captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1061 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Forstår godt at du er lei deg og sliten Det tar litt tid, men det blir bedre etterhvert. Men du vil sikkert alltid savne henne. Jeg savner farmor enda og hun døde for 13 år siden. for 22 uker. Og flott at du har fått 20% sykmelding, det høres ut som en fin ordning for deg. kommer alltid til å savne henne ja. hun har alltid vært der,og har vært så sprek og ung i hodet,kunne prate med henne om alt. nå må jeg bare huske på alle gode minnene jeg har og være glad for at jeg hadde henne så lenge,og at hun levde slik hun ville tror en dag hjemme i uka er veldig bra for meg ja Endret 20. mai 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1062 Del Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med 22 uker! Og det høres ut som du har godt av den sykemeldingen. Håper du klarer å kose deg med graviditeten selv om du ikke har det så lett for tiden Takk for det. Håper jeg kalrer å nyte siste rest av graviditeten mer enn jeg har gjort hittil. bestemor har vært syk siden jeg fant det ut,så det har hele tiden ligget i bakhodet. men n¨å har hun det bra iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1063 Del Skrevet 20. mai 2010 slien! (i dag og.....) nesten ikke sovet i natt,har ligget og tenkt og det har vært varmt! jm timen gikk bra. har fått litt vann i kroppen,symfysemålet var som det skulle og hørte hjerte til babyen fått time til sukkerbelastning neste fredag. Gruer meg masse til i morra.....bare å se kista å vite at der ligger min kjære bestemor,da blir det helt virkelig at jeg aldri mer skal se henne,snakke med henne,kose henne nei,huff savner henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. mai 2010 #1064 Del Skrevet 20. mai 2010 Håper det går bra imorgen, sender masse varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. mai 2010 #1065 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei snuppa Tenker masse på deg etter alt det som har skjedd Du har en tøff dag i vente i morgen, ingen tvil om det, samtidig så tror jeg det blir litt godt å få "avsluttet" det. Jeg fikk hvertfall en slags ro i meg etter begravelsen til farmor, selv om savnet fortsatt var stort og vondt, men da klarte jeg å se mer fremover Så bra med 20% sykemelding, det er det ingen tvil om at du har veldig godt av! Håper du klarer å nyte de siste ukene nå før lille knøttet kommer (som jeg fortsatt er overbevist om at er ei lita prinsesse ) Også er det vel ikke så altfor lenge før dere skal på 3D UL? Du har utrolig mye fantastisk i vente :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2010 #1066 Del Skrevet 20. mai 2010 Uff vanskelig jeg vet Håper du klarer å nyte graviditeten uansett...det ville jo sikkert bestemoren din at du skulle gjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 20. mai 2010 Håper det går bra imorgen, sender masse varme tanker Takk for det,godt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1068 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei snuppa Tenker masse på deg etter alt det som har skjedd Du har en tøff dag i vente i morgen, ingen tvil om det, samtidig så tror jeg det blir litt godt å få "avsluttet" det. Jeg fikk hvertfall en slags ro i meg etter begravelsen til farmor, selv om savnet fortsatt var stort og vondt, men da klarte jeg å se mer fremover Så bra med 20% sykemelding, det er det ingen tvil om at du har veldig godt av! Håper du klarer å nyte de siste ukene nå før lille knøttet kommer (som jeg fortsatt er overbevist om at er ei lita prinsesse ) Også er det vel ikke så altfor lenge før dere skal på 3D UL? Du har utrolig mye fantastisk i vente :rødme: tror og at det blir lettere etter i morgen,for det blir en slags avslutning som du sier. kommer til å bli en veldig veldig vond dag,med masse grining men etter det blir det nok lettere å gå videre og skjønne at livet må fortsette uten verdens beste bestemor Håper og jeg klarer å nyte siste rest av graviditetn,fortsatt en del uker igjen!Er enig med deg,tror og at det er ei jente.....vi får (forhåpentligvis) sett det 25.juni Håper alt er bra med deg og lillegutt,virker sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1069 Del Skrevet 20. mai 2010 Uff vanskelig jeg vet Håper du klarer å nyte graviditeten uansett...det ville jo sikkert bestemoren din at du skulle gjøre også Det har du HELT rett i,hun sa hele tiden at jeg skulle tenke på babyen,ikke henne og nyte dette skulle ønske morgendagen var over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mai 2010 #1070 Del Skrevet 20. mai 2010 Trist med bestemoren din Jeg skjønner godt va du går igjennom av savn og slikt, å det med å se kista.. Men du kommer deg gjennom det, og når alt det triste har lagt seg, sitter du igjen med fine minner av henne. Hun sitter nok i himmelen og våker over deg og den lille i magen, og passer på at alt går bra og riktig for seg. Vi skal på 3D ul 23. juni. Gleder oss masse til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 