Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet

:troest: Håper du ikke bli syk, sender mange god-bedrings-vibber!

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:troest: Håper du ikke bli syk, sender mange god-bedrings-vibber!

:klemmer:

Takk :klemmer:

Ble ikke noe ut av det heødigvis :nigo: var nok bare fordi jeg var veldig sliten og litt forkjøla.

Skrevet

denne uka er mye bedre:) fikk hvilt ut skikkelig i helga,så er et nytt menneske nå:)

men fy,for et vær :snurt: utrolig kalft,hat funnet frem boblejakker jeg.... :sjenert: i dag har det snødd litt og,ALTFOR tidlig! la seg ikke,men likevel..

middagen er laget ferdig,bare sette i ovnen når sambo nærmer seg hjemme¨,så er det pledd,sofa og tv resten av kvelden.deilig det i dette været :hjerte:

spennende dager....mensen skal komme i morra eller rett rundt hjørnet. *krysser fingrene for at den IKKE kommer*

Gjest ~Milla~
Skrevet

Snø? Jøss, det har ikke vi sett noe til enda.. men er vel ikke langt unna.

Vi koser oss inne ikveld, med sofa-pledd-tv og eplekake ;)

Spennende, må holde oss oppdatert :hoppe:

Skrevet

Fin dag på jobb :nigo: barna har vært i veldig godt humør og vi voksne enda bedre :nigo: ledd og tøyset. tidlig ferdig i dag. bare sløver...

fri på fredag,så bare en dag igjen til helg :hjerte: blir nok en bra helg,skal til ei venninne og ut på byen :skaal:

mensen har foreløpig ikke kommet....

Skrevet

Mensen har ikke kommet enda :sjenert:

Har fri i morra :nigo: tar en test i mora tidlig om den ikke dukke ropp før det. greit å vite det,for planen er jo bytur i morra kveld....

Gjest ~Milla~
Skrevet

Spennende da :)

Er syklusen helt stabil etter p-pille slutt nå?

Her varierer den noe, men er jo ikke så lenge siden juli da så...

Skrevet (endret)

Ikke heeeelt stbil,men med en dag eller to forskjell. kommer nok i løpet av dagen... :sukk:

teit spm: skla man begynne å telle på den dagen man fikk mens eller dagen etter? ble plutselig i tvil,tror jeg har gjort litt av begge deler :sjenert:

Endret av *dream*
Skrevet

Tok test på morran i dag,den var negativ. selvfølgelig :sukk::trist:

Gjest ~Milla~
Skrevet

:klem:

Det kan ikke være det at det er for tidlig å teste da.. eller..?

Skrevet

Vet ikke...står på pakka at man kan teste opptil 4 dager før forventet mens. og min skal jo være her nå,ikke noe tegn til det enda,men testen lyste "ikke gravid" så vi får se....

sambo kom hjem en tur for å se hvordan det gikk med meg,og da knakk jeg sammen :trist: er så urettferdig at måned ette rmåned går,og det ikke skjer noe.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Ååh. Så trist :trist: Skjønner det føles veldig urettferdig :klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Gode samboern som passer på kjæresten sin :)

Skjønner godt det er tøft, og ikke minst at det føles urettferdig.

Skrevet
Ååh. Så trist :trist: Skjønner det føles veldig urettferdig :klemmer:

Gode samboern som passer på kjæresten sin :)

Skjønner godt det er tøft, og ikke minst at det føles urettferdig.

Skjønner at det er skuffende. :klemmer:

Takk for støtten jenter :hjerte::klemmer:

Tungt dette altså,måned etter måned. Det verste er at jeg blir så redd for at det ikke går....

prøvde å ringe lege isted for å få en sjekk,men det var selvfølgelig stengt for dagen.

Skrevet

Godt med fri i dag,trossalt...vært å trøsteshoppa litt :sjenert:

glad jeg skal ut med jentene i kveld,tenke på litt annet og ha det moro. jeg og ei til skal sitte og drikke litt før vi møter de andre for å drikke litt mer,såå skal vi ut :skaal:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Kos deg og slå ut håret ;)

Ta en drink for meg også :nigo:

Skrevet

Innom med en liten :klemmer: jeg, siden det er så lenge siden jeg har vært her :(

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...