Gå til innhold

All-inclusive Egypt


Gjest Gjest_Trollemor_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trollemor_*

Er det noen som har erfaring m/all-inclusive i Egypt? Har prøvd det bare en gang (Tyrkia), men ble veldig skuffet. Og så er det jo noe med det å gå ut og prøve forskjellige steder, da. Men nå skal vi reise m/storfamilien (barn, tenåringer og besteforeldre), og ser det som en praktisk og økonomisk fordel. Men likevel.... er en smule skeptisk. Kan noen overbevise meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt all-inclusive, men frokost, og den var veldig dårlig, dessverre :( Jeg hadde kun gjort det hvis det var et veldig fint hotell, og andre anbefalte all-inclusive på det hotellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme, har blitt anbefalt Grand Hotell Sharm el Sheikh. Det skal være veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Makadi Palace i Egypt med all inclusive. Det var bare en frokostrestaurant men mange andre spisesteder for lunsj og middag. Flott hotell og område - kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisevant

Jeg har også vært på Makadi Palace (eller Grand Makadi) som henger sammen med Makadi Palace (man kan bruke begge basseng områdene siden hotellene er søsterhotell. Det er mange restauranter å velge mellom, flotte store basseng og et KJEMPEFINT koralrev på stranden. Litt vanskelig å komme seg ut til korallrevet siden man må gå i ca 20-30 cm dypt vann med spisse og vonde rev før man kommer seg ut til stedet hvor man kan snorkle. (men det er verdt det) Anbefales ikke for eldre mennesker eller små barn siden man fort kan brekke et bein eller skrubbe seg skikkelig opp. Dere KAN IKKE reise til egypt uten å snorkle!!

Hotellet anbefales. :)

Det er ingenting utenfor hotellet, bare ørken, hvis man vil se noe annet må man ta buss eller taxi arrangert fra hotellet eller reisebyrået.

Rent og pent sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg anbefaler ikke all-inclusive fordi det som regel betyr begrenset meny å velge av. Jeg har bare hatt Thailand med frokost inkludert og det var dårlig rett og slett.

Velg heller et hotellområde som ligger slik til at det er flere restauranter å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Vi bodde på sharm reef ifjor med all inclusive, og det var kjempebra! Likte ikke frokosten så veldig, men lunsj og middag var supert. Buffet til hvert måltid, og alltid variasjon. Noen kvelder grillet de ute (i tillegg til all maten inne). Vi spiste to ganger utenfor hotellet, resten spiste vi der. Var veldig veldig fornøyde. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde på Dana Beach i egypt, der var maten bare utrolig god og ett veldig stort utvalg med mat. Så vi var veldig fornøyd. Hatt det i Tyrkia og, der var maten helt vanvittig fantastisk. Men jeg bor da på 5 stjerners hotell. Ser nok den att maten også går ned i standard ettersom hvordan man bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt all inclusive i Sharm i Egypt. Det var veldig god mat, og store buffeter, men etter hvert synes jeg alt smakte det samme... Så neste gang kommer jeg ikke til å velge all inclusive. Alt er så billig i Egypt uansett, og man har mye mer valgfrihet uten all inclusive.

:goodbye: God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trollemor_*

Takk for alle svar! Har vært i Egypt to ganger tidligere UTEN all-inclusive, og er fortsatt like usikker. Tror nok vektskåla går i retning uten, men vi får bli enige hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen på Makadi Palace er at det er flere ala carte restauranter å velge mellom, altså ikke noe buffetmiddag om man ikke vil. Nydelig buffet til frokost, spiste stort sett alltid omelett som de lager til deg av det du peker på som du vil ha. Jeg tror jeg telte til rundt 10 spisesteder, så skal man være der i 14 dager må du altså spise på samme restaurant et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...