Gjest Noen som kan kroatisk? Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 hei! jeg ønsker å lære å snakke kroatisk ettersom jeg feriere ofte og lenge i landet. Men da jeg søkte på internett fant jeg ikke ut noen plasser man kan lære det utenom i oslo. Selv bor jeg i stavanger-området. Er det noen som vet om noen plasser man kan ta et kurs for å lære? Dersom det er noen der ute som kan språket og som kunne tenke seg å lære meg det hadde jeg blitt veldig glad!:D
Gjest Eurodice Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 hei! jeg ønsker å lære å snakke kroatisk ettersom jeg feriere ofte og lenge i landet. Men da jeg søkte på internett fant jeg ikke ut noen plasser man kan lære det utenom i oslo. Selv bor jeg i stavanger-området. Er det noen som vet om noen plasser man kan ta et kurs for å lære? Dersom det er noen der ute som kan språket og som kunne tenke seg å lære meg det hadde jeg blitt veldig glad!:D Har du søkt på serbokroatisk? Da tenker jeg du får mange flere treff. Folkeuniversitetet/friundervisningen holder kurs i dette mange steder. Selv har jeg komplett kurspakke fra Linguaphone, lærebok, håndbok (på engelsk riktignok), CD-er. Den er beregnet på selvstudium. Jeg er svært fornøyd og kan anbefale dette. En forutsetning er selvfølgelig at du kan engelsk så noenlunde.
megkjersti Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 heisann jeg skal gå på språkkurs for å lære serbisk(som er det samme som kroatisk). jeg har da meldt meg på et kurs som er i stvg! http://www.fustavanger.no/kurs.asp?avd=187...Fbosnisk+kurs+1 kanskje jeg ser deg der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå