Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

:trist::trist::trist: mamma og pappa har visst vært på sykehuset fra kl 11 i dag.. de hadde blitt ringt etter fordi hun var blitt enda verre. de har ikke fått noe kontakt med henne i hele dag,hun bare ligger der,eller sover :trist::trist:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff vet ikke helt hva jeg skal si, men det er jo ofte sånn desverre at de ofte får noen gode dager før dem blir dårlig igjen :kose:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

ikke skjedd noe enda,hun er bevisstløs,så nå kan det vel ikke ta lang tid... stakkars :hjerte::trist:

skulle jobbet tre timer i dag,men er hjemme,ikke sovet noe i natt og jeg er helt utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Jeg håper det ikke tar lang tid, for hennes og deres skyld. Dessverre tar det, innimellom, lang tid. Har lang erfaring med terminalpasienter, det er en veldig vanskelig prosess :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist og lese.

Varme tanker fra meg!!

:hug:

Ja,er tøft når sånt skjer :trist: gode,snille bestemoren min :hjerte:

Jeg håper det ikke tar lang tid, for hennes og deres skyld. Dessverre tar det, innimellom, lang tid. Har lang erfaring med terminalpasienter, det er en veldig vanskelig prosess :klem:

:sukk: tatt lang nok tid nå,nesten to uker siden legene sa det snart er slutt.... stakkars.... hun er fortsatt bevisstløs. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen er skikkelig aktiv i dag,kjenner bevegelser hele tiden nesten :hjerte:

Men,føler meg skikkelig tjukk og ekkel om dagen :sukk: føler at magen enda ser mer feit enn gravid ut,og føler at hele kroppen eser.... æsj! akkurat som jeg ikke så ille nok ut fra før....ikke noe flink til å røre på meg da,må skjerpe meg der,men har ikke orket altså :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff mange varme :hug:

Søk god trøst hos familien og mannen og håper du tar være på deg selv og lille mirakelet du har i magen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så leit å høre at bestemoren din er gått bort :klem:

Det er veldig veldig leit å miste noen av sine nærmeste. Hun var en flott bestemor, det har jeg skjønt :)

Ta vare på de gode minnene, de er gull verdt!

Sender masse varme tanker til deg vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rar følelse,at hun er borte :trist: savner henne masse :hjerte:

reiser hjem til foreldrene mine i dag,godt å være sammen med dem nå.

:strix: 21 uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å lese at bestemoren din nå er borte :klemmer:

Men jeg håper at du sitter igjen med mange gode minner om henne.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er lua ferdigstrikket,ikke heelt perfekt,men det første jeg har strikket til babyen :hjerte: Har begynt på et teppe nå.

ellers; tøffe dager og netter :trist:

post-20398-1273821447,4495_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin lua ble :jepp:

Synes den er perfekt jeg, til at det er det første du har strikket til babyen :jepp:

Håper du klarer å slappe av til tross for at du har noen tøffe dager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh så fin lua ble da! :jepp:

det fine er at man kan si mamma strikket det for deg når du var liten ;)

Håper det går bedre etterhvert.....jeg vet hvordan det er å miste noen og det tar tid å komme seg over..........husk at du har gode minner om henne og vil snakke med babyen din en dag om hvor fantastisk bestemor var :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...