Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for klemmer og hilsninger :hjerte:

Jeg er ufattelig sliten og tom nå,så skriver mer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagen i går.... var "fin". knakk med en gang da vi kom til kapellet og skjønte ikke hvordan jeg skulle komme meg igjennom begravelsen.det var tanken på at kista med bestemor som stod der inne som gjorde det tror jeg. jeg endte opp med å gråte fra da til vi reiste fra kapellet. :trist: synes det var en fin avskjed med henne,presten sa mye fint og den personlige talen som mamma hadde skrevet var utrolig fin :hjerte:

godt å være ferdig med den dagen,føler litt mer ro nå,og jeg vet at bestemor har det bra der hun er :hjerte:

:hjerte: Hvil i fred min kjære bestemor,jeg er glad i deg og vil alltid savne deg :hjerte:

:trist: gråter menes jeg skriver dette,så tror vi stopper her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe små luringer disse barna skal være noen ganger :dåne:

Har du begynnt å kjenne mye liv eller?? Tror heller ikke vi har sett noe magebilde :klø: :fnise:

:hug:

Ja,begynner tidlig med å være like sta som moren sin sier sambo :fnise:

Kjenner liv ja :hjerte: begynte å kjenne det såvidt i påsken,nå er det mer og mer. de siste dagene har jeg kjent små spark. morkaka ligger dessverre foran,så ul jm trodde ikke jeg kom til å kjenne sparkene veldig godt.

Magebilde har dere ikke sett nei ;) føler at jeg fortsatt ser mer feit enn gravid ut :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Tom er du ikke, du har en søt baby i magen du kan glede deg til.

Du takler dette bra skal du se :klem:

Fint sagt, og helt sant :hjerte:

jada,dette kommer til å gå bra etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE:

Neytiri: :babyjente:

superlilje: :babyjente:

milla: :babygutt:

ambriel: babyjente:

pusla: :babyjente:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt! jeg som normalt elsker sol og varme synes ikke det erlike godt nå altså.... er blitt så varm!

men må ut i det fine være i dag,skal ta med meg vifta og strikketøyet mitt. trenger litt farge på denne kroppen :sol:

er utrolig sliten psykisk nå,så skla ta det helt med ro u dag og bare prøve å kose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff begravelser er tøffe, men er faktisk godt å bli ferdig med det fordi da kan man på en måte prøve å gå videre og huske gode minner fra våre kjære :)

Tror nok alle av oss har følt oss mer feite en gravide spør du meg....legger du ut bilde så kunne vi jo helt sikkert sett en kul :nigo: jeg begynner såvidt nå å føle meg ordnlig gravid og at folk vet det og ikke bare lurer om jeg har lagts synnsikt på meg :sjenert:

Planen for dagen din i dag høres jo kjempebra ut, det å få tankene et annnet sted hjelper noen ganger vettu ;)

Bare pass på solkremen, brenner utrolig fort i den kraftige solen vi har nå :hug:

p.s. er utrolig varmt om dagen, så varmt jeg fikk vann i beina i går.....støttestrømper er tingen vettu! ellers går det mye i saftis om dagen og vifta står på fullt både dag og natt :fnise:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte nesten å gråte da jeg leste innlegget ditt om begravelsen. Det hørtes ut som det ble en verdig avskjed for et flott menneske ihvertfall.

Den varmen har jeg også merket! Skal ingenting til før jeg føler meg utilpass i varmen nå merker jeg. Men i dag er det ikke så varmt her, det regner litt tror jeg :) Men vi får bruke varmen som en unnskyldning til å spise masse is :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dagen i går var en fin og verdig avslutning for bestemoren din. Jeg kjenner meg igjen fra mormors begravelse for to år siden, var omtrent sånn jeg opplevde det da.

Og nå skal du bare nyte varmen og få litt overskudd igjen :klemmer: Jeg merker varmen mer enn tidligere jeg også, men vi klager da ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff begravelser er tøffe, men er faktisk godt å bli ferdig med det fordi da kan man på en måte prøve å gå videre og huske gode minner fra våre kjære :)

Tror nok alle av oss har følt oss mer feite en gravide spør du meg....legger du ut bilde så kunne vi jo helt sikkert sett en kul :nigo: jeg begynner såvidt nå å føle meg ordnlig gravid og at folk vet det og ikke bare lurer om jeg har lagts synnsikt på meg :sjenert:

Planen for dagen din i dag høres jo kjempebra ut, det å få tankene et annnet sted hjelper noen ganger vettu ;)

Bare pass på solkremen, brenner utrolig fort i den kraftige solen vi har nå :hug:

p.s. er utrolig varmt om dagen, så varmt jeg fikk vann i beina i går.....støttestrømper er tingen vettu! ellers går det mye i saftis om dagen og vifta står på fullt både dag og natt :fnise:

Ja,føles lettere nå,når begravelsen er ferdig. men fy,som jeg savner henne! Drømmer om henne hver natt og må gråte litt hver dag. vi har siden jeg var bitte liten hatt en utrolig nært forhold :hjerte:

Tja,det er en kul der,flere som har sagt at nå ser jeg gravid ut. gleder meg til å føle meg gravid og,ikke bare feit :sjenert:

støttestrømper ja, vet ikke hva de vonde bena mine skulle gjort uten om dagen! og så sexy man føler seg :fnise:

Begynte nesten å gråte da jeg leste innlegget ditt om begravelsen. Det hørtes ut som det ble en verdig avskjed for et flott menneske ihvertfall.

Den varmen har jeg også merket! Skal ingenting til før jeg føler meg utilpass i varmen nå merker jeg. Men i dag er det ikke så varmt her, det regner litt tror jeg. Men vi får bruke varmen som en unnskyldning til å spise masse is :sikle:

Takk for fine ord om begravelsen :hjerte: var akurat slik som hun hadde ønsket seg det. en fin avskjed med verdens beste bestemor :hjerte:

alltid elsket sol og varme,men nå gleder jeg meg ikke. skal heldigvis nesten ikke jobbe i sommer,da hadde jeg klikka tror jeg.

is ja :sikle: har funnnet en sukkerfri is med lite fett. det passer meg bra!

Høres ut som dagen i går var en fin og verdig avslutning for bestemoren din. Jeg kjenner meg igjen fra mormors begravelse for to år siden, var omtrent sånn jeg opplevde det da.

Og nå skal du bare nyte varmen og få litt overskudd igjen :klemmer: Jeg merker varmen mer enn tidligere jeg også, men vi klager da ikke!

Veldig fin avslutning :hjerte: er hardt,men blir lettere etterhvert,selv om jeg kommer til å savne hennne alltid.

sløver både i går og i dag,orker ingenting,men er kanskje ikke så rart etter en tøff periode.

klage på varmen nei.... :sjenert:

:klem:

:velkommen:

koselig med et nytt "fjes"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hvilket merke,Diplom is? (orker ikke gå ned i fryseren å se :sjenert: ) Er sånn litersis. finnes med vanilje og sjokoladesmak. :sikle: kjøpte den på rema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må sjekke ut den sukkerfrie isen jeg og, for begynner å bli engstelig for vektøkningen her! :sjenert:

Ikke rart du føler deg utslitt, godt det er en fridag i morra og da :tommel:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...