Gå til innhold

Liker jenter å bli slikket der bak?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysilbergsprekk
Skrevet

Hei.

Har et lite spørsmål her.

Kjæresten liker godt å bli massert på rompehullet samtidig som jeg feks tar henne bakfra, og eller fingrer henne. Jeg tenkte som så at dette kunne ha vært noe etter en dusj så alt blir reint: Såklart forspill, men etter det, legge henne på magen eller få henne til å stå på kne i senga sånn at jeg kan gi henne en oral opplevelse ( noe hun liker kjempe godt ), men så la tunga gli mellom det vaginale hullet og rompehullet hennes for å pirre henne litt ( da om hun tenner på tanken om å bli slikket på rompehullet ) for deretter å la tunga stryke forsiktig over rompehullet hennes for å se reaksjonen hennes. Er den god så kan man jo fortsette å slikke der, hvis ikke så får man holde seg til musa^^

MEN: liker dere jenter/kvinner å bli slikket der bak om alt er reint osv?

Eller liker dere tanken på det ?

Har fått et lite intrykk av at mange faktisk liker det, men tenkte jeg skulle forhøre meg litt om det.

PS: er ikke så interessert i å høre om at det er æsj, fyfy osv.

Det er faktisk mer uhygenisk å kline enn å ha tunga begravd i musa/rompehullet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker rimming ja, men da når jeg vet at jeg er ren nok ;) Er vel kanskje ikke det første man gjør men en ukjent person, men du kan vel bare prøve deg fram.

Lykke til :)

Skrevet

Ble litt satt ut når kjæresten gjorde det første gangen, men det var digg :jepp:

Gjest Mysilbergsprekk
Skrevet
Jeg liker rimming ja, men da når jeg vet at jeg er ren nok ;) Er vel kanskje ikke det første man gjør men en ukjent person, men du kan vel bare prøve deg fram.

Lykke til :)

Nå er det ikke en ukjent person da ^^

Vi har vært sammen i over 2 år nå, så kjenner jo hverandre ganske så godt :P

så da er det offisielt ei jente som liker det da ^^

Går ut ifra at du var jente :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
MEN: liker dere jenter/kvinner å bli slikket der bak om alt er reint osv?

Eller liker dere tanken på det ?

Har fått et lite intrykk av at mange faktisk liker det, men tenkte jeg skulle forhøre meg litt om det.

PS: er ikke så interessert i å høre om at det er æsj, fyfy osv.

Det er faktisk mer uhygenisk å kline enn å ha tunga begravd i musa/rompehullet.

Du høres mer ut som om du er ute etter bekreftelser på at dette er vanlig, siden du ikke vil høre fra de som får brekninger ved tanken. Som i de fleste tråder av denne typen, på dette forumet, vil du nok få mange svar som er akkurat som du er ute etter. Mens virkeligheten nok kan fortone seg noe annerledes. Du må bare finne ut hva akkurat din partner vil, ikke om det er vanlig blant kg'ere.

Gjest Mysilbergsprekk
Skrevet

Om det er vanlig eller ikke plager ikke meg så mye :)

Var mer ivrig etter å høre jenters mening om det.

Om de liker det eller ikke ;)

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Nei. Hadde ikke likt at noen gjorde det på meg.

Gjest Mysilbergsprekk
Skrevet

ops, ble nytt innlegg her gitt :P

Men, er ikke sånn at jeg ikke vil høre fra de som ikke synes det er noe særlig. Var kanskje litt dårlig formulert.

Er mer det at jeg ikke vil høre ting som: fy du er en sjuk jævel uten like som tenker på å slikke ræv!

Men godtar å høre at folk synes det kan være ufyselig, og at det ikke er noe for dem.

Skrevet
Nei. Hadde ikke likt at noen gjorde det på meg.

Bare nysgjerrig, har du prøvd?

Gjest MåneSkygge
Skrevet

:Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet
Men, er ikke sånn at jeg ikke vil høre fra de som ikke synes det er noe særlig. Var kanskje litt dårlig formulert.

Er mer det at jeg ikke vil høre ting som: fy du er en sjuk jævel uten like som tenker på å slikke ræv!

Men godtar å høre at folk synes det kan være ufyselig, og at det ikke er noe for dem.

Ok, da kan jeg fortelle at jeg ville ha syntes det var ufyselig, og at jeg ikke ville ha ha likt om noen fikk ideen å prøve ut dette på meg. Ville faktisk blitt skeptisk til hele fyren hvis han så mye som luftet ideen. Men nå er den delen av min kropp helt off limits uansett. Om du er en sjuk jævel eller ikke avhenger av om du har tentk å presse deg på kjæresten hvis hun ikke vil, og det virker det jo heldigvis som du ikke ønsker :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er mange ting man ikke trenger prøve for å vite at det er totalt turn-off. Og akkurat denne tingen er en av dem. Andre må gjøre som de vil, så lenge begge er enige og det ikke er noe den ene pusher på den andre.

Skrevet
Det er mange ting man ikke trenger prøve for å vite at det er totalt turn-off. Og akkurat denne tingen er en av dem. Andre må gjøre som de vil, så lenge begge er enige og det ikke er noe den ene pusher på den andre.

Selvfølgelig er det greit å nekte å prøve ut noe som man synes er ekkelt, men det jeg først og fremst lurte på her var om vedkommende hadde prøvd og ikke likt det, eller om hun sa hun ikke likte det selv om hun ikke hadde prøvd. Det er som å spørre noen som aldri har smakt jordbær om det er godt, og det er jo et spørsmål som ikke kan svares av vedkommende.

