Gå til innhold

Kjønnvorter

Fremhevede innlegg

Gjest TristJente20
Skrevet

Heisann.

Jeg fikk beskjed for ca 2 måneder siden at jeg hadde fått kjønnsvorter :sur: , og har vært til behandling hos lege ca 4 ganger der jeg har blitt penslet med Condyline og fått frysebehandling. Dette har ikke virket så bra på meg, det virket nesten som om jeg fikk flere :sjokkert: , så legen henviste meg til en hudklinikk men der har jeg ikke fått time før om to måneder til ;( Problemet mitt er at jeg har fått veldig mange, legen mente det var mellom 50 til 100!!! ;( Jeg har en del på innsiden av vaginaen og en del inni rompa. De i rompa er de verste, jeg svir en del og det er virkelig ubehagelig! Jeg vil bare få de vekk... Er det noen her som har opplevd noe av det samme som har noen gode råd til meg? Vil veldig gjerne høre om lignende tilfeller, er skikkelig frustrert og vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Dette legger jo selvfølgelig en demper på sexlivet mitt og, siden jeg ikke føler meg så "hot" for tiden... Kjenner jeg begynner å bli litt deprimert pga av dette her, sitter å gråter mens jeg skriver dette her, det virker som om de aldri vil forsvinne... :grine:

Takker alle som gidder å svare!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Eve_*
Skrevet

Jeg brukte aldara og ble kvitt alle de synlige på 2 uker. Jeg var så pingle at jeg aldri turte å gå til lege og jeg blir nok drept for å si dette men jeg kjøpte aldara på nettet. (Ja kom igjen, si jeg er dum. Jeg vet dette ikke er lurt men syns det var utrolig pinlig og fikk ikke gu før etter mnd) Be legen din skrive ut aldara til deg, men pass på at du bruker det riktig ellers kan man få sår. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...