Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:sukk: Oi,oi,vondt i ryggen. ikke merket noe til den i ferien,men den er ikke så glad i jobben min tydeligvis..mye løfting. merker det når jeg kommer hjem og har sittet en stund og skal reise meg opp,vondt å reise seg og gå..
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hallo: legger igjenn spor her, kommer tilbake når jeg får tid til å lese litt mer.....men koselig å ha folk rundt seg som er i samme båt og ca like langt på vei :)
Skrevet

:hallo: legger igjenn spor her, kommer tilbake når jeg får tid til å lese litt mer.....men koselig å ha folk rundt seg som er i samme båt og ca like langt på vei :)

Koselig at du tok turen :) Synes det er kjekt å ha noen som er ca like langt å følge. mye man ikke vet,og mye man lurer på! Spenndende tider for oss :hjerte:

Skrevet

:strix: 18 uker :strix:

og ultralyd i morgen :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Om akkurat et døgn har vi sett....!

overbevist om at jeg har kjent bevegelser i går og i dag iallefall. føles ut som jeg blir kilt innenfra. :rødme:

Mye babyprat om dagen :sjenert: er selvfølgelig det jeg tenker på om dagen,og det er her jeg får det ut,prater ikke så mye om det til venner og sånn,vil ikke være en sånn som kun pratter baby,da jeg ikke har noen gravide venninner nå.

Gjest ~Milla~
Skrevet

:strix: 18uker :strix:

Spennende dag imorgen, håper den lille vil vise seg frem :)

Skrevet

18 uker! :strix:

2 uker til så er du halvveis! :dåne:

Jeg var nervevrak før ultralyden, nå var jo det også endel pga at S skulle komme ned.. Mye tanker og følelser som er i sving!

Misunner dere opplevelsen, det er virkelig fantastisk altså! :rødme:

Husk Cola og vannfast mascara da ;)

Gleder meg til oppdatering her i morgen :klemmer:

Skrevet

Grattis med 18 uker :bolledeig: Tenk, i morra har du sett på huleboeren din :hjerte: Jeg gleder meg masse til å sjekke her i morra.

Jeg prater mye baby om dagen jeg også og forsøker å gjøre det endel på nettet jeg og, for kjenner ingen gravide nå jeg heller. Men det tyter jo ut endel da; særlig nå som jeg har fortalt det på jobb og jeg stadig blir spurt om formen og sånt.

Lykke til i morra :klem:

Skrevet

Hvordan gikk UL i dag???

Jeg har også ingen veninner som er gravide, og faktiskt ingen som har barn, så jeg prøver å la være med masse babyprat....men er jo noe man også vil få ut ..da er det godt å ha KG!

Gjest ~Milla~
Skrevet

*spent*

Tror hun hadde tenkt seg på en liten shoppingrunde etterpå så det tar kanskje litt tid før vi hører noe :)

Skrevet

Jeg er sååååå spent! :biggrin:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg vet noe som ikke dere vet ;)

Er lov å friste litt, ikke sant *dream* ;)

Skrevet

:slår: Fortell da.... :popcorn:

Skrevet

Milla!! FACEBOOK, NÅÅÅÅ! :biggrin:

Skrevet

Det der var dårlig gjort!! For jeg er ikke nysgjerrig ellernoe :sjenert:

Skrevet

Så koselig at dere har ventet på meg :hjerte:

som milla sa,så har jeg vært å shoppet bittelitt :)

Har en levende baby i magen :hjerte: men ble satt tilbake to uker,så ny termindato er 24.september og man kan :strix: for 16+1. litt kjipt å bli satt tilbake,men sånn er det. Babyen var derfor så liten at det var vanskelig å ta en anatomisk undersøkelse,så jeg har fått ny UL 3.mai. men vi så et hjerte som banket,og armer som sprellet :hjerte: Jm så ikke noe hun ble bekymret over,men babyen var jo for liten til å se noe ordentlig.og når jeg itillegg har litt polstring så var det ikke så lett... :sjenert:

spesiell opplevelse,fikk en litt ut av deg selv opplevelse jeg tror jeg,følte til tider at jeg så dette på tv,at dte ikke var meg som lå der...

DRo på senter en tur etterpå,og håper jammen vi får se om det er jente eller gutt neste gang,for det er ikke så mye kjønnsnøytralt,men fant da noe :rødme:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Så koselig :hjerte:

Skjønner godt at man føler at man ser det på film, men det er virkelig inni deg det vokser og spreller en liten en :rødme:

Skrevet

Så utrolig morro å høre at alt stod bra til :hjerte:

Også er du jo heldig som får en UL til da :biggrin:

Sleng ut bilde av hva du har kjøpt da :rødme:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...