Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

bra tips!

får større lepper kan jeg anbefale modelco eller chanel sin lipliner i nude. Er ikke sikker på om fargen heter nude. Men spør du skjøner de det på parfymeriet.

Noen som vet en bra eyeliner som holder seg på?? og man kan bruke på på våttkanten.

Syns alle sklir av etter ti min.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ida_*
Skrevet
Noen som har sminkehemmeligheter som de har lyst å dele, som de tror at ingen andre vet om, men som gjør deg fabelaktig flott? ;) Litt sånn professional makeupartists hemmelighetre?

Jeg kan ett om concealer som jeg lærte for et par dager siden. Når man legger concealer under øynene får man best resultat om man legger den i en stor trekant istedenfor bare under øynene i en halvsirkel: den ene trekantsiden langs nesen (nesten helt ned til nesevingene) den andre langs vippekanten fra side til side og den tredje binder disse sammen (unngå å legge på kinnbena). Dette er mye bedre enn valig concealer under øynene (altså man dropper langs nesen-delen) og gir en skikkelig facelift!

se video her:

et lite tips: HIGHLIGHTER !!"lyser" opp omådet du legger det på og det kan gjøre underverker ;) påfør på nesebeinet ( ikke for langt ned mot nesetuppen, da vil nesen bare se større ut..)

legg highlighter på kinnbeina, da kan du variere. Vil du ha høye markerte kinnbein legger du det helt øverst. hvis du vil være litt mer diskre, påfører du ca. midt på :) men husk: IKKE legg highlighter på eplekinnene da ser det ut som om du har bollekinn.. :frown:

påfør litt rett under det høyeste punktet på øyenbrynene vil du få større øyne , noe som er veldig lekker ;P

Skrevet
Lilash!! Får ikke sagt det nok.. denne får øyevippene til å bli lenger.Jeg har prøvd flere merker, og alle funker til en viss grad.. men denne er bare helt fantastisk!! Før hadde jeg korte rette øyevipper, og så herjet jeg mye med extensions og da ble de enda dårligere. Og så kom jeg over dette. Nå har jeg øyevipper nesten opp til øyebrynet og de har faktisk bøyd seg også!

Du legger den som en slags våt eyeliner langs vippekanten før du legger deg, og etter ca 3-4 uker merker du skikkelig forskjell!

Vet ikke om den finnes i butikker noe sted, jeg bestilte min på ebay. Vet det finnes en video om denne på youtube. Hun kaller seg lollipop26.

Et annet tips er litt shimmer på kinnbenet og under øyebrynet, dette gir litt mer dimensjon til ansiktet.

andre som har prøvd også? er litt redd for at det kommer i øynene, for da blir det vel infekjson!

Skrevet
Noen som vet en bra eyeliner som holder seg på?? og man kan bruke på på våttkanten.

Syns alle sklir av etter ti min.

Jeg elsker Isadoras Colormatic Eye Pen. Den har jeg hatt syyykt mange av ;)

Skrevet

Kvinneguiden sin video om hvordan legge sotet øyenskygge ga meg fantastiske resultater! Følte jeg la bra sotet øyenskygge fra før av, men nå gikk det fra bra til perfekt! :)

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

For å lage en frisk og deilig toner til ansiktet trenger du kun litt vann og ris! Ta en del ris i en bolle og hell vann til det dekker all risen, men ikke ta for mye! Deretter lar du vannet stå i ca ti munutter til et kvarter mens du rører litt innimellom og etter de ti minuttene har du vannet over i en krukke eller flaske og voila! Du har et friskt, naturlig ansiktsvann.

Skrevet
men husk: IKKE legg highlighter på eplekinnene da ser det ut som om du har bollekinn.. :frown:

Jeg liker bollekinnene mine jeg :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Her er noen tips :)

Hvis du vil ha større lepper, kjøp en lipliner i en naturlig farge. Før den på rundt leppekanten både oppe og nede rett utenforbi der kanten egentlig slutter (det skal ikke være noe "hud" mellom liplineren og leppene) Når du har gjort dette, ta litt concealer rundt leppene (utforbi lipliner kanter ofc) og jevn det ut. Prøv! Leppene ser mye større ut :)

Urban decay eyeshadow primer potion gjør vidunder for øyenskyggen! Smør på denne før øyenskyggen og den holder garantert hele dagen. Beste øyenskygge primeren jeg noen gang har prøvd, å jeg har prøvd mange. Denne er magisk!! Tror ikke det går ann å kjøpe i norge, men gjør som meg å finn deg en troverdig selger på ebay og få den utrolig billig ;)

Har du uren eller blandet hud, kjøp en St.Ives apricot scrup til ansiktet. Gjorde vidunder for min hud. Selger den på vita :) De har også en til vanlig hud. Du får babymyk hud i ansiktet etter du har brukt denne :D

Et annet tips til de med litt uren hud; Før du legger deg om kvelden, ta en vaskeklut med vann på og gå over huden din. IKKE ta deg i ansiktet etter dette, da ødelegger du for deg selv. Du skal sovne uten at du har tatt deg i ansiktet. Dette gjorde også at jeg fikk renere hud. Husk også å ikke ta deg i ansiktet så mye i løpet av dagene. Dette bidrar bare til at du får mer bakterier i ansiktet.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...