har fått vorter?

Og hvis man må til gynekologisk, må det da være fastlegen som gjør det..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Noen ganger pensler legen på ett middel andre ganger får du det på resept for å så pensle det på selv.

Men en lege bør se det, og bør heller ikke gi ut medisiner før det er konstantert at det virkelig er kjønsvorter.

Det må ikke være fastlegen din, du kan be om en henvisning til en gynekolog av fastlegen din, eller du kan gå til en privat gynekolog, men det koster fort 800-1000 kr.

Gjest Gjest_Sola_*
Skrevet
Noen ganger pensler legen på ett middel andre ganger får du det på resept for å så pensle det på selv.

Men en lege bør se det, og bør heller ikke gi ut medisiner før det er konstantert at det virkelig er kjønsvorter.

Det må ikke være fastlegen din, du kan be om en henvisning til en gynekolog av fastlegen din, eller du kan gå til en privat gynekolog, men det koster fort 800-1000 kr.

Okei, takk :)

Men hvis jeg ber om henvisning, så koster det "vanlig" pris, sant?

Jeg er fornøyd sålenge det ikke er fastlegen min som må se på det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du bor i nærheten av Oslo anbefaler jeg Olafia-klinikken! www.olafia.no (Gratis!)

Gjest Gjest
Skrevet
Okei, takk :)

Men hvis jeg ber om henvisning, så koster det "vanlig" pris, sant?

Jeg er fornøyd sålenge det ikke er fastlegen min som må se på det :)

Ja det er riktig. Men det er gjerne litt ventetid da. Ring rundt og hør om priser og ventetider når du har fått henvisningen, så slipper du å få sjokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...