Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Innom med en stooor :klemmer:

Tenk på deg selv nå. Gravide damer er som noen hormonbomber. Som ei bekjent av kjære sa da hun var gravid: "jeg så og hørte hva jeg gjorde, men jeg klarte ikke å gjøre noe med det. Det var som å se meg selv utenifra!"

Men håper det går bedre snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffa :klem:

For det første *streng stemme* Du skal ha en videre sykemelding så du kan få slappet av, smale krefter, ikke noe snakk om at du skal gå på jobb når ting er som det er! Jeg vet at det er lett hvis man blir gående hjemme å gruble på ting (jeg er der nå...) men er man ikke bra og frisk til å yte 100% på jobb så har man ingenting på jobb å gjøre.

Håper ting bedrer seg, du fortjener kun det beste :hjerte:

Bare gi deg en :klemmer: for dette.

og takk for alle go'ord på FB :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stooor :klemmer:

Tenk på deg selv nå. Gravide damer er som noen hormonbomber. Som ei bekjent av kjære sa da hun var gravid: "jeg så og hørte hva jeg gjorde, men jeg klarte ikke å gjøre noe med det. Det var som å se meg selv utenifra!"

Men håper det går bedre snart :klemmer:

Takk for det :klemmer:

:ler: det hun sa stemmer veeeldig godt når jeg tenker på det gitt. utrolig hvor lite en selv styrer plutselig :sjenert:

Går nok bedre snart ja,de sier jo at den perioden som kommer nå er den beste..... :hjerte:

:klemmer:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :hjerte:

Hjalp det å komme ut og få litt luft? :klemmer:

:hjerte:

nei,gjorde igrunn ikke det...stolene er pakket godt vekk,så jeg måtte sitte rett opp og ned på kjøkkenstol,noe som gjorde meg enda mer kvalm og skikkelig svimmel,så lufteturen ble kort. ble en lur på sofaen istedet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg sykmeldt neste uke og. skal ringe legen igjen i slutten av neste uke,etter jg har vært hos JM.

Blir fjordland middag på oss i dag. jeg har ikke lyst på noe,og sambo hade ikke noe bedre ide,så da blir det lettvindt :sjenert:

gleder meg til farmen etterpå :popcorn: tv-slave? neeeei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror maGEN min holder på å gå fra bare feit til gravid :vetikke: veeldig tidlig? men nå er den litt annerledes i formen,og hardere,klarer ikke like lett å holde inn magen.

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til styreren og gav beskjed om at jeg er sykmeldt en uke til. hun ble ikke fornøyd :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun må ta noen runder med cellegift,for hun tåler ikke en operasjon nå. de håper at hun tåler det etter noen runder.

skal inn til første runde i morgen.

etter å ha pratet med både henne og mamma,er det greit,hun synes det er godt å komme igang med noe,og nyheten var ikke så dårlig som jeg tok det som først.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk milla :hjerte:

Nesten ikke sovet i natt,på grunn av kvalme,tanker og sambos snorking. sovnet et par timer da han dro,men fikk ikke sove mer nå. prøve å få i meg litt frokost og kanskje legge meg litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uffa, dumme kvalmen... :klemmer:

Har du prøvd noen av disse kjerringrådene?

*Det sies at man kan lindre kvalme med å spise nøtter eller mandler.

*Ingefær skal generelt ha en lindrende effekt på morgenkvalme. Det finnes blant annet ingefærte og ingefærøl (brus) som man kan drikke

*Ritz kjeks

*har lest flere steder at å ha noen ritz kjeks på nattbordet og spise en tre-fire av de FØR man står opp fungerer veldig bra. Og at man ikke står opp i hui og hast, en rolig start på dagen med andre ord.

*og flere skrev at å ligg på høyre side skal virke beroligende, for da holder maten seg i magesekken.

Vet dessverre ikke om alt hjelper, men hvis man plages er det jo alltids vært et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, dumme kvalmen... :klemmer:

Har du prøvd noen av disse kjerringrådene?

*Det sies at man kan lindre kvalme med å spise nøtter eller mandler.

*Ingefær skal generelt ha en lindrende effekt på morgenkvalme. Det finnes blant annet ingefærte og ingefærøl (brus) som man kan drikke

*Ritz kjeks

*har lest flere steder at å ha noen ritz kjeks på nattbordet og spise en tre-fire av de FØR man står opp fungerer veldig bra. Og at man ikke står opp i hui og hast, en rolig start på dagen med andre ord.

*og flere skrev at å ligg på høyre side skal virke beroligende, for da holder maten seg i magesekken.

Vet dessverre ikke om alt hjelper, men hvis man plages er det jo alltids vært et forsøk :)

takk for tips milla :klemmer::hjerte:

rITZ KJEKS triksene har jeg prøvd,funker noen ganger,andre ganger ikke.

formen i dag er skikkelig rar...trøtt,trøt,trøtt..svimmel,uggen,kald og kvalm.

----------------------------------------------

mamma ringte usted,bestemor er ferdig på sykehuset rundt 15.3o. vært der fra kl 9,så lang dag for henne dette,stakkars. de forbredete meg på at hun sikekrt er veldig slapp noen dager nå,de blir jo som regel det av cellegift..

planen er egentlig å reise dit i morgen,om hun og jeg orker,får se an,har ikke sagt noe om det til noen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...