Gjest Gjest 2009 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Det er mange typer bidragsytere her på forum. Jeg lurer på om mange som meg, legger merke til erketyper: De som relativt konsekvent provoserer, kommer med seriøse og velfunderte innlegg, rent tøv, humoristiske etc. La oss få høre din mening.
Gjest en mening Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har i alle fall lagt merke til at Rachel68 har sterke meninger, og har meningers mot. Hun har fått mye pepper, men står stødig for sine meninger. Legger mye innsats i sine innlegg. Ikke lettvint. Robotkalle er ofte innom, litt klovn, litt ekstrem. Waco, Brutal mann og Kristian82 er kanskje litt i samme gata. Grafenberg, seksualakrobaten. Hva mener du?
Gjest Gjest_Ulla_* Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Robotkalle er ofte innom, litt klovn, litt ekstrem. Waco, Brutal mann og Kristian82 er kanskje litt i samme gata. Er enig i at Robotkalle er veldig ekstrem og merkelig. Gla'mannen blir sett på som sosialt kasus, og Kjetil som gla mann. Waco har vært veldig merkelig og uhøflig i lange tider, nå er hans come back mer tilsynelatende normalt og greit. Kristian er i egen klasse, da han er høflig og virker meget normal. Som en gutt du kunne ha møtt på i byen, på skolen, på fest: en likandes gutt. Cee Cee og Womanwoman blir lagt merke til. Og Wadjet!!! Kenneth med sauen er vel fra bygda? Mennene her er fra bygda? Håper mennene er normale og ikke sosiale kasus....som han Eugenie Onanin nsom kommer tilbake igjen og igjen og ber oss tolke malerier. Mye merkelig folk her?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Denne hører til under "Generelle debatt"....
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Magegjesten som stadig blir antastet av stebarna sine. Hun som hater høna si og nevner canesten i hvert innlegg. Han/hun som liker å tisse på seg under ørten forskjellige navn. Han som hater norske kvinner. Og disse folkene som helt tilfeldig havner opp i gruppesex i alle mulige og umulige sammenhenger
Gjest Melchizedek Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Mennene her er fra bygda? Håper mennene er normale og ikke sosiale kasus....som han Eugenie Onanin nsom kommer tilbake igjen og igjen og ber oss tolke malerier. Mye merkelig folk her? Så søt du er du vet at jeg elsker deg også Endret 14. juli 2009 av Melchizedek
Brunhilde Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 (endret) ... Endret 14. juli 2009 av Brunhilde
Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 /\ / \ / \ / \ /___ ___\ | | | | | | |__ |
Hinata Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 WW er et kapittel for seg selv: les og lær Ellers syns jeg KateW har mye klokt å bidra med, samme med Aline og Purple Haze. Kristian82 har vel tatt forumet med storm. Ellers er jeg lei av Rimmerns hatske utspill mot gjestene..
Satyren Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har lagt merke til mange her inne, og har tidvis reagert på hvor skarpt og nedlatende noen uttaler seg. Samtidig vil jeg trekke frem at mange konsekvent imponerer med innsikt og verdig uttrykk. Det er beundringsverdig hvor velfundert og skikkelig, de skriver sine innlegg. Kanskje kan de som har vært mest agressive og hatefulle i sine innlegg, på bakrunn av reaksjoner her, lære å begrense seg litt, være litt mer respektfulle. Det er trist at noen med overlegg ønsker å provosere, rakke ned på andre i et forum, enten de fremstår med profil, eller som gjest. Alle vet jo at man ikke når frem i debatt irl med skittkasting og trakkasering. Så hvis en setter pris på å bli hørt og tatt på alvor irl, hvorfor ikke følge samme prinsipp her. Det kan være god trening til debatten i lunchpausen på jobben?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har lagt merke til mange her inne, og har tidvis reagert på hvor skarpt og nedlatende noen uttaler seg. Samtidig vil jeg trekke frem at mange konsekvent imponerer med innsikt og verdig uttrykk. Det er beundringsverdig hvor velfundert og skikkelig, de skriver sine innlegg. Hvorfor ikke følge samme prinsipp her. Det kan være god trening til debatten i lunchpausen på jobben? Absolutt! Kanskje noe av problemet er at en del tilfeller her ikke har trivelige lunchpauser?
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 WW er et kapittel for seg selv: les og lær Ellers syns jeg KateW har mye klokt å bidra med, samme med Aline og Purple Haze. Kristian82 har vel tatt forumet med storm. Ellers er jeg lei av Rimmerns hatske utspill mot gjestene.. Weeee, jeg er blitt lagt merke til Tusen takk, Hinata. Det var hyggelig sagt Jeg henger her så mye, at jeg har lagt merke til maaaange Hinata, så klart. Blondie65, KateW, WW, juliane, EmilyLane, Elastica, Brutal Mann, kristian, stjernedryss, stjernekyss, Pokahonta, Suzy, Steinar, waco, Kamikatze, robotkalle, PeeWee, Fresi, Grafica........jeg kunne holde på hele kvelden Men jeg akter ikke å si hva jeg tenker om de ulike brukerne. Kan bare si at jeg har et godt inntrykk av de fleste, mens andre bare irriterer meg.
Gjest Melchizedek Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har helt ærlig ikke lagt merke til noen.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #14 Skrevet 14. juli 2009 Det er mange typer bidragsytere her på forum. Jeg lurer på om mange som meg, legger merke til erketyper: De som relativt konsekvent provoserer, kommer med seriøse og velfunderte innlegg, rent tøv, humoristiske etc. La oss få høre din mening. Mysan og KateW virker kloke, spennende og reflekterte. Enig med de fleste meningene deres. Aline virker god og snill dog jeg ikke er enig med en del av meningene hennes. Har lagt merke til Hinata på sex forumet ;-) WomanWoman og Brutal_mann er selvsagt lagt merke til. Skiller seg veldig ut på en artig måte med ærlige meninger. Stjernedryss og Brunhilde har jeg ikke noe til overs for.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #16 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har lagt merke til Aline og hennes gjennomtenkte svar. Hun gjør det ikke på den lettvinte måten, hun tar seg tid til å skrive skikkelige svar. Må innrømme at jeg selv ikke er langt på nær så flink som henne. Ellers har jeg lagt merke til 2-3 bruker som bare gjør meg oppgitt. Og 2-3 brukere som iblant sier smarte ting som jeg blir imponert over, for så i neste øyeblikk å si ting jeg synes er helt på trynet. (Nevner ingen navn) Men sånn er det jo med oss mennesker. Vi kan ikke like alle til enhver tid.
Larsern Skrevet 14. juli 2009 #17 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har lagt merke til mange her inne, og har tidvis reagert på hvor skarpt og nedlatende noen uttaler seg. Samtidig vil jeg trekke frem at mange konsekvent imponerer med innsikt og verdig uttrykk. Det er beundringsverdig hvor velfundert og skikkelig, de skriver sine innlegg. Kanskje kan de som har vært mest agressive og hatefulle i sine innlegg, på bakrunn av reaksjoner her, lære å begrense seg litt, være litt mer respektfulle. Det er trist at noen med overlegg ønsker å provosere, rakke ned på andre i et forum, enten de fremstår med profil, eller som gjest. Alle vet jo at man ikke når frem i debatt irl med skittkasting og trakkasering. Så hvis en setter pris på å bli hørt og tatt på alvor irl, hvorfor ikke følge samme prinsipp her. Det kan være god trening til debatten i lunchpausen på jobben? Jeg har merket meg de samme punktene som du nevner. Derimot synes jeg skarpe og til dels provoserende innlegg er mest interessante, for det er disse som først og fremst engasjerer meg. Jeg henger på forum utelukkende for å debattere og lære, og min mening er at dette er gjøres veldig effektivt gjennom argumentasjon og kildekritikk osv. Det går selvsagt en grense mellom provokasjon og direkte personangrep og hetsing, de sistnevnte hører ikke til i en debatt og fører bare til avsporing og fordumming av debatten.
Sekretæren Skrevet 14. juli 2009 #18 Skrevet 14. juli 2009 Tråden er ryddet iht reglene Miss Shorty, mod
Gjest Grafica Skrevet 14. juli 2009 #19 Skrevet 14. juli 2009 Weeee, jeg er blitt lagt merke til Tusen takk, Hinata. Det var hyggelig sagt Jeg henger her så mye, at jeg har lagt merke til maaaange Hinata, så klart. Blondie65, KateW, WW, juliane, EmilyLane, Elastica, Brutal Mann, kristian, stjernedryss, stjernekyss, Pokahonta, Suzy, Steinar, waco, Kamikatze, robotkalle, PeeWee, Fresi, Grafica........jeg kunne holde på hele kvelden Men jeg akter ikke å si hva jeg tenker om de ulike brukerne. Kan bare si at jeg har et godt inntrykk av de fleste, mens andre bare irriterer meg. Oi, nå ble jeg nysgjerrig hvilken kategori jeg hører til Trodde aldri jeg kom til å se navnet mitt i denne tråden Trodde ikke jeg stakk meg så mye frem, hehe. Brukere jeg har lagt positivt merke til er Tabris, *Mim*, Saeria, Aline, Imli, Purple Haze, Leo, Bond... Dette er medlemmer som jeg synes skriver konstruktive, gode innlegg som det er lagt mye tanke bak, samt er hyggelige og spennende mennesker. Er ikke alltid jeg er enig med dem, såklart, men jeg setter STOR pris på velskrevne innlegg... Er noen få som man legger negativt merke til, men disse gidder jeg ikke ramse opp, fordi det mener jeg er unødvendig...
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #20 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Endret Miss Shorty, mod Endret 14. juli 2009 av Miss Shorty
Fremhevede innlegg