Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 går det an? Ja, få resept på Primolut-Nor.
fuerza Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Finnes det ingen respeptfrie alternativer?
Gjest Purple Diamond Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Finnes det ingen respeptfrie alternativer? Det tviler jeg på... Jeg fikk resept på noen som heter Primolut-N (sikkert de samme som nevnt over).
aline Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har heller ikke hørt om noe reseptfritt nei, det er vel ikke egentlig medisin som bare bør flyte fritt uten noen kontroll, da det påvirker kroppen og hormonene våre. Men det var ikke noe problem å få det fra legen, jeg fikk det bare ved å be om det. Og de fungerte veldig fint, samme som nevnt over.
Gjest MåneSkygge Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Kan de pillene som nevnes her, også brukes til og framskynde mensen? Jeg har hørt at man kan bli veldig oppblåst og få mensen smerter selv om man utsetter. At det kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Ble derfor rådet til og framskynde den i stedet og hun som tipset meg sa at de pillene hun hadde, kunne man gjøre begge deler med. Hun husket ikke hva de het.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå