Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2010 #581 Del Skrevet 9. februar 2010 Masse lykke til hos jordmoren idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. februar 2010 #582 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) BRa dag nesten ikke vært kvalm og JM timen gikk veldig bra. HUn var veldig koselig,følte meg trygg på henne med en gang. var rolig og tok seg god tid. veldig fornøyd med JM:) spurte om jeg bare kunnne gå hos henne siden jeg gar fastlege hjemme,og det kunne jeg. enseste legen kunne som ikke de kan er å sykmelde,så da ser jeg ikke vitsen med å kjøre dit når jeg ikke må. gjorde ikke så mye spennende da,var mest prat,veide meg (ikke moro ,men JM brydde seg ikke,hun sa at det viktigste var å ha et sunt kosthold. blodprøver tok jeg,og holdt på å svime av,ble svimmel,kvalm og svettet aldri reagert sånn før,fikk et glass vann,så gikk det seg til. fikk ny time om fire uker,og UL ble bestilt til uke 18 hun satt foreløpig termin til samme dag som jeg hadde funnet ut: 10.september 2010. Endret 10. februar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 10. februar 2010 10 uker men prøvde å endre tickeren så den skulle bli riktig nå,men kom 10+2 da og,det stemmer jo ikke :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. februar 2010 #585 Del Skrevet 10. februar 2010 Koselig å lese Godt du sitter igjen med et godt inntrykk av henne! Det er det viktigste, at man føler man kan snakke og spørre om absolutt ALT! Hurra for 10 uker!! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #586 Del Skrevet 11. februar 2010 TRor verste kvalmen har gitt seg! dagen i dag har vært veldig bra,følt meg frisk og rask,og er ikke helt utslitt etter jobb fri i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 12. februar 2010 deilig med fri! var oppe rundt ni. har spist frokost,driver å rydder,vasker,pakker,kaster. har litt overskudd i dag og det må utnyttes! vurderer en tur på senteret,men får se.. burde jammen ha gått en tur og,kan ikke,må ikke legge på meg masse i morgen skal jeg hjem,skal besøke bestemor,hun er skrall om dagen altså venter på operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #588 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå er plutselig tickeen riktig igjen :klø: HAr endelig fått bestilt meg frisørime det er virkelig på tide! ser ikke ut om dagen,blir godt å få klippet og farget det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #589 Del Skrevet 12. februar 2010 da har jeg bevegd meg litt i dag og,30 min på tredemølla,ikke lenge,men bedre enn ikke noe huset ser nå mye bedre ut,det lukter rent og jeg er klar for helg vi er invitert til svigermor i kveld,men føler for å kose meg hjemme,er jo fredag,vi skal høre om vi kan komme på søndag istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. februar 2010 #590 Del Skrevet 12. februar 2010 Håper du og samboeren får en fin kveld, og en kjempefin helg Merkelig med den tickeren din :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. februar 2010 #591 Del Skrevet 13. februar 2010 Har du også sånn snål ticker :klø: Godt å høre om jordmortimen din, tenkte på deg hele dagen Håper du har en fin helg med samboern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 14. februar 2010 Håper du og samboeren får en fin kveld, og en kjempefin helg Merkelig med den tickeren din :klø: Har du også sånn snål ticker :klø: Godt å høre om jordmortimen din, tenkte på deg hele dagen Håper du har en fin helg med samboern Takk for det jenter,håper helgen deres er bra og -------------------------------------------------------------- Helgen har vært veldig bra på fredag kosa vi oss med mat og film bare. (som vanlig :fniser: ) i går dro jeg hjem en tur,jeg og mamma besøkte bestemor noen timer,veldig koselig å se henne. hun er slapp nå,så håper det ikke drøyer lenge til operasjon. men hun var blid og skravlet som vanlig veldig koselig,så skal bli flinkere til å reise dit. etter besøket dro jeg og mamma på senter for å shoppe litt pappa dro hit for å hjelpe sambo med å pusse oppp,så mamma ble med meg tilbake for å se på det fiiiine kjøkkenet vårt,og de ble med oss hjem å spiste midddag en veldig fin dag! i dag våknet jeg 7.30 av at jeg måte tisse og var kvalm,så eg stod bare opp...har ligget i sofaen og lest bok noen timer nå,deilig med en sånn start på dagen. (bortsett fra kvalmen da,men den gav seg etter jeg spiste litt) planen i dag er at sambo reiser å pusser opp og jeg blir her og pakker/kaster mer. tenkte å overraske han med å bake boller etterpå,det gjør jeg aldri,så han blir nok både overrasket og glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #593 Del Skrevet 14. februar 2010 Æsj,etter noen dager uten kvalme,er den tilbake for fullt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. februar 2010 #594 Del Skrevet 14. februar 2010 Lørdagen hørtes kjempe koselig ut. Shoppet noe fint? Håper kvalmen letter, men det går an å bake fastelavensboller en dag hvor kvalmen ikke er der Fastelavensboller er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 14. februar 2010 men når jeg spuser forsvinner kvalmen,men kan liksom ikke spise hele dagen så ja,boller skal bakes men uten krem,for det liker jeg IKKE. ble noen nye bukser med strikk i livet,orker ikke jeansene mine mer lange singleter,kjekke under litt korte topper,har mange fra før,men bruker de hver dag nesten. tunika, skjorte-sak, topp. alt med litt plass til å skjule en feit mage, og alt er komfortabelt fra gina og cubus. mamma,snille mamma sponset meg med ganske mye jeg kjøpte og et tynt skjerf,er avhengig, synes de pynter opp et ellers kjedelig antrekk. spray shampo og neglelakk. føler meg jævli stygg om dagen og må prøve å pynte på det jeg kan Har begynt å smøre meg inn med dove selvbrunings bodylotion, og det har hjulpet litt,hater å være helt hvit. og jo,så skal jeg på baby besøk til uka og kjøpte gave til lille jenta,er såååå mye fint,gleder meg til å kjøpe til min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2010 #596 Del Skrevet 14. februar 2010 Du har jo shoppet mye!!! Slike helger har vi og.. Lørdag er det alltid god mat og en film, fredag bruker jeg å sovne på sofan... Føler at vi er et gammelt ektepar Sikker på at du ser nyyydelig ut!!! ikke vær redd for å bli feit osv, det kan ødlegge svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. februar 2010 #597 Del Skrevet 14. februar 2010 Masse herlig shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #598 Del Skrevet 14. februar 2010 Du har jo shoppet mye!!! Slike helger har vi og.. Lørdag er det alltid god mat og en film, fredag bruker jeg å sovne på sofan... Føler at vi er et gammelt ektepar Sikker på at du ser nyyydelig ut!!! ikke vær redd for å bli feit osv, det kan ødlegge svangerskapet! godt det bre ikke er oss som er som et gammelt ektepar. nei,man skal jo ikke tenke på sånt,men nyte dette,men.... man lager seg masse problmer gitt. føler meg penere etterhver t sier fokl,satser på at de har rett Masse herlig shopping ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. februar 2010 #599 Del Skrevet 14. februar 2010 Håper du får en ny fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 15. februar 2010 Ha søkt om å jobbe 90%frem til 1.mai..altså fri en dag annenhver uke,og jeg har dermed fri i morgen:) skal på beslk til ei venninne med baby på to uker tror det blir godt med en fridag avogtil nå,er veeeldig sliten. kvalm i dag og,faktisk en av de verre kvalmedagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg