Gjest Lite futt i kjekke mannfol Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 http://www.adressa.no/forbruker/helse/article1349418.ece
kristian82 Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 http://www.adressa.no/forbruker/helse/article1349418.ece
Gjest womenwomen Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Det tror jeg er bare tull ...preik ! Tror nok sædkvalitet kommer mer an på hvor sunn livsstil man har , kosthold osv Kjenner noen utrolig pene menn . Felles for dem alle er at de har MANGE BARN , MED Mange FORSKJELLIGE KVINNER ...- de er regelrett blitt misbrukt av kvinnene som ren " sædbank " vil jeg påstå ... Og sitter der stakkars fattig og blakk - mens de må betale masse barnebidrag til alle disse kvinnene ..De har min medlidenhet .Huff for et flokete & rotete liv .OG - det værste av allt - de har ikke direkte valgt å ende opp slik selv .Tragisk - syns synd på dem jeg . Strax kjerringa er blitt gravid - gjør hun akkurat som hun vil med det - nemlig ! Menn har ingenting de skulle sagt - de må bare betale bidrag - enten de vil eller ikke . Hvorfor ender så lett de skikkelig pene kjekke mennene - opp slik ? Synd .De må i hvertfall ha god sædkvalitet - siden kvinnene lykkes i å bli gravide ...he he
Gjest womenwomen Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Det tror jeg er bare tull ...preik ! Tror nok sædkvalitet kommer mer an på hvor sunn livsstil man har , kosthold osv Kjenner noen utrolig pene menn . Felles for dem alle er at de har MANGE BARN , MED Mange FORSKJELLIGE KVINNER ...- de er regelrett blitt misbrukt av kvinnene som ren " sædbank " vil jeg påstå ... Og sitter der stakkars fattig og blakk - mens de må betale masse barnebidrag til alle disse kvinnene ..De har min medlidenhet .Huff for et flokete & rotete liv .OG - det værste av allt - de har ikke direkte valgt å ende opp slik selv .Tragisk - syns synd på dem jeg . Strax kjerringa er blitt gravid - gjør hun akkurat som hun vil med det - nemlig ! Menn har ingenting de skulle sagt - de må bare betale bidrag - enten de vil eller ikke . Hvorfor ender så lett de skikkelig pene kjekke mennene - opp slik ? Synd .De må i hvertfall ha god sædkvalitet - siden kvinnene lykkes i å bli gravide ...he he Forøvrig kan jeg forstå disse kvinnene ... Ville også valgt en PEN MANN om jeg ville bli gravid . Vil jo selvsagt helst ha et penest mulig barn ... Hadde ikke valgt en skikkelig stygg fyr ...kunn for å få et mindre pent & vellykket avkom ...huff - grøss .Hadde vært uaktuelt .
Gjest nobilian Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Forøvrig kan jeg forstå disse kvinnene ... Ville også valgt en PEN MANN om jeg ville bli gravid . Vil jo selvsagt helst ha et penest mulig barn ... Hadde ikke valgt en skikkelig stygg fyr ...kunn for å få et mindre pent & vellykket avkom ...huff - grøss .Hadde vært uaktuelt . *** Kan jo hende du oppveier fyren, uansett hvor kjekk han er..
Gjest Illiya Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Det tror jeg er bare tull ...preik ! Tror nok sædkvalitet kommer mer an på hvor sunn livsstil man har , kosthold osv Kjenner noen utrolig pene menn . Felles for dem alle er at de har MANGE BARN , MED Mange FORSKJELLIGE KVINNER ...- de er regelrett blitt misbrukt av kvinnene som ren " sædbank " vil jeg påstå ... Og sitter der stakkars fattig og blakk - mens de må betale masse barnebidrag til alle disse kvinnene ..De har min medlidenhet .Huff for et flokete & rotete liv .OG - det værste av allt - de har ikke direkte valgt å ende opp slik selv .Tragisk - syns synd på dem jeg . Strax kjerringa er blitt gravid - gjør hun akkurat som hun vil med det - nemlig ! Menn har ingenting de skulle sagt - de må bare betale bidrag - enten de vil eller ikke . Hvorfor ender så lett de skikkelig pene kjekke mennene - opp slik ? Synd .De må i hvertfall ha god sædkvalitet - siden kvinnene lykkes i å bli gravide ...he he Disse mennene ender opp slik fordi de har mye sex, men lar være å ta ansvar for hva som skjer med sæden deres. De bruker ikke kondom da, skjønner du;) Og det er da slett ikke synd på dem, for når de lar andre velge for dem i stedet for å ta ansvar selv, så er det i den situasjonen de har satt seg. Kvinnene kan ikke bruke menn som sikrer seg som "sædbank"
Gjest womenwomen Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Disse mennene ender opp slik fordi de har mye sex, men lar være å ta ansvar for hva som skjer med sæden deres. De bruker ikke kondom da, skjønner du;) Og det er da slett ikke synd på dem, for når de lar andre velge for dem i stedet for å ta ansvar selv, så er det i den situasjonen de har satt seg. Kvinnene kan ikke bruke menn som sikrer seg som "sædbank" Vell jeg spurte en av disse mennene om hvordan det var mulig å ha 5 barn med 5 forskjellige kvinner ? Han sa de hadde sagt at de gikk på p-piller ...løy visst alle som en - eller så er p-piller absolutt USIKKER prevensjon ... Uansett- han var lurt trill rundt .Damene valgte å beholde - enda det og var bare ONS...med han ... DE BRUKTE HAN - SOM SÆDBANK GRATIS ! HELT SIKKER PÅ DET . Går ikke an å ha 5 uhell ...
Gjest null IQ Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 *** Kan jo hende du oppveier fyren, uansett hvor kjekk han er.. Kan hende du er en av de stygge fyrene..
Gjest womenwomen Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 Kan hende du er en av de stygge fyrene.. SÅ er du en riktig pen gutt ...pass extra på og husk kondom : ) De mindre pene karene - vil ikke bli misbrukt på samme måte tror jeg .Da er man heller LIVREDD for å bli gravide med dem ...ha ha
Gjest Illiya Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 Vell jeg spurte en av disse mennene om hvordan det var mulig å ha 5 barn med 5 forskjellige kvinner ? Han sa de hadde sagt at de gikk på p-piller ...løy visst alle som en - eller så er p-piller absolutt USIKKER prevensjon ... Uansett- han var lurt trill rundt .Damene valgte å beholde - enda det og var bare ONS...med han ... DE BRUKTE HAN - SOM SÆDBANK GRATIS ! HELT SIKKER PÅ DET . Går ikke an å ha 5 uhell ... Ok. Hadde han vært litt intelligent, hadde han lært av første gang, dvs han hadde hatt 1 barn, og ikke 5! Lettlurt mann som tror det han blir fortalt.
Gjest womenwomen Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Ok. Hadde han vært litt intelligent, hadde han lært av første gang, dvs han hadde hatt 1 barn, og ikke 5! Lettlurt mann som tror det han blir fortalt. En snill mann - som tror alltfor godt om kvinner ! Men ja - litt dum må han være ....he he når han aldri LÆRER : )
Gjest womenwomen Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 En snill mann - som tror alltfor godt om kvinner ! Men ja - litt dum må han være ....he he når han aldri LÆRER : ) Må være slik uttrykket : DUM & DEILIG ....kom ....he he For han er dum og deilig ...he he tuba tuba
Gjest Shelob Skrevet 12. juli 2009 #13 Skrevet 12. juli 2009 Ok. Hadde han vært litt intelligent, hadde han lært av første gang, dvs han hadde hatt 1 barn, og ikke 5! Lettlurt mann som tror det han blir fortalt. Enig. 5 bommerter? Sorry - han kan takke seg sjøl.
Gjest nobilian Skrevet 12. juli 2009 #14 Skrevet 12. juli 2009 Kan hende du er en av de stygge fyrene.. *** Hehe, jepp, det kan jo hende. Det er vel til og med sannsynlig, siden jeg har lurt både p-piller og spiral. Interessant alias du har valgt for deg selv, forresten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå