Yoshimi Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Nå har det gått over to uker siden jeg skulle hatt mensen og begynner å bli litt engstelig her. Jeg kan umulig være gravid så lurer på hvorfor den er så forsinket. Har alltid hatt uregelmessig mens, men det tar aldri så lang tid mellom hver gang. Er ikke spesiellt mer stresset enn vanlig heller. Så hva kan være grunnen? Når jeg nå bare venter på å få mensen, kan det og forsinke den?
Pupsilure Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Har du tatt allergisprøyte i sommer? Det gjorde jeg, og min mens ble forsinket. Det står i pakningsvedlegget at det er vanlig. Bare en tanke
Veronica88 Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Spsit mindre i varmen enn vanlig? Man trenger ikke å være undervektig for å miste mens, bare man eter lite nok. Det klarte jeg, så det er fullt mulig. Tror det tok 2 måneder før jeg fikk mens igjen, og den var kun "halv" i tillegg.. så begynte den å bli normal igjen. Stress er jo som du selv nevner en vanlig årsak, men om det ikke har vært noe stress i det siste? Ikke er du stresset pga den sterke varmen mange steder i landet heller? Ikek sikker du føler det er stress, men at kroppen din gjør det? Tar du andre typer medisiner? Sjekk pakningsvedlegget!
Yoshimi Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Bor i Oslo så er ikke så varmt her nå, så er ikke pga det. Spiser nok mindre enn jeg kanskje burde, men klarer ikke tvinge i meg mat. Kanskje det er derfor. Jeg bruker allergitabletter, men de har jeg brukt lenge og har ikke skjedd noe før. Eneste grunnen jeg kan finne, må være en blanding av litt stress og for lite mat. Er bare irriterende å gå så lenge å vente på mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå