Gjest ~Milla~ Skrevet 10. oktober 2009 #301 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei, hadde dere det gøy igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 11. oktober 2009 Rar dag i dag.... fikk en melding i natt av ei venninne,om at samboeren hennes har møtt ei ny dame og drar fra henne og barna. skikkelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. oktober 2009 #303 Del Skrevet 11. oktober 2009 Uff så leit.... har ikke hun veldig små barn da? Sånt føles så urettferdig! Håper virkelig aldri jeg kommer utfor noe slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 13. oktober 2009 Reiser på tur med jobben i morra pakket og klar nå,gleder meg masse!!!! Vært og shoppet litt i dag og da,noe jeg trengte til turen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2009 #305 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva har du kjøpt idag da? God tur, kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 13. oktober 2009 En litt "finere" ytterjakke,hadde bare boblejakker og skinnjakke,ville ha noe annet.. en litt tykk lang cardigan (de har fått endel fint på lindex nå,aldri handlet der før jeg...) og et par tynne skjerf og lang singlet. Takk,takk,gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2009 #307 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg var også overrasket over lindex sist jeg datt innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. oktober 2009 #308 Del Skrevet 13. oktober 2009 Klarer ikke å finne ut av hvem du er, og det gjør meg sprø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. oktober 2009 #309 Del Skrevet 13. oktober 2009 Lindex har fått masse fint de siste par årene. Er ikke lengre en kjærringbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #310 Del Skrevet 13. oktober 2009 Milla og frigg: Ble veldig overrasket jeg,for det var en kjerringbutikk før kjekt å ha litt flere butikker å velge i,for jeg finner sjelden noe på min tidligere favoritt butikk vero moda for tiden.. blir noen dager uten nett nå *panikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 13. oktober 2009 Klarer ikke å finne ut av hvem du er, og det gjør meg sprø!!! ikke sikkert du hadde husket meg med mitt gamle nick heller altså... en stund siden vi pratet kan sende deg en pm jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. oktober 2009 #312 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg finner heller ikke så mye på Vero Moda nå som før, men på Lindex har jeg faktisk funnet en del fint Og butikkene har jo blitt så mye finere, i alle fall her i Oslo Kos deg på tur med jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk Godt å høre at det ikke bare er meg.... greit med litt forandring og da,kommer til å besøke lindex flere ganger ja. k¨lar for shopping på tur nå vi får masse tid til å kose oss også,så dette blir bra. Blir godt å komme seg bort litt,og kjekt å dra på tur med kollegaer,bli litt bedre kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. oktober 2009 #314 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kos deg masse på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. oktober 2009 #315 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei Har du hatt en fin tur ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. oktober 2009 #316 Del Skrevet 19. oktober 2009 Håper du hadde en fin tur til Stockholm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. oktober 2009 #317 Del Skrevet 19. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hatt en kjempefin tur barnehagebesøk,veldig spennende shopping,middager,drikke...veldig vellykket tur! var kos å komme hjem til sambo igjen og,tre netter vekk er lenge nok det :rødme: bare slappet av med han resten av helga. da var uka igang igjen,koselig å se barna igjen i dag og,så mandagen har gått fort STORE planer om å jogge på onsdag.....IKKE fornøyd med kroppen min om dagen,synes jeg bare eser ut MÅ komme igang igjen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. oktober 2009 #319 Del Skrevet 19. oktober 2009 Heia, heia...jeg har kommet igang med treningen igjen og da klarer du det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. oktober 2009 #320 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva slags bhg besøkte dere da? Alltid godt å komme hjem sin til kjære etter noen dager vekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg