Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har begynt å få mye tørr hud på føttene i det siste, og tenkte jeg skulle begynne å smøre dem. Før har jeg bare smørt leggene ned til føttene. Men det tar jo så lang tid før det trekker inn, kan jo ikke gå rundt etterpå, da blir det jo bare glatt og krem overalt? Hva gjør folk? :klø:
Gjest hyggelig Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Gjør det rett før du legger deg og ha evt. et håndkle under føttene i senga hvis du er redd for flekker? Ta på sokker etter du har smurt beina? Vet ikke helt..
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 når jeg har tatt fotbad og pleid føttene mine, pleier jeg å smøre tykt lag med en krem,.sitter en stud på sofaen med det på før jeg tar på meg sokker. det er kjempegreit.
Gjest Purple Diamond Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Gjør det rett før du legger deg og ha evt. et håndkle under føttene i senga hvis du er redd for flekker? Ta på sokker etter du har smurt beina? Vet ikke helt.. Sov gjerne slik også, føttene blir kjempemyke og herlige!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå