Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Det er mye som skjer med kroppen og ikke minst hormoner vil jeg tru når du er gravid, så det er fullt forståelig at du har svigninger i humøret. Når bestevenninen min var gravid med første så var hun helt ekstremt :fnise: Jeg viste virkelig ikke hvor jeg hadde henne, men viste jo at det var hormoner som var på ville veier :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milla,Ambriel og janne84 Takk for hilsninger :klemmer:

"kranglet" med foreldrene mine i går. eller pappa kom med en kommentar som jeg ikke tålte nå,nærtaken som jeg er. ang bestemor. hun venter fortsatt,og er veldig slapp. var en kommentar ,igjen, på at hun hadde satt pris på om jeg tok turen i helga. hun har ikke sagt noe,det vet jeg,og jeg vet det betyr mye for henne at jeg kommer,og hadde jeg bodd næremere og orket hadde jeg gjerne besøkt henne hver dag.

ble skikkelig lei meg og bare gråt og gråt,jeg trenger ikke mer dårlig samvittighet og jeg kan ikke tenke på det der hele tiden. nesten ikke sovet i natt,sist jeg så på klokka var den 4.30 så jeg våknet 11.15.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte til bestemor nå. Huff,hører hun ikke er seg selv altså :tristbla: må få operasjon snart nå,så hun blir pigg igjen fort :hjerte:

sa til henne at jeg ville komme til henne,at jeg tenkte på henne osv. at jeg ikke kom fordi jeg ikke vil,men fordi jeg er så kvalm og sånn. hun sa hun visste det og ville jeg skulle tenke på meg og den i magen :hjerte:

håper jeg orker å ta turen snart!!!!!!!!

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes det er dårlig gjort av moren din å gi deg dårlig samvittighet. Hun må da forstå at du ikke orker slik som formen din er nå :klemmer:

Håper du, spira og samboeren får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj dette var lei lesing... av og til tenker ikke folk før de åpner munnen, dessverre :klem:

Fortsett med telefonkontakt med bestemoren din det hjelper nok godt når du ikke kan være der fysisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en bekymring.

Hadde fått UL time, der det stod velkommen til kvinne/barn avd. Ultralydjordmor. info om ultralydbilde.

I dag fikk jeg nytt brev. ny time,istedet for står det nå; gynekologisk poliklinikk. skriv opp medisiner du bruker til daglig.

Hva betyr dette?????? er det på samme setd,bare annerledes skrevet fordi jeg har fått brev fra før? er det noe galt og jeg må ta UL et annet sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Vet ikke om praten på FB hjalp.. men ring på mandag og spør. Ikke uroe deg, hadde det vært noe galt hadde de ikke tatt kontakt på den måten med brev osv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for praten milla :hjerte:

Nå har jeg prtet med ei venninne,og hun hadde hatt UL gyn.pol. Så da er det vel ikke unormalt da..... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Milla sier, er du i tvil så ring opp til dem, så slipper du unødvendig bekymring. Og som hun sier, hadde det vært noe så hadde de ringt og ikke sendt brev :)

Jeg fikk også et skjema hvor jeg skulle fylle ut om jeg brukte noen medisiner om jeg ikke husker helt feil.. Hadde også UL på gyn.poliklinikk på kvinneklinikken på sykehuset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Milla sier, er du i tvil så ring opp til dem, så slipper du unødvendig bekymring. Og som hun sier, hadde det vært noe så hadde de ringt og ikke sendt brev :)

Jeg fikk også et skjema hvor jeg skulle fylle ut om jeg brukte noen medisiner om jeg ikke husker helt feil.. Hadde også UL på gyn.poliklinikk på kvinneklinikken på sykehuset ;)

Du hadde det ja,og du fikk selvfølgelig UL bilder?det det en JM som tok UL?

Det som jeg fortsatt :sjenert: stusser ved er at det står ulik info i brevene....

medisin og sånn har jeg fylt ut på et digert skjema ja,men skjønner ikke hvorfor de skulle vite det på gyn.pol,og ikke hos JM.

nei,nå må jeg gi meg,kan ikke gå å tenke på dette hele helga.

Senk skuldrene og pust ut... da er det en helt normal henvisning :klemmer:

ja,vi får tro det. klarer bare ikke skjønne hvorfor jeg ble flyttet og hvorfor ulik informasjon..

takk jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde det ja,og du fikk selvfølgelig UL bilder?det det en JM som tok UL?

Det som jeg fortsatt :sjenert: stusser ved er at det står ulik info i brevene....

medisin og sånn har jeg fylt ut på et digert skjema ja,men skjønner ikke hvorfor de skulle vite det på gyn.pol,og ikke hos JM.

nei,nå må jeg gi meg,kan ikke gå å tenke på dette hele helga.

ja,vi får tro det. klarer bare ikke skjønne hvorfor jeg ble flyttet og hvorfor ulik informasjon..

takk jenter :klemmer:

Jeg fikk masse UL bilder, og det var en jordmor ja som utførte ultralyden ;) Jeg mener at man blir ikke henvist til lege/spesialist før de evt har funnet noe ved ordinær UL som ikke er som det skal være.

Regner med at gyn. poliklinikk vil vite det fordi det er vel der du skal føde når den tiden kommer, altså det er samme sykehuset du har fødeplass på?

Jeg har aldri diskutert med JM om jeg bruker noen tabletter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en dag hvor formen er skikkelig :spy: Må faktisk tvinge i meg mat. jaja,det gåtr over snart,og er verdt det :hjerte:

Sambo er å pusser opp i dag,jeg er hjemme og gjør ingenting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:klemmer:

Jeg har ikke hatt noe problemer med KG i det hele tatt siden jeg kom hjem på onsdag :klø:

Samme problemene her, utrolig irriterende :sur:

Håper formen kommer seg :klem: Godt du ikke skal stresse avgårde på jobb imorgen tidlig.

Hm,så rart at noen har problemer,og andre ikke :klø:

Det MÅ ordne seg snart,så irriterende!!

Godt å ikke skulle på jobb denne uka ja,om det ikke bedrer seg raskt,kommer jeg til å be om å få den forlenget.

:klemmer: til dere begge

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe på bedring :)

Lettere å glede seg over et svangerskap om man føler seg frisk og bra :klemmer:

'

Bedringen kommer nok :jepp:

bare bestemor blir bedre snart nå,så kan jeg glede meg fullt ut over dette,tenker på henne,og merker at gråten ligger å lurer omtrent hele tiden. vil at alt skal være bra nå :hjerte:

Håper du har en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

Bedringen kommer nok :jepp:

bare bestemor blir bedre snart nå,så kan jeg glede meg fullt ut over dette,tenker på henne,og merker at gråten ligger å lurer omtrent hele tiden. vil at alt skal være bra nå :hjerte:

Håper du har en fin søndag :klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...