Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 uker

♥ Termindato: 24.september 2010

♥ Hvor langt på vei?: 27+1

♥ Melk i brystene: nei

♥ Gutt eller jente?: vet ikke....Får forhåpentligvis vite det på 3D UL i morra...

♥ Navn: Ikke bestemt,noen alternativer vi tenker på.

♥ Spark: Kjenner ikke så mye spark,men kjenner mye bevegelser. morkaka ligger litt i veien foreløpig.

♥ Vekt: *snakker vi ikke om*

♥ Tungt?: tja...ikke tungt,men litt vondt å bøye seg langt ned.

♥ Svangerskapsplager: bekken/symfyseløsning

♥ Sykehusbag: ikke tenkt på enda

♥ Utstyr: Har vogn,stellebord og bilsete. Og litt klær.

♥ Kynnere?: nei,tror ikke det..

♥ Vann?: ja

♥ Strekkmerker?: Nei

♥ Babyens søvnmønster?: mye rolig om dagen. våken om morningen når jeg våkner og på kvelden.

♥ Humør?: ubalanse, men som oftes i godt humør

♥ Lei?: nei

♥ Fødselsforventninger: Både gleder og gruer meg

♥ Behov?: ostepølser :sjenert: frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Neytiri og icing :klemmer:

lønna der jeg fikk tilbud er foreløpig(de er i forhandlinger) dårligere enn der jeg er nå,så kommer ikke til å si opp før om et år. litt dårlig samvittighet for det,men koster jo ikke kommunen noe,de får jo av NAV. må jo bare ta med meg de pengene jeg kan. så kommer til å stå fra august 2011 i tilbudet fra i dag.

-Så derefor,dere som har meg på fb,ikke nevn noe der,har noen fra jobb derr,og de skal ikke vite noe.

håper de gode nyhetene fortsetter i morra og at babyen viser seg godt frem :hjerte:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får godsnakke med den lille ;)

lillefrøkena her var så visst ikke samarbeidsvillig så vi skal tilbake nå i uke 30, for da mente gynekologen at morkaka hadde flyttet seg oppover, lilltrulta lå å koste med morkaka og suttet på tommelen og dro i navlestrengen sin :ler:

Gjespet hele tiden, og var prinsesse-vil-ikke. Hun hadde holdt meg våken hele natten, så ikke rart om hun var trøtt.. Aner jeg en kommende nattrangler :ler:

Gled deg, det er en utrolig opplevelse å få titte inn og se hvordan de beveger seg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Så koselig vennen :klemmer:

Endelig blir det shopping og foreredelse av barnerom :rødme:

Kjempe glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde time kl 9 i dag,og vi har fartet litt rundt etter det,kjøpt inn litt klær og baby stash :hjerte:

Alle må ta 3D UL altså,var skikkelig moro og fin opplevelse. han var utrolig flink og tok seg god tid. slappet godt av og kosa oss med å se på babyen vår. Det er ei jente :babyjente: så da stemte magefølelsen min.

Han var ikke enig i ul terminen min,han satt termin ti 12.september,som, stemmer perfekt med mens termin. han skrev det på helsekortet til jm,for to uker feil den veien er jo ikke bra ved eventuell overtid...

Bytter ticker jeg da tenker jeg,for han var veldig sikker,og veldig nøye.

da er ny ticker på plass og snakker plutselig

29 uker :strix:

post-20398-1277470799,8015_thumb.jpg

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babyjente: GIRLPOWER, JEG VISTE DET :bolledeig:

Grattis!!!! og så nusselig hun var da :rødme:

Har du da kjøpt noe rosa i dag :lur: ?

Oi 2 uker forskjell, ja da er du jo allerede i 3 trimester jo :hoppe: ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...