Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rar dag i dag....

fikk en melding i natt av ei venninne,om at samboeren hennes har møtt ei ny dame og drar fra henne og barna. skikkelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uff så leit.... har ikke hun veldig små barn da?

Sånt føles så urettferdig! Håper virkelig aldri jeg kommer utfor noe slikt....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser på tur med jobben i morra :nigo:

pakket og klar nå,gleder meg masse!!!!

Vært og shoppet litt i dag og da,noe jeg trengte til turen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt "finere" ytterjakke,hadde bare boblejakker og skinnjakke,ville ha noe annet..:) en litt tykk lang cardigan (de har fått endel fint på lindex nå,aldri handlet der før jeg...) og et par tynne skjerf og lang singlet.

Takk,takk,gleder meg masse :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla og frigg: Ble veldig overrasket jeg,for det var en kjerringbutikk før :jepp: kjekt å ha litt flere butikker å velge i,for jeg finner sjelden noe på min tidligere favoritt butikk vero moda for tiden..

blir noen dager uten nett nå *panikk* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å finne ut av hvem du er, og det gjør meg sprø!!! :fnise:

:fnise: ikke sikkert du hadde husket meg med mitt gamle nick heller altså... en stund siden vi pratet :sjenert: kan sende deg en pm jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner heller ikke så mye på Vero Moda nå som før, men på Lindex har jeg faktisk funnet en del fint :jepp:

Og butikkene har jo blitt så mye finere, i alle fall her i Oslo :)

Kos deg på tur med jobben!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Godt å høre at det ikke bare er meg.... greit med litt forandring og da,kommer til å besøke lindex flere ganger ja.

k¨lar for shopping på tur nå :nigo: vi får masse tid til å kose oss også,så dette blir bra.

Blir godt å komme seg bort litt,og kjekt å dra på tur med kollegaer,bli litt bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hatt en kjempefin tur :nigo:

barnehagebesøk,veldig spennende :jepp: shopping,middager,drikke...veldig vellykket tur!

var kos å komme hjem til sambo igjen og,tre netter vekk er lenge nok det :rødme: bare slappet av med han resten av helga.

da var uka igang igjen,koselig å se barna igjen i dag og,så mandagen har gått fort :jepp:

STORE planer om å jogge på onsdag.....IKKE fornøyd med kroppen min om dagen,synes jeg bare eser ut :sjenert: MÅ komme igang igjen!!!!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...