20. mai 2010 Glemte å nevne at jm trodde ryggvondten min kunne være begynnende bekkenløsning.... er alene hjemme i kveld.,sambo er å jobber i huset,en kompis av han som er rørlegger skulle fikse vann og do og div trodde det skulle være jævli å være alene i kveld,men klarer faktisk å tenke på litt annet når jeg er på nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1072 Del Skrevet 20. mai 2010 Trist med bestemoren din Jeg skjønner godt va du går igjennom av savn og slikt, å det med å se kista.. Men du kommer deg gjennom det, og når alt det triste har lagt seg, sitter du igjen med fine minner av henne. Hun sitter nok i himmelen og våker over deg og den lille i magen, og passer på at alt går bra og riktig for seg. Vi skal på 3D ul 23. juni. Gleder oss masse til det huff ja,er vanskelig om dagen,tøft å miste noen man er utrolig glad i ja,hun passer nok på oss enda,hun var alltid så opptatt av at vi skulle ha det bra spennende med 3D ul håper tiden dit går fort! og at vår vil vise om vi får en jente eller en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mai 2010 #1073 Del Skrevet 20. mai 2010 Er det en sjenert liten baby der inne, akkurat som lillejenta til Neytiri det det er 4 uker igjen sånn ca.. Det går da fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. mai 2010 #1074 Del Skrevet 20. mai 2010 Skal tenke på deg i morgen Begravelser er alltid kjempetøft, men så hjelper det litt når det er overstått også. Å, jeg får også litt lyst til å ta en 3D ultralyd når jeg leser her inne altså. Men vi har nå bestemt oss for å vente til fødsel med å se kjennet, så vi får vel holde oss til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1075 Del Skrevet 20. mai 2010 Er det en sjenert liten baby der inne, akkurat som lillejenta til Neytiri det det er 4 uker igjen sånn ca.. Det går da fort Er nok en sjenert (eller sta!) liten baby ja Dårlig gjort altså,for er sååå nysgjerrig! Ja,vi får håpe ukene går fort,gjør nok det,synes ukene flyr jeg. plutselig ligger vi på føden..... Skal tenke på deg i morgen Begravelser er alltid kjempetøft, men så hjelper det litt når det er overstått også. Å, jeg får også litt lyst til å ta en 3D ultralyd når jeg leser her inne altså. Men vi har nå bestemt oss for å vente til fødsel med å se kjennet, så vi får vel holde oss til det. Takk for det. Grusomt med begravelser...jeg griner til og med når jeg knapt kjenner den døde,herregud,hvordan skla det gå i morra men sant at det hjelper når det er over,man kan lettere gå videre.. Må si dere er tålmodige altså. Jeg ble så skuffa da vi ikke fikk se hva det er,er så nysgjerrig av meg og vil så gjerne kjøpe "jenteting" eller "gutteting". er jo ikke for sent for dere å ombestemme dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2010 #1076 Del Skrevet 20. mai 2010 Når skal du på 3D UL da??? Det blir kjempespennende!!! Har du noe magefølelse selv da????har du begynnt å kalle babyen for noe eller??? DU må nesten lage en tippeliste......og jeg tipper på Er flere som sa til meg at jenter oftere krysser beina en guttene oi nå ble det plutselig mange spm her Få deg på andre tanker vettu Morgendagen går fort skal du se, og du blir i tankene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 20. mai 2010 Når skal du på 3D UL da??? Det blir kjempespennende!!! Har du noe magefølelse selv da????har du begynnt å kalle babyen for noe eller??? DU må nesten lage en tippeliste......og jeg tipper på Er flere som sa til meg at jenter oftere krysser beina en guttene oi nå ble det plutselig mange spm her Få deg på andre tanker vettu Morgendagen går fort skal du se, og du blir i tankene mine Bra med mange spm i dag godt å tenke på litt annet. og det å tenke på det som skal skje i september hjelper meg virkelig å komme gjennom dagene nå.. vi skal på 3D ul 25.juni,blir veldig spennende! gleder meg masse Jeg har i en måneds tid hatt på følelsen av at det er ei jente.blir spennende å se om jeg har rett! har også hørt at jenter oftere krysser bena Har ikke noe morsomt eller koselig kallenavn altså,som jeg ser de fleste andre har..her går det i babyen. skal lage tippeliste ja Takk for tanker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mai 2010 #1078 Del Skrevet 20. mai 2010 Hehe små luringer disse barna skal være noen ganger :dåne: Har du begynnt å kjenne mye liv eller?? Tror heller ikke vi har sett noe magebilde :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. mai 2010 #1079 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg tror også du får en liten jente Her går det også bare i "babyen". Og synes det er vanskelig å si omtale den som en jente. Jeg sier "det sparker" istedenfor "hun sparker". Klarer ikke se for meg at jeg skal få en liten datter om bare fire måneder! Håper det blir en fin og minneverdig avskjed med din kjære bestemor i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. mai 2010 #1080 Del Skrevet 20. mai 2010 Lykke til i morgen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg