Ambriel Skrevet 3. januar 2010 #441 Del Skrevet 3. januar 2010 Bare hyggelig Litt grønn på sånn selv, er mye man skal sette seg inn i Men nå fremover er det bare viktig at du tar vare på deg selv og kroppen din. Det er jo utrolig mye som skjer nå, og husk! Viktig viktig, FOLAT! Fåes på apoteket enten som ren folat eller i en sånn graviditetspakke som inneholder små poser med døgndoser (folat, omega 3 og noe mer som jeg ikke husker ) Husker selv hvordan de første dagene var, var jo på jobb samme dagen som jeg tok testen, så jeg var en smule fjern kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå har jeg lest ,lest og lest på babyverden.no, og der står det veldig tydelig at en positiv test betyr at man er gravid. herregud,kan ikke tro det sambo er å pusser opp i dag,faren hans er der og,og jeg er hjemme. sende akkurat melding om at jeg blir hjemme i dag,trenger litt tid alene ¨på å få summet meg,kan ikke tro at det jeg har ventet så lenge på endelig har skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. januar 2010 #443 Del Skrevet 3. januar 2010 *dream* er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. januar 2010 #444 Del Skrevet 3. januar 2010 Da jeg gikk inn i dagboken din nå så hadde jeg på følelsen av at du var gravid Og det er du jo nå endelig. Åååååå...jeg er så glad på dine vegne vennen. Sitter her med tårer i øynene og frysninger. Dette fortjener du virkelig nå. Godt nytt år forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 3. januar 2010 *dream* er gravid Da jeg gikk inn i dagboken din nå så hadde jeg på følelsen av at du var gravid Og det er du jo nå endelig. Åååååå...jeg er så glad på dine vegne vennen. Sitter her med tårer i øynene og frysninger. Dette fortjener du virkelig nå. Godt nytt år forresten Takk skal du ha bare dere her inne som vet det foreløpig.....lyst til å rope det ut til hele verden jeg,men sambo vil vente litt,fordøye det litt på egenhånd først tror jeg. kom brått på oss begge ENDELIG! Rar følelse om dagen,gråter,smiler,tenker,tror det ikke... godt nytt år til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 3. januar 2010 Tatt enda en test nå,også den ble veeeldig raskt positiv,så bør vel begynne å tro dette nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. januar 2010 #447 Del Skrevet 3. januar 2010 Tatt enda en test nå,også den ble veeeldig raskt positiv,så bør vel begynne å tro dette nå :rødme: Så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. januar 2010 #448 Del Skrevet 3. januar 2010 Kan tenke meg at det er en litt absurd opplevelse. I alle fall når du har gått rundt og ventet på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #449 Del Skrevet 4. januar 2010 4+5 i dag RAR følelse,tenker på dette hele tiden... merker jo ingenting bortsett fra vonde pupper,skulle nesten ønske jeg merket noe mer,for å slippe å lure. tidlig å lage ticker? hvordan får jeg det eventuelt? såååå lyst til å fortelle familien min det. mye fordi jeg tror de trenger en god nyhet pga bestemor,men dette er vel noe som ikke bør sies på telefon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 4. januar 2010 Unnfangelsen finner sted omkring: 16. desember 2009 Hjertet begynner å slå: 10. januar 2010 Embryoet beveger seg: 3. februar 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 10. februar 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 10. februar 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 24. februar 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 3. mars 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 10. mars 2010 Fosteret svelger og tisser: 24. mars 2010 Tid for ultralyd: 31. mars 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 7. april 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 21. april 2010 Fosteret begynner å høre: 12. mai 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 9. juni 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 14. juli 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 20. august 2010 Antatt termindato: 10. september 2010 lånt fra babyverden.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. januar 2010 #451 Del Skrevet 4. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. januar 2010 #452 Del Skrevet 4. januar 2010 Synes du kan fortelle de det, en positiv graviditetstest er en positiv test Godt å få litt støtte vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. januar 2010 #453 Del Skrevet 4. januar 2010 merker jo ingenting bortsett fra vonde pupper,skulle nesten ønske jeg merket noe mer,for å slippe å lure. Ikke si det for høyt tidlig å lage ticker? hvordan får jeg det eventuelt? Aldri for tidlig Bare klikk på en av tickerne noen andre har som du liker så kommer du som regel til hjemmesiden hvor du kan lage Så kopierer du bare en av linkene du får oppgitt og limer inn i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 4. januar 2010 Synes du kan fortelle de det, en positiv graviditetstest er en positiv test Godt å få litt støtte vet du Tror ikke jeg klarer å holde meg mye lenger,men vil se de når jeg sier det,så blir nok en tur hjem snart..... Ikke si det for høyt Aldri for tidlig Bare klikk på en av tickerne noen andre har som du liker så kommer du som regel til hjemmesiden hvor du kan lage Så kopierer du bare en av linkene du får oppgitt og limer inn i signaturen Takk for hjelp,skal se om jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) fikk det jammen til ja,takk for hjelpen ambriel edit: men hvofor viser denne en dag mer enn andre??? Endret 4. januar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Vi har jo shoppet til huset i dag. sofa og oppvaskmaskin stas med salg altså Endret 4. januar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. januar 2010 #457 Del Skrevet 4. januar 2010 Så koselig ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. januar 2010 #458 Del Skrevet 4. januar 2010 fikk det jammen til ja,takk for hjelpen ambriel edit: men hvofor viser denne en dag mer enn andre??? Bare hyggelig Hmm, vet at på de fleste tickerne må man sette termindatoen to dager frem, for amerikansk svangerskapslengde er 40 uker, mens europeisk (eller noe) er 40+2.. Så jeg vet ikke hvorfor din viser 1 dag for mye :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. januar 2010 #459 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg prøvde selv nå på den samme tickeren du har, og om du setter termindatoen til 8. september, så får du opp 4+5, som du skrev tidligere idag at du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. januar 2010 #460 Del Skrevet 6. januar 2010 Hurra for 5uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg