Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Er det lurt å dar til London nå når det er svineinfluansa på gang her i verden? http://www.dagbladet.no/2009/07/13/nyheter...luensa/7183191/ Antatt frisk seksåring døde av svineinfluensaen i Storbritannia
Gjest N Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Jeg tenker det samme. Jeg drar til London i morgen. Kommer vel til å unngå å oppsøke de mest folksomme stedene og vaske hendene ofte, og så får det gå som det går...
LukaFrost Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg bekymrer meg ikke for denne svineinfluensaen. Den ble nok vel mye opphausa. Det er liten sjangse for å bli smittet. Jeg lar i allefall ikke være å reise på ferie pga svineinfluensa.
Kamikatze Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Det går stort sett greit, om man unngår å oppsøke høyrisikoområder som flyplasser, jernbanestasjoner, bussterminaler og busser, samt ferger og båtterminaler.
Rosenrød Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kommer ikke til å bry meg. Reiser til London i august.
Kamikatze Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 - Og kjøpesentre, konserter og ellers alle steder folk møter andre folk. Spesielt der de andre folka kar vært i kontakt med noen som har reist. Når det er sagt, er risikoen like stor på tilsvarende reiseknutepunkter og turiststeder her hjemme, også. Og da vil det jo være litt kjipt å dø uten å få oppleve London. :gjeiper:
Annikken Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Kjøp en liten flaske steril håndvask. Greit å ha når man ikke har mulighet til å vaske hendene før man f.eks. spiser. Ellers så var jeg i NYC når den verste svineinfluensaskremselen begynte å ta seg opp. Ingen i reisefølget ble syke. Det bor mange folk i både NYC og London, og faren for å bli smittet, og for så å bli skikkelig syk av det, er minimal. Reis og kos deg!! Større sjanse for at du dør av å kjøre bil...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå