Gjest Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har lenge fundert på å ta tattovering og her om dagen innså jeg hvor mye kattene mine betyr for meg og at jeg har lyst på poteavtrykkene deres, men da må jeg få de fra kattene på en måte. Det første jeg tenkte på var stemple de, men da trenger jeg stempelpute som kan brukes uten at det er farlig for kattene om de f.,eks vasker seg på potene etterpå. Noen anelse hvor jeg kan få tak i dette?
Geojenta Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 (endret) Jeg har lenge fundert på å ta tattovering og her om dagen innså jeg hvor mye kattene mine betyr for meg og at jeg har lyst på poteavtrykkene deres, men da må jeg få de fra kattene på en måte. Det første jeg tenkte på var stemple de, men da trenger jeg stempelpute som kan brukes uten at det er farlig for kattene om de f.,eks vasker seg på potene etterpå. Noen anelse hvor jeg kan få tak i dette? Heisann!! Hvis du bruker stempelpute, så vil ikke det gi et godt avtrykk av poter, uansett. Du kan heller bruke vanlig hobbymaling (akrylbasert), feks Hobbylakk fra Panduro(vannbasert). Smør en god del maling utover på en tallerken f.eks. , så dytte labbene deres der og så trykke på papir. Hvis du skyller av potene med en gang, så er det ikke farlig. Lykke til! Jeg synes det er en fin ide:) PS: Du finner det i en hobbyforretning, hvis du ikke har noe i nærheten, kan du bestille fra Panduro.no Endret 18. juli 2009 av Geojenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå