Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig at dere har holdt litt liv her :klemmer:

Jeg er litt lei for tida....ikke hatt lyst til å skrive noe. er stort sett inne å leser hver dag,men hatt lite å melde.

Turen med jobben var veldig bra,veldig koselig og yttig og godt å komme seg litt vekk...

Føler at alt ikke er helt som det skal mellom meg og sambo for tiden. det intime er ikke helt på plass :sjenert: og jeg har endel kontakt med en fra fortiden min som tente meg veldig :sjenert: ikke møtt han og har ikke tenkt til det,men det får meg til å tenke på det som "mangler" mellom meg og sambo.

Ellers er jeg i dårlig form om dagen,vært hjemme fra jobb noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hmm.... denne personen, er han singel og ledig da?

Hvis du tenker mye på det, og ikke klarer legge det til side. Så kanskje..... :sjenert:

Man skal ikke angre iallefall.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke singel nei...Blir snart samboer han og...Hatt kontakt med han ganske lenge,han er VELDIG klar for å møtes. Vet ikke jeg... kommer isåfall til å få kjempedårlig samvittighet. vil jo igrunn ikke ødelegge noe mellom meg og sambo :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Skjønner tanken... men hvorfor ønsker han å møte deg? Har dere vært sammen før? Det er vel slik at man må gå gjennom følelsene sine, virkelig kjenne på hva som er riktig. Ikke riktig bare der og da for spenningen, men hva som er riktig inni hjertet. Hvis det er slik at følelsene vakler, og man tenker på andre så burde en kanskje tenke seg ekstra godt om.

Sikkert vondt å si, men det er jo ikke sikkert at dette var slik det skulle gå..... det må være vanskelig for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner tanken... men hvorfor ønsker han å møte deg? Har dere vært sammen før? Det er vel slik at man må gå gjennom følelsene sine, virkelig kjenne på hva som er riktig. Ikke riktig bare der og da for spenningen, men hva som er riktig inni hjertet. Hvis det er slik at følelsene vakler, og man tenker på andre så burde en kanskje tenke seg ekstra godt om.

Sikkert vondt å si, men det er jo ikke sikkert at dette var slik det skulle gå..... det må være vanskelig for deg :klem:

Vi har ikke vært sammen nei,men hadde sex endel ganger mellom min forrige samboer og sambo....aldri vært noen sånne følelser mellom oss,og det er det ikke nå heller, er bare sex :sjenert:

Tenkt,tenkt og tenkt og pratet med sambo på torsdag,ikke om han andre om om hva jeg føler mangler...vil virlekig at det skal funke mellom oss,for vi har det veldig bra,tror ikke at jeg hadde fått det bedre med noen andre enn han. må bare bli flinkere til å være mer intime.. vi har det veldig bra på den måten og,bare at det ikke er så ofte som jeg skulle ønske,og jeg savner å kysse,ordentlig,ikke bare små nuss.. selv om vi har vært sammen en stund synes jeg det er utrolig viktig :sjenert:

kommer ikke til å møte han andre,ikke verdt å risikere noe.

:klemmer:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig hvordan du savner enkelte ting i forholdet. Er viktig at det ikke bare blir smånussing, men et ordentlig kyss og ikke minst god, gammeldags klining! :fnise:

Men det er ikke så uvanlig å tenke på andre man har hatt god sex med når det blir lite sex og "laber" sex med samboeren sin.

Men det er viktig å ta det opp. Håper det blir bedre for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde nok ikke tenkt på denne andre om han ikke drev å tok kontakt hele tida. Han er så lett tilgjengelig på en måte,og helt annerledes enn sambo på visse områder.

men har bestemt mg,kommer IKKE til¨å møte han. jeg og sambo har fått pratet og han skjønner at jeg mener det jeg sier,og at det er viktig. må begynne å prioritere litt annerledes...

det kommer til å ordne seg,er jo han jeg vil være sammen med :hjerte:

Og tro det eller ei.........

jeg har kommet igang med trening igjen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Så flink du er som har kommet i gang med trening igjen!! :5:

Og, så bra du har kommet til den konklusjonen med sambo. Syns Frigg sa det veldig klokt, så har ikke noe å tilføye egentlig. Men legger igjen en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har kommet i gang med trening igjen!! :5:

Og, så bra du har kommet til den konklusjonen med sambo. Syns Frigg sa det veldig klokt, så har ikke noe å tilføye egentlig. Men legger igjen en :klem:

Veldig fornøyd med å ha begynt å trene igjen! Har medlt meg ut av treningsstudio,.for mistet motivasjonen,og var aldri der,men har fått bursdagsgave på forskudd,noe jeg har ønsket meg lenge,nemlig tredemølle,så nå er motivasjonen på topp :nigo:

Trenger ikke si så mye klokt,koselig at du stikker innom :klemmer:

Ønker deg en fin dag :klemmer:

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med hus! :biggrin::bolledeig:

Håper det ordner seg mellom dere :) Lest at dere har prøvd på baby en stund, og kanskje det er litt av grunnen til at ting har blitt litt mindre intimt? At dere er veldig fokusert på det? Jeg vet ikke, men kanskje dere bare burde ta bort litt av fokuset på det, og heller konsentrere dere om hverandre, være kjærester og bruke tid på kos og sånn, istedetfor å bare la det være noe å få gjort unna mest mulig rundt eggløsningstida? Kanskje kroppen din slapper mer av og før dere vet ordet av det så klaffer det! ;)

Ikke sikkert det hjelper, men vet om mange som har prøvd dette og når de først roer ned litt så klaffer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hus! :biggrin::bolledeig:

Håper det ordner seg mellom dere :) Lest at dere har prøvd på baby en stund, og kanskje det er litt av grunnen til at ting har blitt litt mindre intimt? At dere er veldig fokusert på det? Jeg vet ikke, men kanskje dere bare burde ta bort litt av fokuset på det, og heller konsentrere dere om hverandre, være kjærester og bruke tid på kos og sånn, istedetfor å bare la det være noe å få gjort unna mest mulig rundt eggløsningstida? Kanskje kroppen din slapper mer av og før dere vet ordet av det så klaffer det! ;)

Ikke sikkert det hjelper, men vet om mange som har prøvd dette og når de først roer ned litt så klaffer det :)

Koselig å se deg her inne av og til igjen :klemmer: du er savnet!

Og du har helt rett i alt du skriver,takk for påminnelse. Alt fokus (fra min side) er på sex for å lage baby,at vi må ha det på rett tid osv :sjenert: det stresser nok sambo litt ja,og ikke det optimale for å få så mye lyst kanskje....blir mer sånn:"kom nå MÅ vi ha sex,ikke fordi jeg har så lyst på deg kjære,men fordi det er eggløsning nå...." :sjenert:

MEN er ikke lett altså å ikke tenke på det,begynner jo å bli gammel,er på tide,mange rundt "maser" og alle blir gravide nå, 2010 blir virkelig et baby boom år...

senest i dag sa hun ene på jobben at hun skulle bli bestemor i mai,og jeg holdt på å begynne å grine fordi jeg er så lei av å høre at det klaffer for alle andre.....

takk igjen for gode og kloke ord. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig å se deg her inne av og til igjen :klemmer: du er savnet!

Og du har helt rett i alt du skriver,takk for påminnelse. Alt fokus (fra min side) er på sex for å lage baby,at vi må ha det på rett tid osv :sjenert: det stresser nok sambo litt ja,og ikke det optimale for å få så mye lyst kanskje....blir mer sånn:"kom nå MÅ vi ha sex,ikke fordi jeg har så lyst på deg kjære,men fordi det er eggløsning nå...." :sjenert:

MEN er ikke lett altså å ikke tenke på det,begynner jo å bli gammel,er på tide,mange rundt "maser" og alle blir gravide nå, 2010 blir virkelig et baby boom år...

senest i dag sa hun ene på jobben at hun skulle bli bestemor i mai,og jeg holdt på å begynne å grine fordi jeg er så lei av å høre at det klaffer for alle andre.....

takk igjen for gode og kloke ord. :klemmer:

Nå blir jeg nok litt mer her i tiden fremover :klemmer: Er ofte innom dere alle sammen og leser, men får liksom aldri tid til å sette meg ordentlig ned å skrive noe :sukk:

Det vil klaffe for dere også vennen :klemmer: Men tror kanskje kroppen din og sambo sin trenger å slappe av, og ikke stresse med å få ting til å klaffe! Akkurat som når man leter etter ting, du kan leite og leite men ikke finne det, og plutselig en dag når du har sluttet å lete, så dukker tingen opp ;)

Inviter kjære ut på middag eller kino, bare dere to, og si at desserten tar dere hjemme ;) Også gir du han en skikkelig omgang i senga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig leia i dag :sukk:

finner senga nå,og håper på bedre humør i morra.

har iallefall trent i dag da,fikk en effektiv økt,for hadde masse aggresjon i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og milla :klemmer:

Skjer egentlig lite om dagen og humøret er rart.. blid og sånt på jobb,men med en gang jeg kommer hjem og ikke er opptatt med noe,kommer tankene. (graviditet)

Edit: slettet masse

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...