Gjest Mysilbergsprekk
Skrevet
Ok, da kan jeg fortelle at jeg ville ha syntes det var ufyselig, og at jeg ikke ville ha ha likt om noen fikk ideen å prøve ut dette på meg. Ville faktisk blitt skeptisk til hele fyren hvis han så mye som luftet ideen. Men nå er den delen av min kropp helt off limits uansett. Om du er en sjuk jævel eller ikke avhenger av om du har tentk å presse deg på kjæresten hvis hun ikke vil, og det virker det jo heldigvis som du ikke ønsker :)

Svar godtatt :biggrin:

Hehe, er ikke noe press her nei ^^

Men liker å prøve ut nye ting.

Skal ikke helt fornekte at jeg MULIGENS kan synes det er litt æsjæsj selv :P

Det finner jeg ut når jeg går inn for å evt prøve det ;)

Men poenget er at siden hun liker å bli tatt der ellers, så kanskje hun ville syntes det var til og med bedre å bli slikka der :)

Så sånn sett så gjør jeg det vel mer for henne ( om hun kommer til å like det )

og hvis hun liker det, og jeg ikke har noe problemer med å gjøre det, så kan det jo bli gjort oftere ^^

Skrevet

nei og atter nei..! med på så mangt, men slikking der bak ville ikke vært noe for meg..

Gjest Mysilbergsprekk
Skrevet
nei og atter nei..! med på så mangt, men slikking der bak ville ikke vært noe for meg..

Hehe :D

Men høres jo ut som om du er med på mye anna morro, så da trenger man ikke dette for å piffe opp sexlivet ^^

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Ikke noe galt det.

Er du jomfru virker vell tanken på en finger der æsj-æsj.

Har du hatt lite og forsiktig sex virker slikking dær æsj-æsj.

Har du hatt et aktivt og trygt sexliv i mange år, så er de fleste sperrer omgjort.

Prøv å la det bli naturlig.

La første gangen forbli med noen sekunder, når dere er godt inn i et trygt og herlig forspill. Hold deg, lell om jenta liker det. Kansje pirres hun lett ved tanken på at dette var noe hun likte, men som kansje bare skjedde ved en tilfeldighet. Ved ei senere anledning så kan du la det skje noen sekunder, to ganger, midt inni et herlig vorspiel.

La jenta få sjansen til å kjenne litt på om hun likte det eller ikke. Istedenfor å skremme henne før hun får sjansen til å føle på det. Da vil du nok ha mye sjans. Fortsett å innfør det til en del av forspillene deres litt etter litt. Tålmodighet gutt! ; )

Å om du selv drømmer om gjengjeldelse... :/ Ikke prøv å dytt rumpa opp i henne under sex. Vent til dere selv har fått det inn til henne som endel av et forspill hun liker. Når dere er helt vant og komfortabel om det, så bring heller tema opp i en casual samtale. Da vil du fort merke hvor jenta står i forhold til det, og kan vinkle samtalen deretter. Tanken der for meg er no-way-in-hell! Så hadde jeg følt at det var ønske for gutten ville jeg fått totalt turnoff for forholdet. Men det var meg da. : )

Gjest Mysilbergsprekk
Skrevet
Ikke noe galt det.

Er du jomfru virker vell tanken på en finger der æsj-æsj.

Har du hatt lite og forsiktig sex virker slikking dær æsj-æsj.

Har du hatt et aktivt og trygt sexliv i mange år, så er de fleste sperrer omgjort.

Prøv å la det bli naturlig.

La første gangen forbli med noen sekunder, når dere er godt inn i et trygt og herlig forspill. Hold deg, lell om jenta liker det. Kansje pirres hun lett ved tanken på at dette var noe hun likte, men som kansje bare skjedde ved en tilfeldighet. Ved ei senere anledning så kan du la det skje noen sekunder, to ganger, midt inni et herlig vorspiel.

La jenta få sjansen til å kjenne litt på om hun likte det eller ikke. Istedenfor å skremme henne før hun får sjansen til å føle på det. Da vil du nok ha mye sjans. Fortsett å innfør det til en del av forspillene deres litt etter litt. Tålmodighet gutt! ; )

Å om du selv drømmer om gjengjeldelse... :/ Ikke prøv å dytt rumpa opp i henne under sex. Vent til dere selv har fått det inn til henne som endel av et forspill hun liker. Når dere er helt vant og komfortabel om det, så bring heller tema opp i en casual samtale. Da vil du fort merke hvor jenta står i forhold til det, og kan vinkle samtalen deretter. Tanken der for meg er no-way-in-hell! Så hadde jeg følt at det var ønske for gutten ville jeg fått totalt turnoff for forholdet. Men det var meg da. : )

Takk for svar. Ja er nok en fin framgang det der :jepp:

Blir nok bare å pirre henne litt i starten. Hun pleier somregel å nevne ting jeg har gjort under sexen senere både på godt og vondt. Så det kommer vel fram der om hun tenner på det eller ikke :)

Å nei, jeg har ikke noe behov for at hun skal gjengjelde det. Mye pga at ei jente rompe er myyyyyyye finere enn en hårete manne rompe :ler:

Så blir nok ikke noe dytting av rompa mi opp i ansiktet hennes :P

Skrevet

Kvinner med analangst er "skilsmissegrunn". Jeg ville aldri innledet et forhold med noen som var så forknytt i forhold til kroppen sin.

Skrevet

Jeg synes det kan være veldig deilig, men ikke når som helst. Om jeg er kåt og han slikker andre steder først, vil jeg gjerne kjenne tunga hans litt lengre bak også. :)

Men jeg vil (desverre) kun motta. Jeg kommer aldri til å slikke samboeren min "der bak"! Han får fnatt om jeg nærmer meg området, så det er kanskje like greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...