Gå til innhold

slutte på stilnoct


Fremhevede innlegg

Gjest feiging
Skrevet

har gått på stilnoct (sovemedisin) i ca 4 år, hver dag, og i kveld tenker jeg å slutte. jeg vet jo ikke lenger om jeg kan eller ikke kan sove. og mannen min er lei av at jeg er langt borte om natta, umulig å vekke meg.

problemet mitt er at om jeg får sove føler jeg at jeg mister mitt siste halmstrå, ja jeg burde da være stolt av å kunne sove selv, men for meg er det feigt å kunne sove, for man skal ikke sove. ja jeg er rar, men jeg er syk, og jeg har vært det i 10 år så det er ikke så lett og tenke friskt.

er det fler her som har vært borte i det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...