Gå til innhold

Lite futt i kjekke mannfolk

Gjest Lite futt i kjekke mannfol

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
:popcorn:

Det tror jeg er bare tull ...preik !

Tror nok sædkvalitet kommer mer an på hvor sunn livsstil man har , kosthold osv

Kjenner noen utrolig pene menn . Felles for dem alle er at de har MANGE BARN , MED Mange FORSKJELLIGE KVINNER ...- de er regelrett blitt misbrukt av kvinnene som ren " sædbank " vil jeg påstå ...

Og sitter der stakkars fattig og blakk - mens de må betale masse barnebidrag til alle disse kvinnene ..De har min medlidenhet .Huff for et flokete & rotete liv .OG - det værste av allt - de har ikke direkte valgt å ende opp slik selv .Tragisk - syns synd på dem jeg .

Strax kjerringa er blitt gravid - gjør hun akkurat som hun vil med det - nemlig !

Menn har ingenting de skulle sagt - de må bare betale bidrag - enten de vil eller ikke .

Hvorfor ender så lett de skikkelig pene kjekke mennene - opp slik ?

Synd .De må i hvertfall ha god sædkvalitet - siden kvinnene lykkes i å bli gravide ...he he

Gjest womenwomen
Skrevet

Kjenner noen utrolig pene menn . Felles for dem alle er at de har MANGE BARN , MED Mange FORSKJELLIGE KVINNER ...- de er regelrett blitt misbrukt av kvinnene som ren " sædbank " vil jeg påstå ...

Og sitter der stakkars fattig og blakk - mens de må betale masse barnebidrag til alle disse kvinnene ..De har min medlidenhet .Huff for et flokete & rotete liv .OG - det værste av allt - de har ikke direkte valgt å ende opp slik selv .Tragisk - syns synd på dem jeg .

Strax kjerringa er blitt gravid - gjør hun akkurat som hun vil med det - nemlig !

Menn har ingenting de skulle sagt - de må bare betale bidrag - enten de vil eller ikke .

Synd .De må i hvertfall ha god sædkvalitet - siden kvinnene lykkes i å bli gravide ...he he

Forøvrig kan jeg forstå disse kvinnene ...

Ville også valgt en PEN MANN om jeg ville bli gravid .

Vil jo selvsagt helst ha et penest mulig barn ...

Hadde ikke valgt en skikkelig stygg fyr ...kunn for å få et mindre pent & vellykket avkom ...huff - grøss .Hadde vært uaktuelt .

Gjest nobilian
Skrevet
Forøvrig kan jeg forstå disse kvinnene ...

Ville også valgt en PEN MANN om jeg ville bli gravid .

Vil jo selvsagt helst ha et penest mulig barn ...

Hadde ikke valgt en skikkelig stygg fyr ...kunn for å få et mindre pent & vellykket avkom ...huff - grøss .Hadde vært uaktuelt .

Kan jo hende du oppveier fyren, uansett hvor kjekk han er..

Gjest Illiya
Skrevet

Disse mennene ender opp slik fordi de har mye sex, men lar være å ta ansvar for hva som skjer med sæden deres. De bruker ikke kondom da, skjønner du;)

Og det er da slett ikke synd på dem, for når de lar andre velge for dem i stedet for å ta ansvar selv, så er det i den situasjonen de har satt seg.

Kvinnene kan ikke bruke menn som sikrer seg som "sædbank"

Gjest womenwomen
Skrevet
Disse mennene ender opp slik fordi de har mye sex, men lar være å ta ansvar for hva som skjer med sæden deres. De bruker ikke kondom da, skjønner du;)

Og det er da slett ikke synd på dem, for når de lar andre velge for dem i stedet for å ta ansvar selv, så er det i den situasjonen de har satt seg.

Kvinnene kan ikke bruke menn som sikrer seg som "sædbank"

Vell jeg spurte en av disse mennene om hvordan det var mulig å ha 5 barn med 5 forskjellige kvinner ?

Han sa de hadde sagt at de gikk på p-piller ...løy visst alle som en - eller så er p-piller absolutt USIKKER prevensjon ...

Uansett- han var lurt trill rundt .Damene valgte å beholde - enda det og var bare ONS...med han ...

DE BRUKTE HAN - SOM SÆDBANK GRATIS ! HELT SIKKER PÅ DET .

Går ikke an å ha 5 uhell ...

Gjest null IQ
Skrevet

Kan jo hende du oppveier fyren, uansett hvor kjekk han er..

Kan hende du er en av de stygge fyrene..

Gjest womenwomen
Skrevet

SÅ er du en riktig pen gutt ...pass extra på og husk kondom : )

De mindre pene karene - vil ikke bli misbrukt på samme måte tror jeg .Da er man heller LIVREDD for å bli gravide med dem ...ha ha

Gjest Illiya
Skrevet
Vell jeg spurte en av disse mennene om hvordan det var mulig å ha 5 barn med 5 forskjellige kvinner ?

Han sa de hadde sagt at de gikk på p-piller ...løy visst alle som en - eller så er p-piller absolutt USIKKER prevensjon ...

Uansett- han var lurt trill rundt .Damene valgte å beholde - enda det og var bare ONS...med han ...

DE BRUKTE HAN - SOM SÆDBANK GRATIS ! HELT SIKKER PÅ DET .

Går ikke an å ha 5 uhell ...

Ok. Hadde han vært litt intelligent, hadde han lært av første gang, dvs han hadde hatt 1 barn, og ikke 5!

Lettlurt mann som tror det han blir fortalt.

Gjest womenwomen
Skrevet
Ok. Hadde han vært litt intelligent, hadde han lært av første gang, dvs han hadde hatt 1 barn, og ikke 5!

En snill mann - som tror alltfor godt om kvinner !

Men ja - litt dum må han være ....he he når han aldri LÆRER : )

Gjest womenwomen
Skrevet
En snill mann - som tror alltfor godt om kvinner !

Men ja - litt dum må han være ....he he når han aldri LÆRER : )

Må være slik uttrykket : DUM & DEILIG ....kom ....he he

For han er dum og deilig ...he he tuba tuba

Gjest Shelob
Skrevet

Enig. 5 bommerter? Sorry - han kan takke seg sjøl.

Gjest nobilian
Skrevet

Hehe, jepp, det kan jo hende.

Det er vel til og med sannsynlig, siden jeg har lurt både p-piller og spiral.

Interessant alias du har valgt for deg selv, forresten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...