Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Hei eg lure på ein ting her. Eg har nå siden i går hatt skikkelige stikk i magen og dt e vondt. men eg ska ha mensen snart ( 2-4 dager) dt kan vel ikke være eggløsning? Kan altså eggløsning skje 1 dag før mensen eller er disse krampene noe annet. Det e ikje mensensmerter men eg hadde denne samme smerten dagen før mensen sist gang Skjønne ingenting????
Ethereal Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Kanskje dette skulle vært postet et annet sted enn på seksualitet? Kropp og helse, feks? Anywayzzzz. Jeg får sånne stikkende smerter når jeg har eggløsning. Men det kommer ca 2 uker før jeg har mensen. Syns det høres litt rart ut at du får det nå. Men noen ganger er jo mensen forsinka. Kan godt hende du får eggløsning nå, og ikke opplever noen mens om et par dager.
Gjest qwe Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 kan det tenke seg at du er gravid? kan det være festesmerter? nå er ikke jeg helt sikker på når sånt treffer inn da men...
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 kan det tenke seg at du er gravid? kan det være festesmerter? nå er ikke jeg helt sikker på når sånt treffer inn da men... Men eg har ikje hatt noe sex enda, men har hatt noe kos me typen men han har ikje komt inn i mg + det var dagen før eg fekk mensen, neste dag fekk eg mensen så dt må være lite sannsynlighet til dt vel:S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå