Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2009 #281 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper du ikke bli syk, sender mange god-bedrings-vibber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #282 Del Skrevet 6. oktober 2009 Håper du ikke bli syk, sender mange god-bedrings-vibber! Takk Ble ikke noe ut av det heødigvis var nok bare fordi jeg var veldig sliten og litt forkjøla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #283 Del Skrevet 6. oktober 2009 denne uka er mye bedre:) fikk hvilt ut skikkelig i helga,så er et nytt menneske nå men fy,for et vær utrolig kalft,hat funnet frem boblejakker jeg.... i dag har det snødd litt og,ALTFOR tidlig! la seg ikke,men likevel.. middagen er laget ferdig,bare sette i ovnen når sambo nærmer seg hjemme¨,så er det pledd,sofa og tv resten av kvelden.deilig det i dette været spennende dager....mensen skal komme i morra eller rett rundt hjørnet. *krysser fingrene for at den IKKE kommer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. oktober 2009 #284 Del Skrevet 6. oktober 2009 Snø? Jøss, det har ikke vi sett noe til enda.. men er vel ikke langt unna. Vi koser oss inne ikveld, med sofa-pledd-tv og eplekake Spennende, må holde oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #285 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fin dag på jobb barna har vært i veldig godt humør og vi voksne enda bedre ledd og tøyset. tidlig ferdig i dag. bare sløver... fri på fredag,så bare en dag igjen til helg blir nok en bra helg,skal til ei venninne og ut på byen mensen har foreløpig ikke kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. oktober 2009 #286 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spennende spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #287 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mensen har ikke kommet enda Har fri i morra tar en test i mora tidlig om den ikke dukke ropp før det. greit å vite det,for planen er jo bytur i morra kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2009 #288 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spennende da Er syklusen helt stabil etter p-pille slutt nå? Her varierer den noe, men er jo ikke så lenge siden juli da så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #289 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ikke heeeelt stbil,men med en dag eller to forskjell. kommer nok i løpet av dagen... teit spm: skla man begynne å telle på den dagen man fikk mens eller dagen etter? ble plutselig i tvil,tror jeg har gjort litt av begge deler Endret 8. oktober 2009 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2009 #290 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja si det du, skulle jeg også gjerne visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tok test på morran i dag,den var negativ. selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. oktober 2009 #292 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det kan ikke være det at det er for tidlig å teste da.. eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #293 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vet ikke...står på pakka at man kan teste opptil 4 dager før forventet mens. og min skal jo være her nå,ikke noe tegn til det enda,men testen lyste "ikke gravid" så vi får se.... sambo kom hjem en tur for å se hvordan det gikk med meg,og da knakk jeg sammen er så urettferdig at måned ette rmåned går,og det ikke skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2009 #294 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ååh. Så trist Skjønner det føles veldig urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. oktober 2009 #295 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gode samboern som passer på kjæresten sin Skjønner godt det er tøft, og ikke minst at det føles urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. oktober 2009 #296 Del Skrevet 9. oktober 2009 Skjønner at det er skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #297 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ååh. Så trist Skjønner det føles veldig urettferdig Gode samboern som passer på kjæresten sin Skjønner godt det er tøft, og ikke minst at det føles urettferdig. Skjønner at det er skuffende. Takk for støtten jenter Tungt dette altså,måned etter måned. Det verste er at jeg blir så redd for at det ikke går.... prøvde å ringe lege isted for å få en sjekk,men det var selvfølgelig stengt for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #298 Del Skrevet 9. oktober 2009 Godt med fri i dag,trossalt...vært å trøsteshoppa litt glad jeg skal ut med jentene i kveld,tenke på litt annet og ha det moro. jeg og ei til skal sitte og drikke litt før vi møter de andre for å drikke litt mer,såå skal vi ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. oktober 2009 #299 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kos deg og slå ut håret Ta en drink for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. oktober 2009 #300 Del Skrevet 10. oktober 2009 Innom med en liten jeg, siden det er så lenge siden jeg har vært her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg