Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #1 Del Skrevet 13. juli 2009 Kundebehandling er tydligvis et begrep som kan strekkes langt. Spesielt for McDonalds i Gøteborg som angrep denne mannen og knakk nesebenet hans for noe han skulle ha sagt. McDonalds ansatt knakk kundens nese. Jeg antar disse 2 personene er uønsket som McDonalds ansatte de nærmeste årene, og at hendelsen skaper en reduksjon i omsetning og fortjeneste til bedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. juli 2009 #2 Del Skrevet 13. juli 2009 La oss håpe det. Ikke pga oppførselen til to ansatte men pga bedriftens manglende ideologiske og bærekraftige tankegang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 14. juli 2009 #3 Del Skrevet 14. juli 2009 Tråden er ryddet. Marianne Admin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå