Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde selv nå på den samme tickeren du har, og om du setter termindatoen til 8. september, så får du opp 4+5, som du skrev tidligere idag at du er ;)

så koselig at du styrer for meg da :klemmer:

Hurra for 5uker :hoppe:

JA :rødme:

skjønner det ikke enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud,rare dager.....føler meg helt utenfor meg selv.skjønner det ikke. går å kjenner etter tegn :sjenert: og er bekymret hver gang jeg går på do.

har vondt i puppa,småkvalm,mindre matlyst og er trøtt,så tegnene er der,men kan ikke helt tro at det endelig har skjedd :hjerte:

fortalte det til familien min i går,klarte ikke holde på hemmeligheten lenger,og de vle selvfølgelig kjempeglade.

ringt legen i dag og fått time om 7 uker,altså da jeg er 12 uker. skulle ta hele pakka som hun sa.spennende. men lenge til :sukk:

*utålmodig,vil at ukene skal gå fort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker selv hvordan det var, veldig veldig uvirkelig! ;)

Tiden går nok fortere enn du aner ;) Plutselig er du i uke 12, så ultralyd og før du vet ordet av det så skal du føde ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Skjønner godt det føles lenge til, men bare vent.. som Ambriel også sier, plutselig ligger du på føden og er 2minutter unna å få se datteren eller sønnen deres :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig dere har rett :jepp: vil iallefall at tiden skal gå fort til uke 12,så jeg kan slappe litt mer av :sjenert:

er første legetime i uke 12 sent?synes det er så lenge til..

trøtt om dagen :søvn: trøtt hele dagen på jobb og når jeg kommer hjem er det rett på sofaen og nesten bare vente på at jeg kan legge meg.. så veldig mye kos og nærhet etter vi fant ut dette har det ikke vært.

fredag allerede i morgen,første jobb uken etter ferie har gått veldig fort :nigo: *la de neste ukene gå minst like fort*

planene i helgen e rvel å pusse opp og slappe av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Time i uke 12 er ikke sent nei, om du ikke selv vet at du er i risikogruppe da (diabetes, sykdommer osv), slik at du trenger ekstra oppfølging.. Legen min ville ikke ha første kontrollen før da pga faren for å miste før uke 12 :) Jeg fikk time tidlig fordi jeg trengte å snakke litt siden dette ikke var planlagt.. Er uansett ikke så mye legen kan gjøre annet enn vekt, blodtrykk og slikt og evt blodprøver (som skal sendes til sykehuset).. For hjertelyden kan som regel ikke høres før tidligst uke 11-12 og mange hører den ikke før enda senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier samboern til graviditeten da? :hjerte:

Han er fortsatt i sjokk,og skjønner det endsa mindre enn meg. kom helt uventet på han sier han,etter alle månedene med tårer og negAtive tester. men han er glad,trenger nok bare litt tid(som meg) til å skjønne det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time i uke 12 er ikke sent nei, om du ikke selv vet at du er i risikogruppe da (diabetes, sykdommer osv), slik at du trenger ekstra oppfølging.. Legen min ville ikke ha første kontrollen før da pga faren for å miste før uke 12 :) Jeg fikk time tidlig fordi jeg trengte å snakke litt siden dette ikke var planlagt.. Er uansett ikke så mye legen kan gjøre annet enn vekt, blodtrykk og slikt og evt blodprøver (som skal sendes til sykehuset).. For hjertelyden kan som regel ikke høres før tidligst uke 11-12 og mange hører den ikke før enda senere :)

så glad for at du har vært igjennom alt dette for litt siden. takk for svar igjen :klemmer:

hun på legekontoret sa bare at de ville ta blodprøvene så sent som mulig. gleder meg til jeg har vært hos legen,da blir detnok litt mer virkelig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tok blodprøvene mine da jeg var 8+6/9 uker, legen tok dem bare siden jeg først var der :) Så da lå svarene klare til jeg kom tilbake igjen i uke 12, da tok han vekt og alt og fylte ut helsekortet ;)

Det blir spennende å følge deg fremover! :biggrin: Du har masse å glede deg til! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten en på vei.

:hoppe:

Ikke tenk på at tida går seint, før du vet ordet av det har du og en 2 åing som skal bare "hjelple mamma" med å bake, og river en ny kartong egg i gulvet.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TRøtt,sliten og uggen om dagen,men elles bra :nigo:

skjønner ikke dette helt enda,skulle ønske tiden gikk enda fortere,at det var 12 uker nå,at jeg var over kneika og kunne nyte det helt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: akkurat sett på 4 stjernes middag. klipp fra i morgen,hvor tommy sharif skal lage middag. gleder meg! lagde tomatsuppe med egg og glemte å skrelle eggene først :ler: og så jaggu ut som han serverte pølse og lompe/brød :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~
:ler: akkurat sett på 4 stjernes middag. klipp fra i morgen,hvor tommy sharif skal lage middag. gleder meg! lagde tomatsuppe med egg og glemte å skrelle eggene først :ler: og så jaggu ut som han serverte pølse og lompe/brød :fnise:

Jeg så det... blir artig :fnise:

Også pølse og lompe da, kanskje ikke det jeg forbinder med en bedre middag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Takk for en koselig prat, enklere å prate med noen som har erfaringen :klemmer:

Datt at av FB, og får ikke logget meg på igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren min er skrall om dagen altså :sukk::tristbla: hun har kaset opp i hele natt,og da jeg pratet med henne isted kjente jeg henne ikke igjen.j\hun har alltid vært så frisk og sprek,men er ikke det nå. hun skal på sykehuset til uka,det MÅ gå bra med henne!

hun må få oppleve det å bli oldemor. er fælt når noen du e rglad i blir syk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...