Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering, mulig den lille familien kan reise hjem iløpet av dagen :)

Dagen igår var tung med masse barseltårer. Mye styr iforhold til amming og sånt. Itillegg hadde snuppa gått ned 10% av vekten og fått utslag på gulsot.

Idag har vi vært hos barnelegen, og snuppa er frisk og fin, og vekten er gått opp igjen. Nå gjenstår bare en blodprøve for å sjekke gulsoten, og om den er bra, kan vi få reise hjem idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

takk jenter :klemmer:

ja,vært litt av en uke...skriver mer om det senere.

deilig å være hjemme igjen,og jeg er helt forelsket i min lille skjønne jente :rødme: :hjerte:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her går dagene unna. uvant dette altså :hjerte:

hun sover masse,våken 1-2 ganger om natta for mat. spiser godt,var å veide henne i går,fordi hun gikk ned så mye de første dagene,hadde gått opp 100g siden vi kom hjem,flinka mi!

jeg gir mm og mme fra flaske,ble så mye styr med ammingen.

ellers er det endel barseltårer altså :sjenert: bekymrer meg mye. hun har litt gulsott og spiste omtrent ikke de første dagene,så de på sykehuset skremte meg litt ift sovingen hennes. var ikke naturlig at babyer sov så mye,de skulle bare skrike osv..

hun sover fortsatt mye,men spiser godt,og er veldig våken og fokusert når hun er våken.

jeg er utrolig sliten og veldig, veldig lykkelig :hjerte:

sover nesten ikke om natta,bare ser på min lille prinsesse :rødme:

kl 14.58 i dag er det akkurat en uke siden fødsel ble satt igang.

fødselshistorie kommer snart. ikke en plankekjøring fødsel på meg heller gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spedbarn skal sove i opptil 20 timer i døgnet - så bare ta det med ro å kos deg dream. Hun kan være litt slapp fordi hun har gulsot vettu, så dette kommer seg. Slik var lille poppel også ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å høre fra deg, selv om vi jukser litt og sender noen sms'er ;)

Skjønner godt at du ikke kan se deg mett på henne. :rødme: Kjempe flott at hun sover godt om natten og at det fungerer bra med flaske. Da går det riktige veien :)

Husk å ta vare på deg selv og prøv å hvil deg når du har muligheten, lillesnuppa trenger en opplagt mamma fremover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun legger på seg da :jepp: Barseltårer og bekymring er nok helt normalt, det er jo første gangen du har en liten baby. Men jeg er sikker på at alt går helt fint. Gleder meg til jeg har en liten baby jeg bare kan ligge å beundre :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre litt fra deg :klemmer:

Høres ut som det går kjempefint og at jenta trives godt :rødme: babyer sover mye, så synes ikke det høres noe unormalt ut. Fint at hun legger på seg, det er jo et godt tegn!

Å, jeg gleder meg til det er min tur!

Du må passe på å sove litt du også da :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spedbarn skal sove i opptil 20 timer i døgnet - så bare ta det med ro å kos deg dream. Hun kan være litt slapp fordi hun har gulsot vettu, så dette kommer seg. Slik var lille poppel også ;)

Er nok pga gulsotten ja,de sa det,men de kavet det så veldig opp... :sjenert: babyer spiser og sover,er jo det de gjør,men på enkelte på sykehuset hørtes det ut som om et var noe alvorlig galt om hun ikke gråter mange rtimer om dagen.

takk for beroligende ord,bør vel heller være glad for at hun er snill og sover om natta :hjerte: og hun er frisk og rask,det sa jm senest i går. blitt tullete jeg, men det går seg vel til. hormonene sitter løst altså,griner av ingenting.

Så koselig å høre fra deg, selv om vi jukser litt og sender noen sms'er ;)

Skjønner godt at du ikke kan se deg mett på henne. :rødme: Kjempe flott at hun sover godt om natten og at det fungerer bra med flaske. Da går det riktige veien

Husk å ta vare på deg selv og prøv å hvil deg når du har muligheten, lillesnuppa trenger en opplagt mamma fremover :klemmer:

sant. la meg kl 23 i går,for følte meg elendig,sambo kom med snuppa ved 01 og jeg ga henne flaske før vi sovnet alle tre faktisk. hun er kjempeflink som sover om natta,ca 4 timer,så mat,så 4 timer,så opp og mat.

prøver å få hvilt meg,men merker at jeg går på anker,må sjekke at hun har det bra,blir litt flau av meg selv jeg :sjenert: men går seg vel til når jeg blir vant til å ha henne her.

Så bra at hun legger på seg da :jepp: Barseltårer og bekymring er nok helt normalt, det er jo første gangen du har en liten baby. Men jeg er sikker på at alt går helt fint. Gleder meg til jeg har en liten baby jeg bare kan ligge å beundre :rødme:

ja,hun er kjempeflink til å spise :nigo: gikk ned 400g de første dagene,så bra hun er flink. hun har et enormt sugebehov,så i går prøvde jeg å gi henne smokk og hun koste seg.

ja,gled deg :hjerte: er helt ubeskrivelig! men også litt skummelt synes jeg

Så koselig å høre litt fra deg :klemmer:

Høres ut som det går kjempefint og at jenta trives godt :rødme: babyer sover mye, så synes ikke det høres noe unormalt ut. Fint at hun legger på seg, det er jo et godt tegn!

Å, jeg gleder meg til det er min tur!

Du må passe på å sove litt du også da :kose:

godt å høre at alle dere tror hun har det helt fint! høres ut som den psyko mammaen jeg :sjenert: men er skummelt at den lille kroppen er 100% avhengig av oss.

og hun er så nydelig at jeg kan se på henne i timesvis :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...