Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Linsa
Skrevet

Hei, endelig er tiden for å flytte over oss:) Og i den forbindelse så lurer jeg litt på hva vi skal være obs på før vi leverer tilbake nøklene. Jeg har skrevet litt om husvertene mine i en tidligere tråd, de er sær for å si det sånn, så derfor vil jeg forsikre meg om at jeg handler slik at jeg har loven og sikkerheten på min side.

Skal jeg vente med å levere nøklene til depositumet er inne på kontoen min? Eller skal jeg få en skriftlig bekreftelse på at husverten syns det ser greit ut, før jeg leverer nøklene? SLike spørsmål med mer søker jeg råd om her nå. Jeg vil levere tilbake pengen til min far, uten for mye problemer på veien dit!

Tips, råd og veilledning mottas med stor takk! ;)

(Vi flytter ut i morgen)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Du trenger ikke vente med å levere nöklene til depositumet er inne.

Huseier har alltid en ekstra nökkel uansett, og vil han väre jävelig så skifter han bare lås uansett. (been there, done that)

Få en skriftlig nota om at leiligheten ser okey ut ved tilbakelevering er derimot en lur lösning.

Depositumet kan jo verken han eller du röre dersom ikke dere begge gjör det sammen, så da får du jo automatisk bekreftelse på at pengene er overför til din konto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...