Gjest Frøken Teori Skrevet 12. juli 2009 #1 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg sitter og skal lese til teorien nå. Syns boka kan være litt uklar, og jeg mister fort interessen. Vurderer derfor å kjøpe tilgang hos Nettlappen.no Det er særlig de filmsnuttene jeg syns virker nyttige. Er det noen her som har prøvd? Var det verdt det? (Koster 995,-) Og rekker man å repetere nok i løpet av de fire ukene en har tilgang? (Jeg har full jobb ved siden av). Blir veldig glad for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente17år Skrevet 12. juli 2009 #2 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg synes også boka er uklar, har en følelse av at de fleste bøkene ikke er helt på det fagnivået de helst burde vært på. Flere av venninnene mine har benyttet noen steder på internett som de betaler for, men det har vært sånne "teoriprøver" som de kan prøve og ta om og om igjen. Vet ikke om dette er det samme. Uansett tror jeg det er lurere å lese boka ordentlig først, og skjønne alt. Sistnevnte er veldig viktig. Det er viktig å ha frståelse for hvordan alt fungerer og henger sammen, ikke bare pugge seg til det. Ettersom du sier du har en fulltidsjobb, tror jeg du får mye mer ut av den siden hvis du har et godt innblikk i stoffet fra før. De fire ukene vil dermed ikke være "hovedlæringen", men bare et tillegg, finpusse på det du kan fra før. Selv om nesten 1000 kroner er veldig mye for finpussing, tror jeg du kommer til å dra nytte av det senere, ikke bare på teoriprøven, men ellers. Jo mer kunnskaper, jo mindre ulykker mener jeg Dette er hvertfall det jeg skal gjøre, så her har du min mening! (Likevel skal det sies at det er et ork, planen var å være ferdig med teoriboka nå, men jeg har såvidt begynt, synes stoffet er så tørt og kjedelig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusi_* Skrevet 1. august 2009 #3 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg synes også boka er uklar, har en følelse av at de fleste bøkene ikke er helt på det fagnivået de helst burde vært på. Flere av venninnene mine har benyttet noen steder på internett som de betaler for, men det har vært sånne "teoriprøver" som de kan prøve og ta om og om igjen. Vet ikke om dette er det samme. Uansett tror jeg det er lurere å lese boka ordentlig først, og skjønne alt. Sistnevnte er veldig viktig. Det er viktig å ha frståelse for hvordan alt fungerer og henger sammen, ikke bare pugge seg til det. Ettersom du sier du har en fulltidsjobb, tror jeg du får mye mer ut av den siden hvis du har et godt innblikk i stoffet fra før. De fire ukene vil dermed ikke være "hovedlæringen", men bare et tillegg, finpusse på det du kan fra før. Selv om nesten 1000 kroner er veldig mye for finpussing, tror jeg du kommer til å dra nytte av det senere, ikke bare på teoriprøven, men ellers. Jo mer kunnskaper, jo mindre ulykker mener jeg Dette er hvertfall det jeg skal gjøre, så her har du min mening! (Likevel skal det sies at det er et ork, planen var å være ferdig med teoriboka nå, men jeg har såvidt begynt, synes stoffet er så tørt og kjedelig ) Jeg tok nettopp dette teorikurset, og overrasket hvor bra det var. Jeg har slitt med teorien. Bruke 2-3 timer hver dag på kurset og kom igjennom stoffet på ca 14 dager. Jeg hørte på alle lydklippene og så alle videoene da. Repeterte så stoffet på en uke, og leste gjennom teoriboka samtidig. Pluss at jeg tok en masse teoriprøver (tentamen) på nettlappen.no og hos atl.no. Det gjorde susen for meg. Jeg besto med bare 2 feil på trafikkstasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå