Gjest feiging Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 har gått på stilnoct (sovemedisin) i ca 4 år, hver dag, og i kveld tenker jeg å slutte. jeg vet jo ikke lenger om jeg kan eller ikke kan sove. og mannen min er lei av at jeg er langt borte om natta, umulig å vekke meg. problemet mitt er at om jeg får sove føler jeg at jeg mister mitt siste halmstrå, ja jeg burde da være stolt av å kunne sove selv, men for meg er det feigt å kunne sove, for man skal ikke sove. ja jeg er rar, men jeg er syk, og jeg har vært det i 10 år så det er ikke så lett og tenke friskt. er det fler her som har vært borte i det samme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå