captiva Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1001 Del Skrevet 3. mai 2010 Da er 3D Ul bestilt. 25.juni skal vi på det Viktig å ha noe å glede seg til nå,og jeg vil veldig gjerne se kjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1002 Del Skrevet 3. mai 2010 Og jeg har sendt mail til legesenteret og bedt om 40% sykmelding. er så ufattelig sliten og vet at det snart er slutt for bestemor,og da trenger jeg litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mai 2010 #1003 Del Skrevet 3. mai 2010 Så koselig håper 3d ul gir resultater Godt at du kan få noe mere sykemelding, det trenger du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1004 Del Skrevet 3. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mai 2010 #1005 Del Skrevet 3. mai 2010 Fine lille bebisen til *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. mai 2010 #1006 Del Skrevet 4. mai 2010 ohhh så fint bilde av lille babisen! Bumba ville heller ikke vise seg frem her, beina var i kryss og skulle ikke forandres.... Morsomt med 3D UL, vi vil også vite...håper det blir mulig å se hos deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1007 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke snakk om her heller,jm dytta ganske så hardt til magen flere ganger,men nei,skulle være kostbar altså sliten! full dag på jobb i dag og minimalt med søvn hver natt. ikke noe nytt ang bestemor på en måte er det godt at hun fortsatt er i live,men vi vet jo at det kun er snakk om tid,og det er grusomt å gå å "vente". trøster meg hele tiden med at hun får det bra,at det er best sånn. Er sykmeldt 40% denne uka og neste fikke jeg beskjed om på mail. skrev mail dit i går og skulle egentlig bare ha for denne uka,men da mente vel legen at det var lurt med neste uke og. blir satt opp på time etter endt sm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. mai 2010 #1008 Del Skrevet 4. mai 2010 Så bra at du fikk 40%sm for neste uke også, det virker som du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1009 Del Skrevet 5. mai 2010 20 uker og HALVVEIS!!!! være hjemme resten av uka nå,godt det....i dag skal vi kanskje reise å se etter baderomsinnredning,og da vil jeg isåfall innom ikea og,vil kjøpe en kommode til babyen,kan begynne å legge litt klær i sååå lyst til å begynne litt med handlingen. er sliten og orker egentlig ikke,men mange dager "fri" nå,så er nå det passer sånn sett.. ang bestemor,så har hun plutselig kommet seg igjen,og det kan ta tid,dager,uker ,måneder,det vet man ikke. men jeg har da tenkt til å mann emeg opp og ta turen kan ikke vite at hun skal leve lenger pog jeg ikke "gidde" å dra dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. mai 2010 #1010 Del Skrevet 5. mai 2010 for situasjonen med bestemoren din, jeg har vært igjennom noe av det samme og det er tøft å vite at det bare går en vei. Du vil nok uansett ikke angre på at du besøker henne! for at du er halvveis og for ultralyd med gode nyheter!! Vår ville heller ikke vise oss hva den er, så vi venter spent til høsten vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 6. mai 2010 Hjemme i dag,er jo 40% sykmeldt,så har tatt dagen i dag og i morra denne uka. Vært å vist bilen min på etterkontroll i dag,nå er den godkjent,så godt dor alt som er unnagjort av sånt. og vært hos legen og hentet sykemeldingen og fått ny legetime. Nå skal jeg bare slappe helt av resten av dagen. men hvor er sola som skulle komme i dag???? vi var å så etter baderomsinnredning i går,fant en vi likte begge to,var en bestillingsvare,så vi skal se et sted til før vi bestemmer oss. dro innom ikea og,der så vi på bad,kjøkkenbord og stoler og spisestuebord. mye fint! fikk kjøpt den kommoden jeg ville,til babisen denne kommoden veldig standard,men fin og plass til masse Så nå skal jeg snart få skrudd den opp og begynne å putte litt i den Vi var hjemme 23.30 så var rimelig sliten på vei hjem,og hoppet rett i seng da vi enedelig kom hjem. hadde ikke orket den turen om jeg skulle på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 6. mai 2010 #1012 Del Skrevet 6. mai 2010 Så koselig med kommode til babyen :rødme: Selv har jeg bare en liten kurv som jeg har ting i foreløpig. Vet ikke ikke helt hvor jeg skal få plass til en kommode Godt med langhelg da! Så må du bare slappe av så mye du orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mai 2010 #1013 Del Skrevet 6. mai 2010 Så koselig med kommode og ting til lille babyen Ja nå kan shoppingen begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2010 #1014 Del Skrevet 7. mai 2010 Ååå, det er jo så morro med babyshopping Du har virkelig mye å glede deg til altså! Godt du er sykemeldt og kan få slappet av litt, tror du har veldig godt av det med tanke på alt som skjer Og ang det å ta turen til bestemor, det tror jeg ikke du vil angre på Håper du og din kjære får en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. mai 2010 #1015 Del Skrevet 7. mai 2010 Å, så herlig med kommode til bebisen :rødme: Stas å begynne å handle litt da! Jeg våget meg inn i et par babyklæravdelinger i dag, men har ikke kjøpt noe enda. Nå må du slappe av og lade batteriene og ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. mai 2010 #1016 Del Skrevet 7. mai 2010 Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #1017 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hatt en fin dag sammen med mamma vi har shoppet litt,skravlet, snakket om bestemor og hun har hjulpet meg i gang med å strikke lue til babyen Endret 8. mai 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. mai 2010 #1018 Del Skrevet 8. mai 2010 Så bra du hadde en god dag, og koselig å få hjelp med strikkingen Håper du har det bra ang. det med bestemoren din Ha en god helg søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1019 Del Skrevet 9. mai 2010 I dag jobber jeg med foreldresamtaler,og har litt strikkepauser innimellom.. kort uke på jobb,skal bare jobbe i morra og tre timer på tirsdag. er jo 40% sm og vi har stengt på fredag,deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. mai 2010 #1020 Del Skrevet 9. mai 2010 Så bra med fri, passe på å utnytte tiden godt med å slappe av mellom slagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg