Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

takk for det. Ser den ut som en jentemage altså?? om det stemmer,er jammen magefølelsen min riktig og,blir spennende på 3D 25.juni :hjerte:

hm,har ikke lyst til å legge ut bilder av huset her,vil prøve å ikke bli gjenkjent av noen. men kanskje vi kan finne en annen måte du kan få se :)

jaaa absolut jentemage synes jeg da....spent å høre etter 3D! :hoppe:

Det skjønner jeg, jeg sender deg en PM jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig i at det ser ut som jentemage, for den er nesten helt lik til min! Og i min mage bor det jo en liten jente :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende å se om mageformen stemmer altså. om det er en :babyjente: der inne. Snart bare en uke til 3D. håper tida går fort,gleder meg masse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er mandagen unnagjort :nigo: skal jobbe onsdag og fredag og denne uka. i morra er det fysio igjen,på torsdag er det jordmor.fått anbefalt å søke en jobb i dag...en ny bhg som skal startes i høst. min gamle sjef og flere av de jeg jobbet med i fjor skal jobbe der. kommer til å søke,for klarer ikke tanken på min ene kollega.om jeg får den kan jeg jo vurdere hva jeg gjør da,for trives jo forsåvidt der jeg er nå og,untatt med en person.bedre å søke enn å ikke søke iallefall :)

Jeg synes at du absolutt skal søke. Det er vanskelig å jobbe med folk man ikke går så godt overens med. Jeg har to stykker på min avdeling nå som har fått kjempekjemi, og det er jo kjempefint hadde de bare kunne la være å hakke på han stakkars mannen på avdelinga. Han får jo gjennomgå for absolutt alt. Men de tørr ikke å si så mye til han, de kommer til meg eller står og snakker seg i mellom om han.

Og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har tatt det opp med dem at slik kan man ikke holde på!

Heldigvis så har bare hun ene et vikariat, så hun skal ikke fortsette hos oss til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du skal søke den jobben :duskedame: Du har ingenting å tape på å søke iallefall, så kan du jo vurdere det underveis. Kollegaer man kommer dårlig overens med kan ødelegge mye, det.

Ha en fin hviledag i morra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg skal søke jobben :nigo: dumt å la vær!

Men tenke rsånne teite ting om jeg får den og må si opp...de har ordnet med permisjonen min,sier fra rett før jeg skal ha ferie og permisjon osv. samvittighet er noe dritt :sjenert:

:sol: i dag! venter bare på at den skal komme på terrassen,så skal jeg sette meg ut å få litt farge før jeg skal til fysio. har ikke time før kl 15,så god tid :) ikke like vondt i bekkenet i dag. hatt vondt i symfysen i natt,men kjenner ikke så mye nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: så plutselig nå at det er 99 dager igjen til termin,nede på tosifret! tiden går fort altså :hjerte: Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Bare 99dager igjen :dåne:

Hvor blir tiden av? Kan ikke huske at når man, for eks. gikk på skolen, at dagene gikk så fort...

Plutselig sitter vi i hvert vårt hus, barna er flyttet hjemmefra og man skal feire sin 70årsdag. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så utrolig flott huset deres er! Likte kjøkkenet utrolig godt! :biggrin:

Ikke for å ødelegge gleden din (noe jeg helt sikkert gjør nå :sjenert:), men du må plusse på noen dager på tickeren, siden den bare går til 40 uker, og svangerskapet er 40+2/40+3 (avhengig av hvilken lengde JM på sykehuset ditt brukte)

Håper timen hos fysio gikk bra, hørtes ikke godt ut med både bekkenløsning og symfyseløsning :/

:klemmer:

Lite tips som jeg ikke gjorde, husker ikke om jeg har nevnt det her tidligere eller ikke (hukommelsen er ikke helt hva den var :sjenert:), men spør JM neste gang du er der om hun kan sende henvisning til UL og vekstestimering! Så får du enda en UL pluss at du får vite ca hvor stor h*n er og kommer til å bli ;) Var selv i uke 32 da jeg fant ut at man kunne gjøre det. Vet ikke om alle jordmødre gjør det, men tror de aller fleste henviser! Verdt å spørre hvertfall synes nå jeg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 26 uker :strix:

sendte søknad i går, får krysse fingrene for at det ordner seg.for i dag fikk vi vite hvem som blir ny styrer og det var ikke positive nyheter.

i morra er det jordmor time kl 8,og resten av dagen hjemme. deilig å jobbe 50% altså,kjenner at det hjelper både for bekken og krefter. var hos fysio i går,hun brukte laser og masserte ved symfysen,da det er der jeg har mest vondt,og det kjennes ut som det hjalp :)

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 26 uker! Nå begynner det å gå farlig fort, synes jeg! Under 100 dager igjen til terminen din, tenk det!!

:duskedame: for at du får den jobben, høres ut som det kan være det du trenger ja!

Høres godt ut med halv sykmelding. Jeg sliter litt med rygg og lite energi om dagen og begynner å lure på om jeg klarer å stå i full jobb helt fram. Men nå er det snart ferie da, det hjelper jo. Det er ialelfall flott at det har hjulpet deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: håper du får svar på jobben da!

Du, er ikke det vondt når hun masserer ved symfysen??? når JM har trykket der for å måle sfmål så har jeg skriket av vondter der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 26 uker! Nå begynner det å gå farlig fort, synes jeg! Under 100 dager igjen til terminen din, tenk det!!

:duskedame: for at du får den jobben, høres ut som det kan være det du trenger ja!

Høres godt ut med halv sykmelding. Jeg sliter litt med rygg og lite energi om dagen og begynner å lure på om jeg klarer å stå i full jobb helt fram. Men nå er det snart ferie da, det hjelper jo. Det er ialelfall flott at det har hjulpet deg :jepp:

Tida går fort ja :dåne: trodde månedene skulle være lange jeg,men nei :) plutselig ligger vi der med babisen vår i armene :hjerte:

ja,en ny jobb ¨å komme tilbake til etter permisjon hadde vært godt ja. er jo førskolelærer,så det skal ikke være så vanskelig å få noe nytt,men vil gjerne dit jeg har søkt nå,endel av de jeg jobbet med i fjor og har blitt venner med begynner der,og jeg savner å jobbe med dem. får bare krysse fingrene.

anbefaler deg litt sykemelding altså,ingen som takker deg når du presser deg. nå er det viktig å lytte til kroppen. å jobbe mindre har hjulpet meg masse iallefall.

:tommelopp: håper du får svar på jobben da!

Du, er ikke det vondt når hun masserer ved symfysen??? når JM har trykket der for å måle sfmål så har jeg skriket av vondter der :(

krysser fingrene for den jobben ja!

Hun masserte øverst i lårene,for det er visst der musklene som symfysen henger fast i er (eller noe sånt,hun forklarte på en sånn modell) og om de musklene er veldig stramme,gjør de så manfår de smertene. og ja,det gjorde knallvondt! lå med tårer i øynene,men er bedre i dag,så det var verdt det.

i morra er første gang jeg skal til jm etter at jeg fikk vondt i symfysen,da blir det ikke godt å ta sm mål da skjønner jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig det jeg tenkte...uff jeg skal på gravid massasje fredag, håper hun ikke treffer alt for hardt på sånne punkter....men samtidig skjønner jeg at det kan hjelpe....

husker jeg ble massert av aromaterapaut bestandig over brystene...altså brystkassa om du skjønner....hver gang gråt jeg igjennom det...var utrolig vondt, men var bra etterpå da :dåne:

Så godt å høre du har det lettere med sykemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neytiri: du hadde helt rett,fy faen,det var vondt nåt jm tok symfysemålet! :trist:

da har jeg vært hos jm. føler meg ikke helt komfortabel med henne lenger merker jeg,synes hun stresser igjennom,og vil bli kvitt meg fort. er det ikke 30 min man har?? dessuten kommenterte hun sm målet mitt,det er over det grønne feltet på en litt ekkel måte først,men tok seg i det etterpå,og sa at babyen vokste jevnt og det var det viktigste.

hørte hjertelyden:hjerte:,var på 140, og urinprøven var normal.

nå bør jeg vel støvsuge og vaske litt her,før sola kommer,og jeg setter meg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk terminbekreftelse i dag. men hvilket skjema skal jeg sende inn til nav???? er jo mange å velge i :sjenert:

edit: fant det,for det er det om søknad om foreldrepenger,og ikke noen flere?

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uff da, jordmortime skal jo være for deg. Der du skal kunne spørre om ting og være trygg. Har hun vært sånn hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at du ikke føler deg helt komfortabel med jordmoren da. Har det egentlig litt sånn jeg også. Har bare vært hos henne en gang, men jeg følte hun snakket til meg som om jeg var ung og dum og ikke klar for å få barn. Men jeg er faktisk voksen og fornuftig selv om jeg "bare" er 22. Men tenker at det går seg sikkert til :jepp:

Får håpe du føler deg bedre mottatt neste gang du er hos henne da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...