Livets datter Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er nødt til å spørre; Tenker du på annet enn sex innimellom? Ble litt ensformig dette her... linemor føler jeg sexuell samhørighet med jeg har tafsa på den nei ikke akkurat i nå er du kåt jeg skal rånke pule pulepule jeg kan jo ikke lyve om det nå får du skal jo se den og ja den er er STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg er nødt til å spørre; Tenker du på annet enn sex innimellom? Ble litt ensformig dette her... ja jeg gjør det ja men fins det noe bedre enn sex da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #3 Del Skrevet 9. august 2003 Det lurer jeg også på, er det noe som helst annet enn sex du tenker på? Hva som helst annet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2003 #4 Del Skrevet 9. august 2003 har skrevet innlegg her som ikke handler om sex ja men skal inrømme at jeg tenker mye på sex ja men hvem gjør ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. august 2003 #5 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg gjør ikke det.... ...men jeg kan gå god for at du har skrevet innlegg hvor sex ikke er nevnt.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå