Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen her et godt råd om en god psykolog i Stavanger? Jeg har i mange år valgt å ikke gå til psykolog, da jeg ikke orket å grave i "gammel dritt" som jeg så fint kaller det.

Men flere hendelser i det siste gjør at jeg lurer på om tiden er inne for å begynne å gå hos psykolog igjen. Jeg er skeptisk, men lurer på om jeg skal gi det en sjans.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Diamond
Skrevet

Jeg syns du skal gi det en sjanse! Jeg tenkte lenge på å gå til psykolog, og da jeg endelig gjorde det føltes ting straks bedre. Jeg har aldri hatt veldig store problemer, men jeg kjente at jeg trengte å snakke med noen utenom familie og venner. Om alt og ingenting egentlig. Og det hjalp! Etter å ha snakket med en veldig koselig psykolog 4-5 ganger, kjente jeg meg bedre og det ble enklere å legge "teite" ting bak seg:)

Har dessverre ingen anbefalinger å komme med, men jeg ønsker deg lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt noen runder med psykolog før, men jeg ble så dårlig av å hente frem gamle ting.

Men jeg ser også at jeg har kommet så langt som jeg kan ved hjelp av medisiner, jeg er MYE friskere nå enn noen gang. Men jeg har det ikke så bra som jeg skulle ønske.

Jeg har ingen forventning om at jeg noengang kommer til å bli frisk, jeg har en kronisk sykdom. Diagnosen min er ikke kjempealvorlig, men mer enn "bare" angst og depresjon(misforstå meg ikke, angst og depresjon er grusomt).

Sitter å kjenner på en indre uro, et jag i kroppen som jeg ikke får bort...

Er sliten nå :tristbla:

Skrevet (endret)

Tusen takk purple diamond!

Endret av Tink
Gjest Purple Diamond
Skrevet
Tusen takk purple diamond!

Bare hyggelig!

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, selv om jeg kanskje har en mildere type depresjon/angst. Masse lykke til enten du bestemmer deg for å snakke med psykolog eller ikke! :)

Skrevet

Jeg vil anbefale Knut Ueland!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...