Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er en jente på 29 år som er sengeliggende for tiden pga kronisk sykdom. Er i en "venteperiode" der jeg prøver diverse medisiner for å se hva som virker og det tærer virkelig på tålmodigheten. Det er kjedelig.

Lurte på om det er flere her som går hjemme pga sykdom, og hva dere gjør på for å ikke kjede dere?

Noen som har noen tips og råd til ei som kjeder seg......?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

De periodene jeg er sengeliggende som du sier du er nå, så går det mye i kryssord, TV-serier og data (forums og spill)

Når jeg er i bedre form, så tar jeg litt husvask.

Pröver å finne meg en annen hobby som jeg kan holde på med også, men mister fort interessen :P

Skrevet
De periodene jeg er sengeliggende som du sier du er nå, så går det mye i kryssord, TV-serier og data (forums og spill)

Når jeg er i bedre form, så tar jeg litt husvask.

Pröver å finne meg en annen hobby som jeg kan holde på med også, men mister fort interessen :P

Ja jeg ser også mye tv og spiller spill men begynner å bli litt lei. Få en ny hobby har har jeg også prøvd men jeg tror det er noe med det at når du sitter alene og ikke har noen å diskutere med eller utveksle ideer med så blir det for kjedelig, uansett hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...