Gå til innhold

Puppene mine ble til vrengte buskelommer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har i det siste fått et dårlig selvbilde og føler slettes ikke for å kle av meg på feks badestranden.

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle "synke så lavt" at jeg skulle henge meg opp i noe sånt, men det har nå altså skjedd. Jeg er bare 24 år, men kroppen min ble veldig forandret etter fødselen (noe jeg trodde jeg var forberedt på).

Jeg har alltid hadd pupper som jeg har vært fornøyd med. Brukte strørrelse 75 C før, og gikk naturlig nok opp til 75 D under svagerskapet og mens jeg ammet. Sluttet å amme i vår ( ca 3 mnd siden) og nå er puppene mine blitt helt ugjennkjennelig. Det er bare små, "vrengte bukselommer" igjen og de er helt rynkete etter at huden ble slappere. Alle bh'er og bikinioverdeler er ALT for store og jeg har gått helt ned til størrelse 75 A (som jeg brukte på ungdomsskolen).

Har i det siste innsett at kroppen trenger en oppstaming, da jeg enda har en liten bulk over magen. Er slank og kom raskt tilbake til vekta mi etter fødselen, men fettklumpen på magen er der fortsatt og puppene mine er så og si borte. Har begynt med kondisjonstrening og nå bekymrer jeg meg for at puppene skal forsvinne helt om jeg går ned noen kg.

Noen som har opplevd slikt med puppene? Det har faktsik gjort noe med selvfølelsen min selv om det høres overfladisk ut :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Først og fremst så bør du være glad over at du har en frisk kropp som har gitt deg en frisk unge. Alt annet kommer i andre rekke.

Dersom det plager deg veldig å ikke se ut som en perfekt ungjente lenger, så finnes det jo alltids operasjoner som du kan foreta. Du får begynne å spare til plastikk-pupper, så blir du vel fornøyd med deg selv igjen. :sexy:

Gjest womenwomen
Skrevet
Først og fremst så bør du være glad over at du har en frisk kropp som har gitt deg en frisk unge. Alt annet kommer i andre rekke.

Dersom det plager deg veldig å ikke se ut som en perfekt ungjente lenger, så finnes det jo alltids operasjoner som du kan foreta. Du får begynne å spare til plastikk-pupper, så blir du vel fornøyd med deg selv igjen. :sexy:

Istede for å irritere seg over puppene hver gang man ser seg i speilet - så ville jeg glatt brukt 20 - 30 tusen kr og fått " nye fine " pupper .

Hadde ikke orket å irritere meg over dette og ha komplekser resten av livet - når det faktisk er lett å fixe med litt silikon . Da kan du få mye finere pupper - en du noensinne har hatt før ...

Vips - prolemet borte !

Man skal da fortsatt kunne kle seg og pynte seg - når man er så ung som 24 år !

Du har min fulle sympati & forståelse . Gjør det du mener er best for deg selv .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...