Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2010 #1441 Del Skrevet 19. juli 2010 Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1442 Del Skrevet 19. juli 2010 Hatt noen tunge dager nå. mye vondt i bekken,rygg og mellom bena. alt er vondt,finner ingen gode stillinger og må stort sett ha hjelp av sambo for å komme meg opp bena verker(urolige ben)sliten og trøtt og humøret er dårlig. tenker mye på bestemor om dagen. savner henne! heldigvis er det maSSE,masse liv i magen om dagen,må smile hver gang jeg får et tegn fra snuppa mi :hjerte. selv om hun gjør det vanskelig å sove om natta. for all del snuppa er verdt det,men er lei av å ha en vondt kropp. men ikke lenge igjen nå! og vil hun skla holde seg inne til termin,så ikke noe stress. vi har endelig fått bestilt oss tur,så til uka skla vi være vekk i 4 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. juli 2010 #1443 Del Skrevet 19. juli 2010 Prøv magnesium mot rastløse bein, det fungerer for meg Så koselig at dere skal ut på tur Vi skal nok holde ut *Dream* skal ikke ha noen prematurbabyer hverken jeg eller du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2010 #1444 Del Skrevet 19. juli 2010 Det blir godt å komme bort noen dager, bare dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. juli 2010 #1445 Del Skrevet 19. juli 2010 Kos dere på tur og nyt at dere er alene for noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1446 Del Skrevet 20. juli 2010 Prøv magnesium mot rastløse bein, det fungerer for meg Så koselig at dere skal ut på tur Vi skal nok holde ut *Dream* skal ikke ha noen prematurbabyer hverken jeg eller du Ja,takk for råd! kom på nå at neytiri tipset meg om det og,men ammetåka har slått inn tidlig her altså..... er det på helsekost? Ja,veldig deilig at vi får en liten tur,trenger å komme oss bort litt og bare kose oss,vært mye en stund nå. Nei,babyene får holde seg inne til de er helt ferdige altså,vi får bite tenna sammen og holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1447 Del Skrevet 20. juli 2010 Det blir godt å komme bort noen dager, bare dere to Kos dere på tur og nyt at dere er alene for noen dager Ja,det skal bli godt og det trengs nå,vært mye stress. Godt å komme vekk litt og bare være kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. juli 2010 #1448 Del Skrevet 20. juli 2010 Det blir nok godt å komme seg vekk litt, ja. Det gjelder å gjøre kjærstetingene nå før det braker løs Huff, jeg synes synd på deg som må slite med så mye vondt. Det gjør nok graviditeten mye tyngre å bære ja. Jeg er kjempeheldig da, som har sluppet så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1449 Del Skrevet 20. juli 2010 Det blir nok godt å komme seg vekk litt, ja. Det gjelder å gjøre kjærstetingene nå før det braker løs Huff, jeg synes synd på deg som må slite med så mye vondt. Det gjør nok graviditeten mye tyngre å bære ja. Jeg er kjempeheldig da, som har sluppet så lett. Ikke lenge til livet blir snudd på hodet nå nei begynt å tenke litt på hvordan det blir når vi kommer hjem med snuppa... alt blir annerledes,hvordan vet man hva man skal gjøre osv... vært endel plager nå ja sliten av å ha så jævli vondt mellom bena,alt gjør vondt. var en tur på ikae isted,jeg måtte sette meg ned flere ganger og hvile. gå med museskritt og hvert steg er en pine. men,men snuppa mi er verdt det Godt man hører om noen med lette svangerskap og,du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. juli 2010 #1450 Del Skrevet 20. juli 2010 Ikke lenge til livet blir snudd på hodet nå nei begynt å tenke litt på hvordan det blir når vi kommer hjem med snuppa... alt blir annerledes,hvordan vet man hva man skal gjøre osv... Det har jeg også begynt å tenke på - hva har vi begitt oss ut på,liksom De første dagene etter vi kommer hjem; jeg har lite erfaring med babyer, hvordan i all verden skal jeg klare å ta vare på et lite vesen??? Men det er mange som har klart det før oss, så det går sikkert fint. Også håper jeg at jeg rekker å kose meg og nyte det litt også, selvom det sikkert blir kaos. Ja, jeg tror nok jeg har et ganske greit svangerskap når jeg hører om hvordan andre har det. Og jeg er takknemlig for det, vet at jeg er heldig til deg, det er jo verdt det og om ikke mange ukene har du snuppa ute hos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1451 Del Skrevet 20. juli 2010 Det har jeg også begynt å tenke på - hva har vi begitt oss ut på,liksom De første dagene etter vi kommer hjem; jeg har lite erfaring med babyer, hvordan i all verden skal jeg klare å ta vare på et lite vesen??? Men det er mange som har klart det før oss, så det går sikkert fint. Også håper jeg at jeg rekker å kose meg og nyte det litt også, selvom det sikkert blir kaos. Ja, jeg tror nok jeg har et ganske greit svangerskap når jeg hører om hvordan andre har det. Og jeg er takknemlig for det, vet at jeg er heldig til deg, det er jo verdt det og om ikke mange ukene har du snuppa ute hos deg!! Vi klarer det nok vi og ja Har jo masse efaring med barn,men ikke en helt ny baby..... blir kjemperart å komme hjem med henne tror jeg ja,viktig at man nyter tiden,for den går så fort sier alle. vi kommer nok fort inn i ting vi og. og vi har jo kg,hvor man kan hjelpe hverandre om vi lurer på noe. absolutt verdt det,ikke angret et sekund på at jeg ble gravid Nå skla jeg prøve å lade opp de siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1452 Del Skrevet 20. juli 2010 håper vi får litt unna denne uka.. neste uke skal vi jo vekk noen dager,og uka etter håper jeg vi kan kose oss litt hjemme,siste ferieuka til sambo. vi var jo på ikea isted,og der fikk vi kjøpt spisestue bord og stoler,seng og madrass til snuppa, skap til roterommet oppe. (har et lass med klær i søppelsekker som skal inn der ) så håper vi får skrudd bord og stoler og malt rommet til snuppa iallefall begrenset hva jeg orker om dagen,etter ikea turen har jeg kun ligget på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juli 2010 #1453 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvilken farge blir det på veggene til snuppa? Også vil jeg gjerne se spisestuebordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1454 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Milla: vi skal male veggene på rommet hennes hvitt med lillaskjær,tror det blir fint skal se om jeg finner bilde av bordet på nett. i dag har vi skrudd sammen spisestuebordet og stoler,ble veldig fint! skrudd sammen senga til snuppa og vasket 2 maskineR med babyklær. sambo har bare ferie fra en jobb,så han har reist nå. jeg skal bare slapppe av,orker ikke mye om dagen. gruer meg til i morra. bestemor skulle hatt bursdag Endret 21. juli 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juli 2010 #1455 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg kjøpte mine Magnesiumtabletter på apoteket Hva er det med formen vår om dagen da.. Er det snuppene som tar alt i fra oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juli 2010 #1456 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvilken seng endte dere opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #1457 Del Skrevet 21. juli 2010 senga til snuppa spisebord spisestuestoler.,men vi har med grått trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juli 2010 #1458 Del Skrevet 21. juli 2010 Da sover jentene våre i like senger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. juli 2010 #1459 Del Skrevet 21. juli 2010 innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juli 2010 #1460 Del Skrevet 21. juli 2010 Fine sengen og flott spisebord og stoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg