Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På TVshop (noe jeg nesten ldri ser på) ble jeg sittende og stirre på

http://www.zumbafitness.no

På Tv så det moro ut, det er jo dans som trening.

Lurte på om jeg for første gang ever skl bestille noe fra TVshop.

Det ser jo moro ut!

Men hva tror dere?

Vil det være like gøy å gjøe dette hjemme i stua?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser jo moro ut!

Men hva tror dere?

Dette ser ut som ting som er mye artigere å gjøre sammen med andre enn hjemme alene i stua. Jeg skal ikke si at det ikke kan bli gøy, hjemme i stua blir det så gøy som du gjør det til. Det ser imidlertid akkurat ut som enhver ny og revolusjonerende treningsmetode som jeg ser på TV-shop når jeg en sjelden gang zapper innom. Du kommer sikkert i form hvis du driver med det regelmessig, så hvis du tror at dette kan motivere deg til å holde på regelmessig er det jo bare å hoppe på.

Skrevet

Det er iallefall ikke noe veldig slankende (selvom all bevegelse er bra). Det følger med en kostholds-bok, og der finner du svaret på hvorfor alle de på reklamen gikk ned så og såmange kilo. :sjenert:

Skrevet
Det er iallefall ikke noe veldig slankende (selvom all bevegelse er bra). Det følger med en kostholds-bok, og der finner du svaret på hvorfor alle de på reklamen gikk ned så og såmange kilo. :sjenert:

Joa... men bevegelsene kan jo regnes som trim, eller?

Må jo gå ann å komme i form med dette!

Skrevet

Hvis man vil ha dans som trening tror jeg det kan være mer motiverende å melde seg på dansekurs eller ta dansetimer på ditt nærmeste treningssenter. Man blir litt mer revet med og yter en bedre innsats enn om man skulle gjøre det alene i egen stue. Det er i hvertfall min erfaring.

Uansett, det meste kan jo sees på som trim. Så lenge man holder på slik at man blir svett, sliten og andpusten.

Skrevet

"Trening med Zumba Fitness gir ikke vektnedgang i seg selv, men i kombinasjon med diett og et sunt kosthold kan det gi gode resultater"

Noe á la denne teksten rullet over skjermen da jeg så samme reklamen på svensk TV, så jeg ville ikke håpet på for mye. Blir litt som med diverse kosttilskudd som 30 Days o.l, som "fungerer i kombinasjon med trening og et sunt kosthold".

MEN: Er du lite i aktivitet ellers, og tror at dette er noe du kommer til å like å holde på med, syns jeg det kan være verdt det, for litt mosjon får du jo ut av det :)

Skrevet

Hei hei

Jeg kom over Zumba også, husker ikke hvor, men jeg bestilte 4dvd'er på ebay. Mye billigere. Riktignok fra 2004? Det er gøy og veldig heftig. Faktisk ifølge det jeg har lest og vet så kan du forbrenne så mye som 1000kcal i timen under en HEFTIG zumbatime med en av de instruktørene, så jepp selv om du trener bare hjemme så skal jeg love deg du svetter og du forbrenner garantert noe når du kommer i gang.

Det eneste jeg savner, som flere nevner her, det hadde nok vært mer gøy å gjøre det sammen med noen. Men meg kjent så fins det kun i Oslo på Sats eller noe og da må man jo betale medlemsskap så jeg velger å prøve å fortsette hjemme, evt finne noen andre som vil være med.

Det er gøy iallefall....

':)

Skrevet

Jeg syns det er en fin trening! Er selv Zumba instruktør og kjører klasser på det lokale treningssenteret en gang i uken! Du kan godt bli med hvis du vil :jepp:

Det som gjør Zumba til en fin treningsform er at det er mye core trening og mulighet til å komme godt opp i puls, men det er nok som det ble nevnt over at det enklest og mer morro å trene med andre fremfor hjemme i sin egen stue. Tviler på at du får samme effekt og treningsglede på stuegulvet....

Man glemmer at man trener når man trener Zumba og andre relaterte dansetreningsformer. Afrodans og SATSdans faller vel inn under denne type trening også tror jeg;)

Lykke til, it's ZUMBA time :bolledeig:

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg trener hjemme og svetten siler. Masse god trening her ja.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg syns det er en fin trening! Er selv Zumba instruktør og kjører klasser på det lokale treningssenteret en gang i uken! Du kan godt bli med hvis du vil :jepp:

Det som gjør Zumba til en fin treningsform er at det er mye core trening og mulighet til å komme godt opp i puls, men det er nok som det ble nevnt over at det enklest og mer morro å trene med andre fremfor hjemme i sin egen stue. Tviler på at du får samme effekt og treningsglede på stuegulvet....

Man glemmer at man trener når man trener Zumba og andre relaterte dansetreningsformer. Afrodans og SATSdans faller vel inn under denne type trening også tror jeg;)

Lykke til, it's ZUMBA time :bolledeig:

Hvordan blir man Zumba instruktør?:)

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hvordan blir man Zumba instruktør??:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Zumba starter snart på Sportica på Kløfta om det er noen som bor i nærheten:o) Følg med på hjemmesidene eller møt opp på åpen dag mandag 16. november og test en zumba time (dette blir en halvtime bare og vil vise hva dette er for noe)

Alle er velkommen, alt er gratis hele dagen:o)

Skrevet
Hvordan blir man Zumba instruktør??:)

Sjekk Gold´s gym i Oslo ;o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Det ser jo moro ut!

Men hva tror dere?

Zumba Fitness er jo som en helt vandelig dansetrening. De kvinnen som har gått ned 12 kilo på en månde? det hørers jo i seg selv veldig usansyndelig ut. Men hvis man bli mer motivert til og trene og spise sunere av zumba fitness. Er det noe jeg ville satset på. Så lenge du har et sunt kosthold og kanskje begynner og gå til jobb. Så er du godt på vei til og få en slankere kropp !

Skrevet

Jeg synes det ser kjempegøy ut, og ville definitivt ha gått dersom sats begynte med zumba. Men som flere her sier, så ser det morsommere ut å trene sammen med andre, enn alene i stua. Innbiller meg at dvd-en gjerne blir stående ubrukt...og kroppen likeså. :sjenert:

Skrevet

Hører rykter om at Elexia har startet med dette. Ellers så har dansehuset Zumbakurs. Så her kan du danse sammen med andre. Sjekk ut www.dansehuset.no

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Signe_*
Skrevet

Vel, jeg har også undersøkt hjemmesiden til ZumbaFitness. Det ser virkelig gøy ut. :jepp: Riktignok er jeg en 14 årig jente, men jeg har aldri hatt interesse for spessielt fotball eller håndball eller noe sånt. I tilleg sitter jeg ofte her Dvs. På datan eller på rommet, & maler Elns.. :sukk: Men siden det også er noe med dansing å gjøre (noe jeg liker)er jeg blitt veldig sikker på at jeg kanskje kan klare det. Så dette her virker jo som en form for treningsmetode som til og med jeg kunne tenke meg å prøve. I tillegg tror jeg nok at både jeg OG veninnen min kunne trengt litt mosjon! Siden vi begge ikke har noe spessiell interesse for sport. Så jeg håper det funker, for jeg vurderer & be mamma om & bestille en 499 kroners pakke til meg, så jeg kommer meg litt i form... :sjenert:

-Signe :)

Gjest Signe.. Igjen.
Skrevet

Vel det er meg.. Igjen. :sjenert: Men som svar til Marianne så ser det jo gøy ut, så det sikkert noe du kan satse på. :jepp: Men noe som må legges merke til er jo at: Hvis du arbeider med å gå ned i vekt så nytter det ikke å ha Zumba DVD'ene i hylla & liksom bli slank.:ler: Så jeg tror hvis man virkelig har lyst til å få resultater av det er det sikkert smart å trene i en time Elns. Hver dag... For da tror jeg nok at man kan bli veldig slank, det håper jeg ivertfall siden jeg selv har vurdert Zumba. :) Lykke til da. -Signe :goodbye:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Det har akkurat kommet Zumba-timer på Elixia.

Skrevet

hei, jeg danser zumba hjemme i stua og synes det er kjempegøy og utrolig inspirerende til å danse hver dag og spise sunt :jepp:

1 time med zumba går veldig fort og svetten bare renner!

Også får man en god følelse når man er ferdig og man blir jo flinkere til bevege hoftene;)

Loooooove Zuuuuumba :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...