Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Jeg kan nok finne en dag hvor vi kunne truffet hverandre for litt trillemafia :nigo: jeg er ofte på en hytte ca 30min fra deg.....vi giftet oss der oppe i fjor ;)

MILF ja, Det blir vi, without a doubt!!!

p.s. det er sant at vi er ikke noe lykkeligere som tynne(har vært det selv og), bare tenk på lille nurket som kommer til å elske oss for alltid :rødme: og da uavhengig av hvordan mor ser ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan nok finne en dag hvor vi kunne truffet hverandre for litt trillemafia :nigo: jeg er ofte på en hytte ca 30min fra deg.....vi giftet oss der oppe i fjor ;)

MILF ja, Det blir vi, without a doubt!!!

p.s. det er sant at vi er ikke noe lykkeligere som tynne(har vært det selv og), bare tenk på lille nurket som kommer til å elske oss for alltid :rødme: og da uavhengig av hvordan mor ser ut ;)

Oi,du er det ja :nigo: ja,det er det som er med denne byen her,folk har ofte hytter i nærheten :fnise: nå ble jeg litt nysgjerrig på hvor dere giftet dere...

Da hadde det vært stas med trillemafia møte!

ja,ikke sant,snart får vi noen som betyr mer for oss enn noe annet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm titter du på bryllupsbildene mine på FB så skjønner du sikkert hvor det er...*hint på fjellet*

Ja tenk at til høsten er vi blitt mødrer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er barnevogn i hus :hjerte: er salg på den vi ville ha nå,så da slo vi til. Vi kjøpte en svart simo kombi vogn :hjerte: Har jo sett og brukt mange forskjellige typer vogner i barnehagen,og alltid likt den vogna.

Her er den :strix:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at dere har vogna i hus! Den var kjempefin! En av de vi også så på (men vi endte jo med en annen).

Deilig å ha utstyr i hus, det blir mer virkelig da også synes jeg. Og vogn er et vanskelig kjøp, altfor mye valg å ta, så digg å det i orden :jepp:

Håper du har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ahhh så fin vogna var!! Jeg syntes plutselig det ble virkelig når jeg hadde fått den i hus.....mer så en når vi fikk sengen :fnise:

:klem: Håper helgen din var finere en min ihvertfall(noe jeg regner med) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt utblåsing i dag :sjenert:

svigermor var innom her i går kveld,uten å si fra først,hater det! jeg var alene hjemme. spurte om hun ville se på¨vogna,og det ville hun,men løftet på lakenet(har lagt noe over for å unngå støv og solbleking :sjenert: )så i to sekunder og sa den var fin. thats it. hun tror ikke at babyen kommer og alt er bra før den er født :kjefte: ,flere kommentarer og ting som tyder på det.

og litt syting om noe annet. pratet med ei venninne i går,vi bbegynte å prate om vekt,og hyn hadde gått ned 16 kg på noen måneder,både hun og ei venninne til har rast ned i vekt. og her sitter jeg og eser ut,og føler meg styggere og tykkere enn noen gang,tør ikke si hvor mye jeg veier engang,fpor det er mye! ja,jeg vet jeg er gravid,og at det er derfor,men mange går da ned i seg selv mens de er gravide,hvorfor ikke meg :sukk: teit,men jeg ble litt deppa av å høre om vektnedgangen deres. lenge siden jeg har sett dem,og gruer meg til å vise meg frem....

får besøk i dag av to venninner hjemmefra,første gang de besøker meg siden jeg flyttet hit,så gleder meg! ikke sett dem på et par år faktisk,så vi har mye å ta igjen.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme svigermødrer, hva er det for noe :slåss:

:kose: vet også hva du mener om vekt, uansett om jeg ikke har lagt på meg nå.....men har både fått kommentarer hele livet, og etter jeg ble gravid at jeg måååå passe meg og bla bla........sålenge baby vokser som den skal tenker vi heller på det etter dem er født ikke sant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Guri, dette begynner å minne om svigermoren til Icing. Synes hun skal glede seg, hun blir jo snart bestemor :klem:

Ikke tenk på det med vekten. Du er gravid, og under normale omstendigheter skal du legge på deg. Jeg synes du ser strålende flott ut jeg :)

En sunn og flott gravidkropp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke kjekt når de skryter over hvor mye de har gått ned forran deg. Mannen driver også og går ned i vekt, så kjempefint å vite at han nå veier seks kilo MINDRE enn meg.. Og han minker for hver uke, mens jeg vokser for hver uke :sukk:

Og svigermoren din burde jo heller være glad for at hun skal få et barnebarn enn å oppføre seg på den måten der! Og det å komme på besøk uten å gi beskjed på forhånd synes jeg er frekt.

