Gå til innhold

Tysk

Avalon

Anbefalte innlegg

Mulig denne også kunne ha vært på litteratur, men det er en oversettelse jeg er ute etter.

Jeg håper noen her er virkelig god i tysk, eller har orginal teksten liggende. Min tysk er ikke god nok til å oversette dette riktig.

Jeg ønsker å dette oversatt til tysk, helst slik som orginalen er (hvis dere skjønner hva jeg mener)

"Enjoy when you can, and endure when you must" - Johann Wolfgang Von Goethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Er du sikker på at det er et Goethe-sitat? Jeg finner ingen kildehenvisning, bare hundrevis av sider som hevder at det er hans, uten at de kan peke på hvor det kommer fra, så jeg stiller meg meget tvilsom. (Jeg fant det heller ikke i den store sitatordboka mi som har flere siden med Goethe, uten at det trenger å bety altfor mye.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er et Goethe-sitat? Jeg finner ingen kildehenvisning, bare hundrevis av sider som hevder at det er hans, uten at de kan peke på hvor det kommer fra, så jeg stiller meg meget tvilsom. (Jeg fant det heller ikke i den store sitatordboka mi som har flere siden med Goethe, uten at det trenger å bety altfor mye.)

Nei, jeg er ikke sikker, men uansett ønsker jeg å få dette oversatt til tysk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig denne også kunne ha vært på litteratur, men det er en oversettelse jeg er ute etter.

Jeg håper noen her er virkelig god i tysk, eller har orginal teksten liggende. Min tysk er ikke god nok til å oversette dette riktig.

Jeg ønsker å dette oversatt til tysk, helst slik som orginalen er (hvis dere skjønner hva jeg mener)

"Enjoy when you can, and endure when you must" - Johann Wolfgang Von Goethe

Genieße wenn du kannst, und leide wenn du mußt.

Endret av robotkalle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genieße wenn du kannst, und leide wenn du mußt.

Takker så meget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...