Gå til innhold

Stjernemerkinga i Bigbrother


kit-kat

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på Bigbrother i kveld, og deltakerne moret seg med å lage stjerner på hverandre. De slo en stjernepisk så hardt på rompa og brystet at de begynte å blø. Og dette syntes de var ganske morsomt. Unnskyld meg hvis jeg er prippen nå, men jeg syntes ikke dette var det spor morsomt. Jeg ble heller kvalm. Jeg forstår ikke at folk kan ha det moro med å påføre folk smerte...

Men jeg er vel av den sare typen... Synes det var usmakelig at de måtte fokusere så mye på dette i programmet i kveld. ...og jeg som bare fulgte med for å se hvordan det gikk med Remi og Monica.. (..leste i VG at litt av hvert skjedde).

hilsen kit-kat som ikke liker å se folk ha det vondt

_________________

kit-kat 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-22 08:51 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig kit-kat......jeg synes det virket helt teit jeg.......

Kanskje jeg begynner å bli gammel alikevel??? icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter stadig og sukker for meg selv... hvorfor gidder jeg å se på??? Jeg vil gå til av den kranglingen om snus og så videre. Kristian og Johannes som er såååååååååå glad i hverandre at de nominerer hverandre i hytt og pine. *støøøøøøøøøøøøøøøønn* Men likefullt... så sant jeg ikke har noe å gjøre på... så sitter jeg der og glaner... og irriterer meg icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hva er det på den stjernegreien de slå hverandre med? Enten må det være noen pigger på den, ellers må de slå skikkelig hardt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...