Men du må kose deg med venninnebesøk i dag da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme svigermødrer, hva er det for noe :slåss:

:kose: vet også hva du mener om vekt, uansett om jeg ikke har lagt på meg nå.....men har både fått kommentarer hele livet, og etter jeg ble gravid at jeg måååå passe meg og bla bla........sålenge baby vokser som den skal tenker vi heller på det etter dem er født ikke sant :jepp:

Blir gal av henne.... hva med å slutte å blande seg og å være litt glad??????? :kjefte:

jo,vekta får man konsentrere seg om når babyen er ute,men synes ALLE går ned og jeg bare opp :trist:

Guri, dette begynner å minne om svigermoren til Icing. Synes hun skal glede seg, hun blir jo snart bestemor :klem:

Ikke tenk på det med vekten. Du er gravid, og under normale omstendigheter skal du legge på deg. Jeg synes du ser strålende flott ut jeg :)

En sunn og flott gravidkropp :jepp:

ikke sant! drittdame! men håper hun er liuke uengasjert etter fødsel :sjenert::sjenert: DET hadde vært godt!

takk for det du :klemmer:

Uff, ikke kjekt når de skryter over hvor mye de har gått ned forran deg. Mannen driver også og går ned i vekt, så kjempefint å vite at han nå veier seks kilo MINDRE enn meg.. Og han minker for hver uke, mens jeg vokser for hver uke :sukk:

Og svigermoren din burde jo heller være glad for at hun skal få et barnebarn enn å oppføre seg på den måten der! Og det å komme på besøk uten å gi beskjed på forhånd synes jeg er frekt.

Men du må kose deg med venninnebesøk i dag da :klemmer:

:sukk: min kjære er tynn,så han veier nok MYE mindre enn meg...

men synes det er unødvendig av venninner å skryte av sånt til meg akkurt nå...keg har sagt hvor feit og jævli jeg føler meg,og hun sa at hun følte seg skikkelig ille da hun var gravid. er så teit at jeg synes det er kjipt at alle andre ser smasching ut jeg,veldig ille :sjenert:

men for all del,det er verdt det! jeg vil selvfølgelig for alt i verden heller være gravid enn tynn nå :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt en kjempekoselig dag :hjerte: skulle ikke trodd vi ikke hadde sett hverandre på mange år,vi skravla og lo som før fra de kom til de dro :) dagen har sust unna,de var her i åtte timer. Vi har lovet hverandre å holde kontakten og sees mye oftere,så håper vi klarer det! koselig å se jentene mine igjen,er jo glad i de jeg har her og,men disse har jeg jo tross alt delt mye mere med,og kjent lenger.

godt å være sosial igjen,vært altfor lite av det det siste halve året!

i morra er det jobb noen timer og så fysiso,og så er det faktisk helg, og 3D UL :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke la noen fortelle deg, hva som er sunt eller ikke angående vekt i svangerskapet. Ikke la noen ta fra deg gleden over at du venter barn. Jeg er sikker på at du er nydelig :Nikke:

Disse svigermødrene våre kan stikke en viss plass, og på den plassen har jeg hørt at det er ganske varmt, og at der fryser det visstnok aldri til is. :kjefte:

Sender deg en stor :klem:

Og en :blomst: du kan ta frem når dagen er litt trist å grå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la noen fortelle deg, hva som er sunt eller ikke angående vekt i svangerskapet. Ikke la noen ta fra deg gleden over at du venter barn. Jeg er sikker på at du er nydelig :Nikke:

Disse svigermødrene våre kan stikke en viss plass, og på den plassen har jeg hørt at det er ganske varmt, og at der fryser det visstnok aldri til is. :kjefte:

Sender deg en stor :klem:

Og en :blomst: du kan ta frem når dagen er litt trist å grå :hug:

Takk for gode ord og blomst,ble helt rørt jeg :cry3:

Nei,er helt feil at enkelte skal ha fokus på negative og uvesentlig eting,og gjøre gleden over graviditeten mindre til tider.

svigermødre :frustrert: skulle ønske man kunne velge hvor mye og hvem i familien man ville ha kontakt med :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer det Icing skriver her altså!, du ER helt nydelig og ikke få noen til å tråkke ned på det :klem:

Vi burde finne en plass å sette disse svigermødrene våre altså :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes kjempekoelig ut med venninnebesøk da :jepp: Og det tror jeg virkelig du trengte!

Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i tankene dine rundt vekt og det at alle rundt ser så bra ut. Søstra mi trener masse for tida og ser utrolig lekker og slank ut (jeg har alltid vært den tynneste av oss, men det er jeg jo ikke akkurat nå) og jeg føler meg som den bomsen når hun er i nærheten. Jeg vet jo at det er fordi jeg er gravid og at mange synes det er flott, men det synker ikke inn i skallen her heller :roll: Og samboeren min har også gått ned i vekt; 20 kg og går fortsatt ned.

Men jeg er sikker på at du ser flott ut og du bærer jo på et barn, noe som er en veldig naturlig grunn til at man legger på seg. Håper du kan få litt styr på disse tankene, sånn at du kan nyte graviditeten. Jeg får oppfølging via psykisk helseteam i kommunen, kanskje noe du også bør tenke på? :klem:

Lykke til med 3D UL i morra - det blir sikkert kjempegøy :strix:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig at det er så mange svigermødre som ikke kan være hyggelige. Skulle ikke tro at dere var sammen med sønnen :klø:

Jeg har heldigvis ikke hatt noe problemer med mine svigermødre, så jeg kan ikke sette meg inn i hvordan dere har det, men det høres ikke noe hyggelig ut.

veldig hyggelig å høre at du hadde det så koselig med dine venninner :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...