Gå til innhold

Den lange veien tilbake...


Gjest Jennie

Anbefalte innlegg

Gjest Jennie

28.JULI

Gjennomført tur uten problemer (bortsett fra frustrasjon over hunden som ikke ville gå fint i bånd, hehe). Det er deilig å kjenne at musklene jobber, pulsen øker og pusten går - en følelse som en absolutt lærer seg å sette pris på når en har hatt M.E. i mange år. For da er det vanligvis en følelse av å være veldig syk som kommer i stedet. Trening er herlig, og jeg har savnet det noe vannvittig!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jennie

29.JULI

Gjennomført styrketrening uten problemer. Armhevingene er allerede mye lettere. Men var sliten ganske lenge etterpå, må nok passe på å spise frokost først, så trene :)

FRA SKRITTELLER:

SKRITT: 2861 (har tydeligvis ikke vært helt i form i dag, nei. Håper det blir bedre i morgen)

KALORIER: 102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

30.JULI

I dag er jeg ikke i form, så i dag vet jeg ikke om det blir trening. Får se hvordan det går utover dagen. Vet ikke om det er PMS eller noe annet, har vært i Danmark og er nå slapp, vondt i halsen og litt snufsen :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ta en fortjent hviledag så er formen snart tilbake. Husk å klappe deg selv på skulderen for kjempegod innsats så langt :)

God bedring!

(og nei ... det er ikke svineinfluensa nødvendigvis ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Ta en fortjent hviledag så er formen snart tilbake. Husk å klappe deg selv på skulderen for kjempegod innsats så langt :)

God bedring!

(og nei ... det er ikke svineinfluensa nødvendigvis ;))

Takk :)

Nei, håper jo ikke det er det, men feberen har bare steget, og nå er jeg skikkelig dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

31.JULI

Er litt bedre i dag, har tatt det helt med ro i dag og har mindre feber. Så da har jeg gått glipp av tre treningsøkter, en i går og to i dag...Irriterende når jeg akkurat var begynt å trene...Men jeg må bare være forsiktig nå, selv om jeg blir bedre så må jeg være forsiktig med å begynne igjen. Har jo hørt så mye rart om denne svineinfluensaen.... :(

Legen sier bare at vi må holde oss hjemme og ta det med ro. Så det gjør jeg. Siden jeg er litt bedre i dag, så er jeg ikke bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jennie

4.AUGUST

I dag har jeg klart å ta en treningsøkt igjen, tur moderat tempo 30 minutt. Håper det går bra, er littegrann irritabel i halsen og lungene ennå. Men jeg tror egentlig at jeg er frisk. Jeg kriblet sånn i beina at jeg måtte bare få bevege meg litt!

Men neste gang jeg går tur skal jeg ikke ta med hunden. Vi har akkurat fått han, han er en to år gammel schæferhanne, og han har ikke blitt trent på å gå fint i bånd. Så det krever ekstra energi av meg når jeg går med han, energi som jeg ikke har til overs. Det er mannen min sin hund, så jeg får bare vente til han har fått trent han skikkelig.

Bruker treningsplanen for forrige uke denne uka også, og ei uke til. Siden jeg ikke fikk trent noe særlig forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Hei

Så flink du er! Du kommer sikkert til å få veldig utbytte av denne treningen:-)

Takk :) ja, det håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Så bra at du er i gang igjen! Stå på! :)

Takk :)

Klarte jammen meg en treningsøkt i dag også, jeg. Styrketrening, armer, bryst, rygg. Ble helt skjelven i armene etterpå, men det var deilig uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

6.AUGUST (tenk at det har gått ei uke av august allerede!)

Klarte å gå tur i dag også, i dag kom jeg veldig langt på 30 min (til å være meg), i følge ruteplanleggeren på iform.nu, 2,29 km!

I morgen er det veiedag!

FRA SKRITTELLER:

SKRITT: 9267

KALORIER: 407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

7.AUGUST

Gjennomført styrketrening rumpe, lår, mage og tur uten problemer. Herlig!

Vekt: 74,9 kg (og har tatt av 0,5 cm på hoftene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...