captiva Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1141 Del Skrevet 28. mai 2010 Da har de ringt og prøvene var normale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mai 2010 #1142 Del Skrevet 28. mai 2010 Så bra med normale prøveresultater! Dumt det med samboern. Kanskje ikke så lett for han å forstå hvordan det er å være gravid og ha plager. Håper det bedrer seg på den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #1143 Del Skrevet 30. mai 2010 fin helg i går dro jeg hjem og var sammen med mamma,ble litt shopping,bla nye sko for jeg får ikke på meg alle skoa mine :klø: våkent tidlig i dag og måtte bare stå opp fordi jeg hadde så vondt i bekkenety og klarte ikke finne en god stilling. vi hadde litt i går,og det var jammen ikke lett dte heller vondt i bekkenet uansett lurer på hvordan det skal gå å jobbe. men siden jeg var tidlig oppe i dag,har jeg fått forbredt de foreldresamtalene jeg skla ha i morra nå er det straks frokost;knekkebrød med egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. mai 2010 #1144 Del Skrevet 30. mai 2010 Lykke til med foreldresamtalene. Det er alltid like deilig når man er ferdige med de. Greit å ikke ha de hengende over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. mai 2010 #1145 Del Skrevet 30. mai 2010 Så bra at prøveresultatene var gode Høres ikke noe gøy ut med sånn test, jeg har ikke hørt noe om det men så har jeg heller ikke høy BMI. Og jeg skjønner godt at du trenger å få ut litt her i dagboka di, du har jo hatt endel plager i graviditeten så langt. Da er det lov å ikke stråle hele tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juni 2010 #1146 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvordan er det med deg vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #1147 Del Skrevet 1. juni 2010 lite å melde om dagen. er bare lei. trøtt,sliten og har vondt i bekkene,all bevegelse er vondt skal til legen i morra,min lege er på seminar,så skal til en vikar,håper virkelig hn er ok. skal bare høre om hva jeg kan gjøre for å ikke bli verre i bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juni 2010 #1148 Del Skrevet 1. juni 2010 Ser her er det ikke noe bedre med bekkenet en det er hos meg......må si svømmebassengtrening gjør under altså, og som du kanskje leste i boka mi er jeg skuffet at treningen min ble ikke noe av i dag, for jeg virkelig trengte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1149 Del Skrevet 2. juni 2010 da har jeg vært hos legen. ble henvist til fysioterapaut som er ekspert på bekkenløsning og 50% sykmeldt. ble anbefalt 100%,menn må prøve 50 først,orker ikke tanken på å ikke jobbe noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1150 Del Skrevet 2. juni 2010 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juni 2010 #1151 Del Skrevet 2. juni 2010 24uker Synes tiden går så fort jeg :dåne: Flott med henvisning, håper det kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #1152 Del Skrevet 2. juni 2010 for 24 uker på vonde bekken, liker det ikke!!! Regner med at lilletrulta sitter i indianerstilling der nede og presser, for det er umulig å finne en god sovestilling for tiden, å gå turer er et mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1153 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) 24uker Synes tiden går så fort jeg :dåne: Flott med henvisning, håper det kan hjelpe! Synes tida flyr avgårde jeg og,tross alt som skjer og har skjedd.. vips,så er det september Håper også at fysioterapi kan hjelpe! for 24 uker på vonde bekken, liker det ikke!!! Regner med at lilletrulta sitter i indianerstilling der nede og presser, for det er umulig å finne en god sovestilling for tiden, å gå turer er et mareritt AU,høres vondt ut! Mange plager og vondter dette fører med seg altså... "Godt" å vite at det er flere som har plager,føler liksom at alle rundt mener man skal fungere som normalt,og alt bare skal være bra... Endret 2. juni 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1154 Del Skrevet 2. juni 2010 Da er det ikke mere jobb på meg denne uka..litt godt prøve å få gjort litt fornuftig her hjemme,for til helga blir det flytting av nesten alt. vi lar bare det vi må ha bli igjne,for vi må vente litt med å flytte helt,bla pga at vi ikke har vann på kjøkkenet enda. men snart har vi nytt hus,endelig gruer meg litt til flyttehelg da,for er jo ikke så mye jeg får gjort annet enn å pakke ut,og dte føles ikke helt komfortabelt med svigers surrende rundt. ikke helt på nett med dem altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. juni 2010 #1155 Del Skrevet 2. juni 2010 for 24 uker og flytting rundt hjørnet! Huff, de bekkenplagene høres ikke noe særlig ut Bra du er noe sykmeldt og at du kommer deg til behandling. Jeg setter utrolig stor pris på at jeg er så fri for vondter om dagen altså, når jeg hører hvor mange som sliter. Det er slettes ingen selvfølge å være helt på topp når man er gravid, nei! Og å pakke ut er også en viktig jobb når man flytter og det er ingen andre enn deg og mannen som har noe med hvordan dere fordeler arbeidet. Så det så!! :gjeiper: Håper du får slappet av litt nå før flyttehelga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juni 2010 #1156 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Uff godt du fikk henvisning til fysio som har god peiling på bekkenet! Anb. deg å ikke presse deg for mye uansett om du ønsker å være i arbeid.....for som jeg sa før, er ingen som takker deg for det om det knekker helt. Jeg har satt meg i ro for å ikke jobbe, men da må man finne andre ting å drive med for å ikke gå helt gærn! Ohhh lykke til med pakking og flytting! Blir spennende med nytt hus og Svigers haha du får spørre meg og Icing om hva vanskelige svigers er......DET VET VI ALT OM Glemte å for 24 uker!!! Endret 2. juni 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #1157 Del Skrevet 3. juni 2010 Tung kveld i går,bare gråt og gråt mye som skjer og jeg blir helt utslitt av det. men da jeg la meg,våknet babyen til,og det kom to harde spark,så jeg skvatt skikkelig til,og begynte å le av glede aldri kjent så harde spark før. gode babyen som trøstet mammaen sin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2010 #1158 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen flere som ikke er på nett med sine svigerforeldre you say Ikke greit å være lei seg, men det er iallefall godt å ha en liten sjarmør i magen som vet å gi tegn fra seg når man trenger det som mest :rødme: Jeg skjønner deg godt, når det kommer til å pakke ut med svigersene hengende over seg.. Min svigermor har latt det gå sport i å legge sammen klærne mine når di henger til tørk.. Og hun snoker i flyttelasset vårt.. Jeg gleder meg til jeg kan vinke farvel som husokkupant hos svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. juni 2010 #1159 Del Skrevet 3. juni 2010 Så koselig med spark Kommer godt overens med svigers her. De er snille og greie, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. juni 2010 #1160 Del Skrevet 3. juni 2010 Neimen så koselig med sånne harde spark!! Jeg må si jeg kjenner ofte sparkene når jeg er litt nedenfor...setter et smil på man igjen gitt Håper dagen din i dag blir bedre, gå ut å nyt været om det er fint hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg